olen kärsinyt seksi oireista mut on hyväksi käytetty mitä teen eli mut on (raiskattu!)
olen niin sanotusti lue tämä niin saat tietää
1
626
Vastaukset
- Paukku
(Terveyskeskus)lääkäri, sairaanhoitaja tai terveydenhoitaja osaavat opastaa sinut oikeaan paikkaan. Jos tapahtunut nyt lähipäivinä, kannattaa antaa tutkia itsesi mahdolliseksi todistusaineistoksi raiskaajaasi vastaan. Opastavat myös-iästäsi riippuen- sosiaalihoitajan tai poliisin luokse. Tekijä kannattaisi laittaa teostaan vastuuseen eli kerro kuka se oli. Jos et tuntenut, kerro tuntomerkit parhaasi mukaan. Jos joku "liian tuttu", on varmasti vaikeaa ja pelottavaa alkaa syyttämään. Mutta mikä oikeus kenelläkään on loukata sinun yksityisyyttäsi??!!-siihen ei ole kenelläkään oikeutta! Toivon voimia ja rohkeutta sinulle asian käsittelemiseen. Tartu toimeen nopeasti, älä jää märehtimään ja murehtimaan, ongelma ei sillä katoa. Jos jätät asian vain taka-alalle, se tulee vaivaamaan sinua jossain elämäsi vaiheessa. Aiemmin mainitsemani ammatti-ihmiset kuuntelevat murheesi ja varmasti auttavat. Jos tuntuu, etä apua ei tule, käy toisen luona. Muista, että häpeä ei ole sinun vaan sen väärin tehneen ihmisen eli raiskaajan vaikka helposti alkaa ajattelemaan toisinpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253790
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422772Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532300Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131829Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191550Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531522- 971409
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621261Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951214