Muita samanlaisia?

purukumi

Oon ollu ''yksin'' sitten ylä-asteen. Pystyn käymään töissä, lenkkeilemään yms, mutta kaikki sosiaaliset tilanteet on niin awkwardeja, en vaan yksinkertasesti pysty puhumaan kunnolla ja tulee jälkeenpäin sellanen olo että ei ois pitäny mennä sanomaan mitään. Viihdyn paremmin yksin ja siks vietänkin päivät mieluiten sisällä , koska ahdistaa olla ulkona jos ihmisiä on paljon liikkeellä. Muutenkin tuntuu tyhmältä yrittää tutusta ylipäätään keneenkään sitten irl/netissä. Pari kertaa oon jutellu muutaman kanssa pitkänkin aikaa netin kautta mut niissäki on saanu loppupelissä vaan pettyä, koska kaikki on aina loppupelissä ihan erilaisia ihmisiä kuin sillonkun niihin tutustui ja niistä tulee se oikea puoli esille. Tän takia on vaikee edes luottaa tai yrittää kaveeraa kenenkään kanssa. Ehkäpä mä vaan sitten vietän aikaani mieluummin vaan yksin :D

7

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi korjata

Ks. Socially Awkward

• iida3:

jooh ::( ainoat ihmiset ympärilläni on perheeni. jos jään hetkeksikään miettimään yksinäisyyttäni niin tuntuu pahalta :ss

• 17+15

No vähän tuollainen joo. Kokeile vetää vähän alkoholia ja jos sulla on yhtään ystävää niin vietä niiden kanssa aikaa, kyllä siitä pikkuhiljaa ehkä opit muidenkin ihmisten kanssa puhelemaan.

• yksinäinen mies

Ei vain koskaan keksi mitään sanottavaa, niin helpompi olla yksin kotona. Ihmisten parissa ollessa tulee kiusallinen olo, kun ei ole kuitenkaan tekemisissä kenenkään kanssa.

• syvenemässä

Pikku pöllyssä asiaa tulee liikaakin. Joskus nokkapokkaasteele saakka. Sentään sukulaisten kesken ollaan selvitty huutamalla ja sättimällä. Kuin oma erakkouteni olisi

• Erakko

Kappas, sitä on muitakin tismalleen samanlaisia kuin minä.

• Tervetuloa clubiin...
      Tai siis alueelle jossa suurin osa samanlaisista ihmisistä viettää aikaansa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8149
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6238
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4741
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3245
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3234
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2789
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2730
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      46
      2687
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2602
    Aihe