Olen suunnitellut asunnon hakemista Nokialta, olen ns paluumuuttaja. Mutta siitä on todella kauan kun siellä asuin, joten kaipailen hiukan tietoa mistä päin Nokiaa sitä asuntoa kannattaisi katsella/kysellä. Niin ja sen verran vielä että kyse on tällä hetkellä vuokra-asunnosta, saas nähdä sitten miten viihtyy. Muistelin vaan että jossain niissä Ketolanmäen taloissa oli aikas hurjaa menoa, joten silläpä niitä vinkkejä kyselen etten ihan hurjaan paikkaan muuta
Asunto
4
627
Vastaukset
- mä vaan
no jaa, jos etsit suht huokeata vuokra asuntoa niin, ehkä notkotie, kaarikatu, tiilipruukinkatu, orelinkatu, rinnekatu tai kalkuntie. oikeastaan kaikki on rauhoittunut huomattavasti, eikä missään mitään häiriötä ole kuulunut pitkään aikaan, kun ovat onneksi laittanut pahimmat häiritsijät pellolle. eli nämä mitä jotkut tällä palstalla ovat kutsuneet "slummiksi" ovat suht rauhallisia ja mukavia paikkoja elää ainakin nykyään. tietysti on kavolinmäki, ja harjuniitty vielä rauhallisempia ja poutuntiellähän asuu koko nokian kerma! ;)
- Hipi
Notkotiellä alkaa iso remontti hiljalleen, ei siis kannata.Joutuu kuitenkin pian muuttamaan.
Mutta rauhallista sakkia tätä nykyä. :) - numero
Hipi kirjoitti:
Notkotiellä alkaa iso remontti hiljalleen, ei siis kannata.Joutuu kuitenkin pian muuttamaan.
Mutta rauhallista sakkia tätä nykyä. :)5 G oli ennen aivan tolkutonta menoa. Deekut ja narkit melskas ja Notkonen soitteli poliiseja koko ajan. Nykyään ehkä toisenlaista.
- etelään
Ainakaan täällä Nuijamiehen eteläpuolella ei ole kuminkäryä. Noista mesoamisista en tiedä kun en asu vuokratalossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392892Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282703100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es442356Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201941Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo401873Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571689- 381563
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä341461- 451393
- 261241