kissat ja koirat vapaana Martinniemessä

elukat pois

Onpa menny mahottomaksi tämän kesän aikana vapaana juoksevien elukoiden määrä täällä Martinniemessä. Kissoja kulkee vapaana moninkertaisesti aiempiin kesiin verrattuna. Ainakin 10 eri kissaa on meidänkin tontilla nähty. Eikä ongelma rajoitu vain kissoihin. Nyt on myös koiria harva se päivä vapaana juoksemassa pihojen läpi. Etenkin jokin lintukoiran tyyppinen punaruskea-valkoinen koira on juossut pihamme läpi useita kertoja tämän kesän aikana. Eipä tässä eläinviidakossa tee enää mieli Omaa lasta Omalla pihalla nukuttaa, kun ei tiedä mikä eläin sieltä vaunusta pian löytyy. Mikä ihme ihmisiä vaivaa? Jos lemmikin ottaa, pitää se myös pitää omalla pihalla! Jos elukat ei pysy hallussa, saavat omistajat meidän osaltamme etsiä niitä Oulun eläinkodista kallista panttia vastaan!

6

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissat saalistaa

      Onkos hiiriä, rottia, metsämyyriä taikka muita pieniä tuhoeläimiä näkynyt?

      • näin se vaan on

        Tulipa tosiaan mieleen että siellä tontilla taitaa pikkuelikot pesiä jos niin hirrrrrviästi kissat siellä kulkee,nehän saalistaa hiiriä ym.Koirathan taas joskus pääsee karkuun ja eipä ne älyä kenen tontilta saa juosta ja kenen ei!


    • Kurtinhauta

      Kyllä elämä on mennyt hel.... haukkuvien koirien takia pahinta aluetta ovat annalankuja & luotsiasemantie. En tiedä saavatko ihmiset tyydytyksen tekemällä toisten elämän helv... nykyään. Itse kyllä harrastan paljon ja koitan aiheuttaa mahdollisimman vähän haittaa muille mutta nyt se muuttuu!!! Voiko haastaa oikeuteen omaisuudenarvon määrityksen putoamisesta en todellakaan halua lyhentää p-lainaa ja todeta että kaikki lomat ja v-päivät tuhoutuvat ko asian takia.
      Mutta minulla on oikeus haukuttaa koiraa pihalla 24/7!!! Hallooo viekää ne lenkille!!
      Kohta haen sairaseläkettä koska kuuluu sisällekkin.

      • Ihmiset etusijalla

        Niitä on nykyään ihan liikaa. Ihmiset tekee bisnestä ja pitävät koiria huonoissa olosuhteissa.

        Kiinan malli tännekkin: korkeintaa 1 koira/ perhe ja hajasijoitusalueelle. Ei rivitaloihin ja kerrostaloihin, eikä peinille tonteille.


    • rtyujhgklöömmn,,,fot

      ...naapurissa oli semmonen räkyttävä rakki ,monta kertaa päiväössä sen siihen pihalle laittoivat ,muiden riemuksi.aamuisin jopa ennen seitsemää.en keksiny muuta ku nostin bensa trimmerin ulko oven viereen ja aina ku paksa kasa tuli pihalle räkyttään,mie kans laiton sahan käymään.ja annoin kunnolla jengaa joka kerta ku se rakkikin haukkui. nyt ei oo ollu pihalla räkyttämässä.jos räksytys jatku,niin minä jatkan myös sahan laulattamista....

    • Talvi tulossa toimia

      Kylläne kissat lisääntyy vauhdilla,kun ne villiintyy omistajien hylättyä ne.Missä piileskelee ne eläiden suojelijatjotka ovat pelkästään äänessä, mutta tekemättä mitään kissojen hyväksi.Koirat on melkovarmasti "karkulaisia", ei niitä hylätä tavallisesti, vaan annetaan pitovaikeuksien takia uuteen kotiin. Jos ei koira ole vielä kotiutunut niin saattaa lähteä katselemaan paikkakuntaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe