Matti Kelo

Nihilistic Niittyvuopio

TÄHÄN kETJUUN JUTTUA Masasta.

36

1366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boksari

      oltiin samaan aikaan aktiiveja eli 80-luvulla. Matihan piti ruveta ammattilaiseksi, mutta sairastui vyöruusuun ja ammattilaisuus jäi.

    • ei oikeen muista

      Oliko se Jalmari Yläliepeen serku?

    • Keuruun Kelo

      ne oli hienoja hetkiä nuorelle pojalle kun näki Masan iskemässä KeuNyn paidassa naama turvoksissa ja jurrissa. Olisi varmasti pärjänny TULlin kisoissa -83 jos ei olisi ollut niitä puhallutuksia punnituksessa..

      • SUOMEN PUTKI

        Masa oli niitä harvoja,joitta ei tarvinnu reenaamaan pakottaa.Matti kun oli täysin toivoton tapaus eikä reenannut vaikka pakotettiin.
        mainittu -83 seikka kaatoi myös masan mahdollisuudet olympiakarsintoihin.

        kun masa meni tanskaan ja juopotteli kööpenhaminan tivolissa -84, hänen humalaista tappeluaan kolmea huvipuiston turvamiestä vastan tarkkaillu iso tanskalaispromoottori MOGENS PALLE tajusi matin olevan hiomaton ja alkoholisoitunut timantti.

        Lopulta Masan tanskan-ura kaatui siihen, kun hän kännissä Erkki Meroselle hävittyään repi paitansa ja haukkui Pallea Pikku-Kalleksi ja smörrebrödiksi, sanoi vielä että Ruotsissakin on vähemmän homoja ja vittupäitä kuin juutinmaalla, maksoi omasta pussistaan lennot vittuun sieltä ja vitusta keuruulle taksin.

        "du bög palle, ja gör rather in oslo, my name is masa, my game is heja ekenäs ja wanha wasa" -masa mogens pallelle lähtiessään lentokentälle


      • Mainegoon
        SUOMEN PUTKI kirjoitti:

        Masa oli niitä harvoja,joitta ei tarvinnu reenaamaan pakottaa.Matti kun oli täysin toivoton tapaus eikä reenannut vaikka pakotettiin.
        mainittu -83 seikka kaatoi myös masan mahdollisuudet olympiakarsintoihin.

        kun masa meni tanskaan ja juopotteli kööpenhaminan tivolissa -84, hänen humalaista tappeluaan kolmea huvipuiston turvamiestä vastan tarkkaillu iso tanskalaispromoottori MOGENS PALLE tajusi matin olevan hiomaton ja alkoholisoitunut timantti.

        Lopulta Masan tanskan-ura kaatui siihen, kun hän kännissä Erkki Meroselle hävittyään repi paitansa ja haukkui Pallea Pikku-Kalleksi ja smörrebrödiksi, sanoi vielä että Ruotsissakin on vähemmän homoja ja vittupäitä kuin juutinmaalla, maksoi omasta pussistaan lennot vittuun sieltä ja vitusta keuruulle taksin.

        "du bög palle, ja gör rather in oslo, my name is masa, my game is heja ekenäs ja wanha wasa" -masa mogens pallelle lähtiessään lentokentälle

        Ikävä tilanne. Varma tieto kertoo että Tanskan maalla olivat tuolloin paikalla Don King, Don Corleone ja Don Huonot scouttaamassa lupaavaa ja kovaiskuista Suomen poikaa. Paikalla nähtiin myös mystinen japanilaisella aksentilla puhunut kypärän ja maskin taakse piiloutunut haalariasuinen mies. Hänen vaikutuksestaan tilanteen kehittymiseen ei ole varmaa tietoa.


      • profgustin

        Kasai tuolloin vasta harjoitteli, käsittääkseni olivat teini-ikäisinä Haradan kanssa ekaa kertaa ulkomailla, ja Masan niskavyö-ote turvamiehestä opetti pojille, että kehissä pyörii ketunkonstien taitajia, härskejä otteita ja vyön alle lyömistä.

        Pojat siirtyivät mäkihypyn pariin. Pysyvästi.


    • Iso-Masto

      Masa kohtasi kerran myös OLA PERKIÖMÄEN näytösottelussa. Olin paikalla kun Ola takoi Masaa kolme erää molemmin käsin, todella brutaalia pieksemistä. Merosen Ripa keskeytti ottelun ennen neljännen alkua, yleisö alkoi mellakoida ja penkit sai kyytiä. Masa itse näytti siltä ettei enää edes tiennyt missä on ja kuka on.

      • Body Action

        "JOS paikka Team Soulissa ei näillä näytöillä aukene, niin Masa aikoo muuttaa Dubliniin ja hakea Englannin kansalaisuutta" -Masan manageri K. Rosberg Soulin olympialaisten edellisvuonna 1987 Masan karkoitettua viinapirun hetkeksi ja nujerrettua P. Mäen pistein tasoitusottelussa (Mäki tuolloin -50kg nykysestä)


      • SUOMEN PUTKI

        Ite näen että Masan "breaking point" oli, kun hän pukkasi päällään Tarea sparreissa. Taren kulma aukesi, ja Masa sai siitä haavasta voimaa. Masan valmentaja Mäntynen huusi heti NYT SÄ SATUTIT SITÄ, TAPA SE ja Masa sai hurjan draivin päälle ja puski lisää.

        Tare oli sinä iltana Helsingin Tarmon salilla kuin nurkkaan ajettu saaliseläin, joka Masan piti lopettaa.

        Masa selitti Mäntäkenraalille suihkussa sparrin jälkeen: "Mut oli niin nurkkaan ajettu, että mun oli kertakaikkiaan pakko tulla sieltä pois. Mut tilattiin tänne ottamaan turpaan, mutta mä en suostunu siihen. Mä halusin vaan voittaa. Puskin siltä molemmat kulmat auki ja lopulta annoin potkun munille."


      • GreenAugustin
        SUOMEN PUTKI kirjoitti:

        Ite näen että Masan "breaking point" oli, kun hän pukkasi päällään Tarea sparreissa. Taren kulma aukesi, ja Masa sai siitä haavasta voimaa. Masan valmentaja Mäntynen huusi heti NYT SÄ SATUTIT SITÄ, TAPA SE ja Masa sai hurjan draivin päälle ja puski lisää.

        Tare oli sinä iltana Helsingin Tarmon salilla kuin nurkkaan ajettu saaliseläin, joka Masan piti lopettaa.

        Masa selitti Mäntäkenraalille suihkussa sparrin jälkeen: "Mut oli niin nurkkaan ajettu, että mun oli kertakaikkiaan pakko tulla sieltä pois. Mut tilattiin tänne ottamaan turpaan, mutta mä en suostunu siihen. Mä halusin vaan voittaa. Puskin siltä molemmat kulmat auki ja lopulta annoin potkun munille."

        On totta että Matti Kelo oli yksi luoaavimmista poikanyrkkeilijöistä, muta mielestäni Matilta puutuivat ne herrasmiehen elkeet jota esimerkiksi Juha Tolppolalla on. Emmehän me suinkaan ole eläimiä ja tappelijoita. Nyrkkeily on jalo laji joka tekee pojista herrasmiehiä. Meidän tulisikin vaalia Rudolph Steinerin oppeja luonnontieteistä, niin nyrkkeilyssä kuin siviili elämässämmekin.


    • timpporex65

      Aika lapsellinen kaveri toi Masa siinä tapauksessa. Suomessa on aina ollu tuo sama ongelma sparrien kanssa --- JÄTKÄT MÄTTÄÄ TOSISSAAN SIELLÄ JA KILPAILEE TREENEISSÄ!

      Muistan kun Masa tuli täysin ulkopuolisena huutelemaan Hakulisen Haralle kerran ohjeita sparrissa ja voin sanoa että Masan: "TAPA SE!" ja "PERKELE!" huudot ei paljoa Haran entisestään heikkoja hermoja auttaneet. Tilanne näytti joltain katutappelulta, ei kilpanyrkkeilijän harjoitukselta.

      Mielestäni tämän Kelon kaltaiset miehet ovat fossiileja, kotimaisen nyrkkeilyn muinaishistoriaa. He eivät kuulu enää lajiin.

      • Hermo Jalin

        totta se on tuokin, meillä on nykään nyrkkeilijöissä hyvin kouluttaunutta porukkaa. Esimerkikisi Pekka Eskelinen on akateemisesti koulutettu lastentarhan hoitaja, Mike Ritilä on sanitettitilojen hygienia vastaaja ja nuorempi Haapasalmi on on sisustaja onhan näitä vaikka kuinka paljon. Ajat muuttuu niin nyrkkeilijätkin. Eikä se masa ole enään sellainen jäärä mitä se aikoinaan oli, käynyt koulut ja kaikki (logistiikka). Nykin aikoo ottaa osaa tulevaan LAVANOSTIN EXPOON.


    • Kokolai Nidin

      Niin, Masa on ollut kahden viikon ajan logistiikka-alan koulutuksessa Helinin ja muiden Inexin menetelmäsuunnittelijoiden kanssa. Pojat suunnitteli ja Masa ajoi trukkia ohjeiden mukaisesti.

      On Masa muuttunut, mutta toivon mukaan miehelle ei ole ainakaan liikaa pätäkkää takanaan. Muuten hän on mahdollisesti seuraava P3-iltojen järjestäjä ja Keuruun jäähallia yritetään täyttää Unkarilaisvastustajilla ja WBO Europe-tittelimatseilla.

      • KokolaiNidin

        Nikolai olen, pidän kehitysvammaisten raiskaamisesta ja nyrkkeilystä ja huumeista. Olen mikkelistä ja totta, pidän kikkelistä hanurissa, myös siitä kun alla on kollikissa. Sain tuomion raiskauksesta, vaikka olen tunnettu narkomaani, hikinen ryssä. Silti täysi tuomio? Kaverit uhkas et mut tapetaan linnassa, hiki on pinnassa. Olen nikolai, raiskaaja. Kokolai nidin nimelä tunnettu huippunyrkkelijä omasta mielestä


      • ensiokelo

        Haha, tää on selvästi entisen nimimerkki JOPEN viesti. psykoottisuus paistaa läpi. Alex Anus?


    • Hantta62

      Masan vaimo HANNELE veti vaan röökiä ja astmapiippua vuorotellen, kun yövyimme luonaan hyisenä syysiltana -98 tienoilla. Hannele ja Masa asuivat silloin Rauman kupeessa. Masan poika Tuomo veteli sählymailalla lämäten irti kuivuneita koiranpaskoja lattialta, ja aamulla uteliain meistä silloisista pikkupojista heräsi siihen, kun Masa piikkasi vuorotellen Hannelea ja tämän siskoa Annelia.

      Aika pitkän matkan on Kelo noista kulkenut, enkä muuten edes tiennyt että on ollut jollain lailla nyrkkeilyssä mukana. Muistan että Masalla oli kioski jossain päin Raumaa myös.

    • Lavanostin2014

      THE TIME HAS BECOME.

      TÄNÄ SYKSYNÄ LAITTEET JA VATSAT OVAT ISOJA, MIEHET PIENIÄ...

      LAVANOSTIN EXPO 2014 EXTREME CHALLENGE:

      KUROTTAJAT, 6 KIERROSTA....

      REIJO KEMPPI, MYYRMÄKI

      VASTAAN

      MATTI KELO, KEURUU


      Järjestäjä ei ota vastuuta mahdollisista henkilövahingoista.

      • Ilpo Islam Neeger-Asikai

        Ilmankos lippujen hinnasta ei ole ollut puhetta, kun katsojat tarvitseva t vakuutuksen.


    • Tepi_68

      Masa ehti tien päältä hetkeksi Kesoilille kun palasi Olavin linnasta, huomasin kahvia ja viineriä maksaessani tutun punanaaman keppanahyllyllä. Olin tavannut Masan viimeksi -90 kun väittelimme kädenväännön SM-kisojen jälkeen oliko Kymengymin Ahti doupattu vai ei.

      Kyselin Masalta vieläkö treenailee ja miten hän lavanostimista on innostunut, no Masa läimäisi minua olalle tai oikeastaan lapaluun kohdalle kun on minua päätä lyhyempi ja sanoi että "Treenataan EI, lavanostimet IN" ja hörppäsi ison Lahden Sinisen seisaalteen. Kertoi että Monnin vanha Massey Ferguson on entisöity ja Masa aikoo vetää kunniakierroksen Ultimate Trukki Classick -paraatissa kyseisellä massikalla. Monnihan ei itse enää pysty näitä laitteita ajelemaan kun yksikään valmistaja ei tee pelkästään käsihallintalaitteilla toimivia koneita.

      Joimme kahvit ja Masa vielä kolme isoa sinistä ja tarinoimme hetken vanhoista, Lavanostin Expoon pitää ehdottomasti päästä näkemään miten Masan käy Repeä vastaan!

      Palstan nuoremmille lukijoille taustoja senverran että Monni ja Kempin Reiska mittelivät nyrkkeilyurallaan usean kerran ja trukkikisoissakin kävivät tulisia taisteluja. Monnin valitettava tapaturma ajoi miehen pyörätuoliin toissakeväänä ja ura jäi kädenvääntöä lukuunottamatta siihen. Repe oli ensimmäisiä ketkä kävi Monnia katsomassa Keuruun keskussairaalassa, veivät Sopasen Reiman kanssa sickenvingsejä ison korin.

      • vanha ystävä

        kiva kuulla vanhoista frendeista. lusin madan kansdavrixussa 96 & monnin kanssa pelsossa 99. hyviä muistoja molemmista. siinä pari hyvää vanhanliiton ukkoa.


    • Dosentti Mäkynen

      Luin muuten joskus, että BOOGIE MUSTOSELLA oli suomenennätys big mac-hampurilaisten syönnissä.

      En kiistä etteikö näin varmasti olisi, mutta kamoon - BIG MAC?

      Kilpa-ajajan vartalolla varustettu irstailija Huittisistakin pystyy nälässä syömään 3-4 mäkkiä kerralla.

      Masan, Monnin, Reiskan ja Reiman kaltaiset äijät tekisi saman ennätyksen syömällä kolmikerroksisia nurmoon grillin deluxe burgereita.

      • Katkera keuruhulta

        MASALLE ON YRITETTY VIIMEISET 25 VUOTTA SANOA, ETTÄ FORMULOIHIN EI VOI PÄÄSTÄ JOS EI OLE LÄPÄISSYT AUTOKOULUA, EIKÄ NYRKKEILLÄ VOI HUMALASSA.

        SE EI USKO. MYÖNNÄN OLEVANI KATKERA KOSKA MASA VEI VAIMONI. MUTTA PUHUN SILTI TOTTA.

        KOKEILIS MATTI VAIKKA KEIHÄÄNHEITTOA MAHDOLLISIMMAN PITKÄLLÄ RISULLA.

        MINÄ OLEN KÄYNYT ENEMMÄN KOULUJA KUIN MASA,, JA MINÄ YRITIN OPETTAA HÄNTÄ. NYT HÄN MENESTYY JA TEKEE SEN VIELÄ MINUN OPEILLA - VITTU PERKELE SAATANA.

        T: PENTTI UMAR YLÖSJOKI (KEURUUN PENA)

        PS. EI MASALLA OLLU EDES ISOMPI, MUTTA VAIMO TYKKÄS TOMMOSESTA SUPLIIKKI UKOSTA JOKA PANEE JURRISSAKIN YHTÄ HYVIN


      • Keuruun Wanha Patu
        Katkera keuruhulta kirjoitti:

        MASALLE ON YRITETTY VIIMEISET 25 VUOTTA SANOA, ETTÄ FORMULOIHIN EI VOI PÄÄSTÄ JOS EI OLE LÄPÄISSYT AUTOKOULUA, EIKÄ NYRKKEILLÄ VOI HUMALASSA.

        SE EI USKO. MYÖNNÄN OLEVANI KATKERA KOSKA MASA VEI VAIMONI. MUTTA PUHUN SILTI TOTTA.

        KOKEILIS MATTI VAIKKA KEIHÄÄNHEITTOA MAHDOLLISIMMAN PITKÄLLÄ RISULLA.

        MINÄ OLEN KÄYNYT ENEMMÄN KOULUJA KUIN MASA,, JA MINÄ YRITIN OPETTAA HÄNTÄ. NYT HÄN MENESTYY JA TEKEE SEN VIELÄ MINUN OPEILLA - VITTU PERKELE SAATANA.

        T: PENTTI UMAR YLÖSJOKI (KEURUUN PENA)

        PS. EI MASALLA OLLU EDES ISOMPI, MUTTA VAIMO TYKKÄS TOMMOSESTA SUPLIIKKI UKOSTA JOKA PANEE JURRISSAKIN YHTÄ HYVIN

        Pena muistetaan täällä. Penan jutut tiedetään.

        Koko ajan kunnanvaltuustossa on vaan odotettu sitä, milloin Pena hyökkää...

        Soitin eilen Masalle, ja ilmoitin että Pena on palannut. Hän kuittasi asian tyynesti, todeten että nähdessään jonkun käyttävän Keuruun nakkikioskin tappelussa ns. Foot-tekniikkaa, oli alkanutkin heti miettimään että Ylösjoen Pena voisi olla yhä elossa.

        Tilanne on tämä: Pena asuu neljän mutantti-ninjakilpikonnan kanssa Keuruun viemäreissä. Masa on heidän mielestä "pahis", koska Masan kouluttamat soturit ryöstävät yksinoikeudella Keuruun kioskeja.

        Masa piikkasi Penaa ja tämän siskoa, niin että Pena muuttui rotaksi. Pena löysi kilpikonnat Iisalmen Oluthallista ja kuljetti ne mukanaan Keuruulle. Pena yrittää kasvattaa steroideilla niitä, että ne voisivat haastaa Masan nyrkkeilijät.

        Näin se menee!


      • Baltic Bitching Union
        Keuruun Wanha Patu kirjoitti:

        Pena muistetaan täällä. Penan jutut tiedetään.

        Koko ajan kunnanvaltuustossa on vaan odotettu sitä, milloin Pena hyökkää...

        Soitin eilen Masalle, ja ilmoitin että Pena on palannut. Hän kuittasi asian tyynesti, todeten että nähdessään jonkun käyttävän Keuruun nakkikioskin tappelussa ns. Foot-tekniikkaa, oli alkanutkin heti miettimään että Ylösjoen Pena voisi olla yhä elossa.

        Tilanne on tämä: Pena asuu neljän mutantti-ninjakilpikonnan kanssa Keuruun viemäreissä. Masa on heidän mielestä "pahis", koska Masan kouluttamat soturit ryöstävät yksinoikeudella Keuruun kioskeja.

        Masa piikkasi Penaa ja tämän siskoa, niin että Pena muuttui rotaksi. Pena löysi kilpikonnat Iisalmen Oluthallista ja kuljetti ne mukanaan Keuruulle. Pena yrittää kasvattaa steroideilla niitä, että ne voisivat haastaa Masan nyrkkeilijät.

        Näin se menee!

        Pitää paikkansa. Pena on viemärien vanha juoppo joka tekee karate-iskuja ja saa tikkuja niistä säärien ulkosyrjiin. Varsinainen Mestari Tikku.

        Masa on Silppuri. Hän silppuaa kaikki.

        Masan kouluttama foot-klaani koostuu pääosin Haapasalmista ja Leppiahoista.


      • Mauno Matomäki-Dolomien
        Baltic Bitching Union kirjoitti:

        Pitää paikkansa. Pena on viemärien vanha juoppo joka tekee karate-iskuja ja saa tikkuja niistä säärien ulkosyrjiin. Varsinainen Mestari Tikku.

        Masa on Silppuri. Hän silppuaa kaikki.

        Masan kouluttama foot-klaani koostuu pääosin Haapasalmista ja Leppiahoista.

        Fröjdholmista ollaan ilmeisesti tekemässä jotain Baxter Stockman-henkistä.TULIKÄRPÄSTÄ juuri tämän saagan jatkoksi. On se nokkela mies tuo Markku Piri-nen!

        Valtias Hannu on saamassa uuden vartalon X-ulottuvuudesta jossa Lars Dolomienin, Matti Kelon, Reijo Kempin, Visa Ericksonin, Max Jankovskin, Reijo Sopasen, Monnin ja Pentti Ylösjoen kaltaiset kivimiehet odottavat.

        Grande Finale toimii maailmanvalloituksena, Masan rosvoklaani palvoo Hannua ja 7 päivää-lehden T-paita sekä oranssi huppari vaihtuvat pian maailman herruuteen ja Masa silppuaa Penan kilpikonnat ja tekee niistä keittoa!


      • ex kelo fan
        Mauno Matomäki-Dolomien kirjoitti:

        Fröjdholmista ollaan ilmeisesti tekemässä jotain Baxter Stockman-henkistä.TULIKÄRPÄSTÄ juuri tämän saagan jatkoksi. On se nokkela mies tuo Markku Piri-nen!

        Valtias Hannu on saamassa uuden vartalon X-ulottuvuudesta jossa Lars Dolomienin, Matti Kelon, Reijo Kempin, Visa Ericksonin, Max Jankovskin, Reijo Sopasen, Monnin ja Pentti Ylösjoen kaltaiset kivimiehet odottavat.

        Grande Finale toimii maailmanvalloituksena, Masan rosvoklaani palvoo Hannua ja 7 päivää-lehden T-paita sekä oranssi huppari vaihtuvat pian maailman herruuteen ja Masa silppuaa Penan kilpikonnat ja tekee niistä keittoa!

        Matti Kelo tullut kuulemma kaapista ulos. Moni ihminen pettynyt matin kaikkiruokaisuuteen.


    • PenttiYlösjoki

      Kelo kuulemma kuollut perjantaina. Samaan aikaan Mauno Koiviston kanssa suunnilleen.

      Tällänen tieto tuli Keuruulta eilen.

      Otan yhden pitkän Masalle. Hän kasvatti hienot lapset, hän kohteli Hannelea kunnolla, aina ei ollut helppoa, mutta Masaa ei lopulta kukaan koskaan tyrmännyt. Hän itse riisti oman henkensä, ennenkuin kukaan muu ehti sitä tekemään. Olen ylpeä hänestä. Lähti kuten tulikin - helvetinmoisen huudon ja laukauksen kera.

      Muistan kun oltiin Anton Raadikin ja Masan kanssa ottamassa viinaa Virossa 1982, ja Raadik haastoi Masan sormikoukkuun. Hävittyään Masa teki juurikin kuten suomalainen mies tekee - alkoi rähjäämään kännissä. Silloin tiesin, että tähän mieheen voi aina luottaa. Paluumatkalla Georg Otsilla Helsinkiin Masa rikkoi tuolin ja teki sen jaloista "pihdit" joilla hän otti pihteihin täysin tuntemattoman nuoren miehen ja työnsi tämän pallomereen.

      Masan kanssa se oli aitoa elämää - tunteella mentiin ja täysillä tapeltiin. Minun piti vielä lähteä Masan mukana Helsingin Tarmon juhlatilaisuuteen tammikuussa, mutta iskiakseni esti. Masa tuhahti siihen, että minulle pitäisi lähettää hamekangasta. Ja uhkasi antaa isän kädestä. Masan mentyä Tarmoon taisin kirotakin itseäni ääneen, kun en mennyt mukaan. Mutta sellaista se oli Masan kanssa aina - kovaa vääntöä.

      Rauha hänen sielulleen ja maksalleen.

    • Perheenystävä

      Kyllä, pitää paikkaansa Matti Kelo on kuollut. Osittain kuvailemallasi tavalla, tosin "ase" joka laukesi Matin suuhun oli valitettavasti puliukon Penis. Kyseessä oli ilmeisesti vahinko joka aiheutti tämän häpeällisen pois menon.

      Matti oli tuttuun tapaan mennyt lutkuttamaan sammuneen spurgun likaista meisseliä ja tukehtunut siemennesteeseen.

    • ChrisDahlJr

      Itse taas kuulin, että oli lutkuttanut joo, mutta spurgulla ei seissyt, mihin Matti pettyi niin että ampui itsensä.

    • Lepoonsiunattu

      Onhan tuo surullista, ottaen että kaipaamaan jäivät vaimo ja lapset. Kuka nyt on mallina nuorelle Ensio Kelolle? Kuka astuu vainoa navetassa ja ken kadunmiehelle helpotuksen nyt tuo?

    • P.YLÖJOKI

      ,MINÄ VOIN HOITAA MASAN KAPSIA

      MINULLA ON MELKEIN YHHTÄ ISO MUNA

      MINÄ NUSSIN YMPÄRI MAAILMAA

      LAUKUSSA LEIPÄÄ JA PSKAA VAAAN

    • WanhaOsaaja

      Ensio Kelo on pyytänyt, että keskustelu Masan kuolema lopetettaisiin keskustelufoorumeille.

      Ensio 12v on lupaava nyrkkeilijänalku ja matkustaa Juukaan Tiikeriturnaukseen tänä kesänä.

    • Olkku.jokinen

      Ensio Kelo tuhosi eilen sparreissa Teemu Kokkosen. Masan muisto elää!!!!!

    • Anonyymi

      RIP Masa

      • Anonyymi

        Nyt youtubessa:

        Matti Kelo vs. Pentti Ylösjoki (FULL FIGHT)


    • Anonyymi

      Masa lavasti oman kuolemansa.

      Lisätietoja tänään kymmenen uutisissa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe