Kyllä..onhan täällä tapahtumia joo, mutta ei mitään sellaista, mikä ei liittyisi uskontoon, urheiluun tai korkeakulttuuriin. kaipaisi jotain hauskaa ja rentoa, kaiken kansan juttua,jossa ei tarvitsisi tököttää kuin tikku sanonko missä.
Sellasta, missä ei tarvitse pälyillä, että "ja jaa, se ja sekin oli siellä", vai onnistuuko? Ehkä täällä on niin pienet piirit, että on sula mahdottomuus ajatellakaan mitään aivan uutta ja erikoista juttua.
Onneksi junalla pääsee ...ei vaivata aivonystyröitä sen enempää.
Heinäveden tapahtumat
töpppänä
4
347
Vastaukset
- Team tikkupasha
Olihan ne kusiset mäki-autokilpailut, mutta taisi sekin homma kusta aika alkumetreillä, vai onko niitä tänä vuonna tulossa?
- seurakuntalainen
Heinäveden paikallislehti kirjoittaa,'Syyttämättäjättämispäätös' pysyy voimassa entistä kirkkoherraa vastaan!24.06.2015 keskiviikko.
Onnittelut x-kirkkoherralle ja siunausta ja jaksamista työssäsi, oikea voitti ! - rokkisoi
KARVIO ROCKS heinäkuun lopulla
- KOSKENLASKIJASSSSSS
Se on KARVIO COCKS MUHAHAHAHAHAHAHAHA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566