Olen 32-vuotias Helsinkiläinen perheenäiti, jolla on aikuisiällä diagnotisoitu adhd. Asiani ovat muuten hyvin, on ihana mies ja lapset, ammatilliset opinnot loppusuoralla, työpaikka jne., vain ystävä (edes yksi oikea) puuttuu. Tilanne on ollut sama lapsuudesta saakka, olen aina tuntenut itseni erilaiseksi ja ollut ulkopuolinen. Koko peruskoulun kestänyt kiusaaminen romutti itsetunnon ja teki minusta hyvin ujon.Itsetuntoa olen nyt aikuisiällä saanut parannettua, mutta uusiin ihmisiin tutustuminen syvällisemmin on hankalaa. Aivan, kun kaikilla muilla olisi jo omat, vakiintuneet kaveripiirinsä. Huumorintajuni ja kiinnostuksen kohteeni ovat hieman erikoiset, usein tulee töksäytettyä asioita toiselle tahtomatta liian suoraan. Mielialakin saattaa vaihdella usein ja nopeasti.Luonteeltani olen rauhallinen ja pohdiskeleva, , toisaalta hyvin impulsiivinen, rehellinen naisihminen. Asioita, joihin kaipaisin ystävää seuraksi: kulttuuritapahtumat, ilot ja surut, baari-illat, mökkeily, ulkoilu yms.
Olisi mukava tutustua toiseen adhd-naiseen ja saada ystävä joka on samalla aaltopituudella :D
Adhd-nainen vailla ystävää
Stella-81
1
200
Vastaukset
- siellä muitakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117141- 954711
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594667Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503833- 513768
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263323- 502703
- 372564
- 372272