Koti on siivoamatta, aika pitkältä ajalta. En jaksa mitään. Olen niin masentunut. Pelaan vain kaiket päivät tietsikalla, katson telkkaria, en aina edes syö. Ja minulla on kaksi lasta. He ovat aika paljon kavereillaan. Ovat olleet hyvin vähän kotona tänä kesänä. Eikä mikään ihme. Koti on järkyttävä läävä, likainen, sotkuinen. Minua ei kukaan auta.
En jaksa mitään
7
145
Vastaukset
- Joskus näin
Sotke nyt, siivoa myöhemmin.
- apua löytyy
Pyydä neuvolasta tai hope yhdistykseltä apua!
- .-.
Miksi et hae saikkua? Muitten koteja vain siivoilet vaikka omassakin on riittävästi.
- weio
Ei kai perhetyöntekijät siivoa mitään koteja?
Kaverini sanoi, että ne istuvat ja puhuvat.
Hei.
Viestisi kirjoittamisesta on jo viikko. Miten voit nyt? Ovatko asiasi muuttuneet johonkin suuntaan?
Mielestäni viestisi perusteella sinun tulee hakeutua viipymättä lääkäriin. Kuvailet masennuksen oireiden vallanneen elämäsi. Kerrot, ettei kukaan auta sinua. Apua kuitenkin on saatavilla, mutta sinun itsesi tulee ensin sallia avun saaminen. Olet vastuussa itsesi lisäksi lapsistasi. Aikuisen velvollisuus on myös pitää huolta itsestään, että voi pitää huolta lapsistaan. Kuulostaa hyvältä, että lapsilla on kavereita, mutta he varmaan ovat huomanneet ettet voi hyvin.
Onko tämä ensimmäinen tällainen kesä? Jos sinulla on kokemusta aiemmin samantapaisesta, miten selvisit siitä? Mikä auttoi? Jos tämä on ensimmäinen kerta, siihen on varmasti jokin suuri pettymys tai ikävä kokemus syynä. Asian purkaminen ja puhuminen auttavat. Myös erilaisiin tukipuhelimiin, kuten Palvelevaan puhelimeen voi soittaa.
Avun löytämiseen kannustaen, diakoni Meiju- Nasse..
Haaskalinnut saalistaa, sellainen on uskovaisen "moraali"
- ??K
Nasse.. kirjoitti:
Haaskalinnut saalistaa, sellainen on uskovaisen "moraali"
Missä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013328Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841342- 1091341
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801082Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26985- 33867