Emätintulehdus ja synnytys

HaittaaVauvalle?

Onkohan kenelläkään tietoa onko synnytyksessä haittaa jos on bakteerivaginoosi? Onko siitä vauvalle jotain haittaa? Valkovuotoni on viime aikoina alkanut haista jännän imelältä ja ajoittain on pientä pistelyäkin. Viimeksi eivät asiaan juuri äitipolilla puuttuneet. Ottivat vaan streptokokki-näytteen. Raskausviikkoja on nyt 39 3 joten ennenaikaisen synnytyksen riskiä ei kyllä ole.

3

927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elomami

Voisiko olla normaalia? Itsellä ihan sama juttu ja samoilla viikoilla olen. Ehkä liittyy lähentyvään synnytykseen? Mutta tosi imelä haju ja vetinen vuoto, ei ole kyllä lapsivettä.

• Ap.haittaaVauvalle?

Niin mistä sen tietää kun on lapsivettä? Oma vuotoni on kyllä sellaista vaaleaa, tahmeaa, mutta toisinaan tosi vetistä. Haju on imelä, mutta ei minusta spermamainen niin kuin olen ymmärtänyt lapsiveden haisevan? Eikä sitä tule koko ajan. Jokin ruokalusikallinen silloin tällöin. Enemmän aamulla. Ihmeellistä pistelyä on emättimessä ja jotenkin vähän arka koko alapää. Tulehdusta? Vai paikkojen kypsymistä vaan?

• Elomami

Lapsivesi haisee myös hieman imelältä ja on yleensä vaaleanpunaisen sävyistä. Itseltäni on tarkastettu ettei ole vettä ja viimeisellä lääkärikäynnillä lääkäri sanoi että on todella vetistä valkovuotoa, kun siitä ennen tutkimusta mainitsin. Mutta jos epäilyttää että on lapsivettä niin kannatan soittoa synnärille/äippäpolille/neuvolaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe