kiinnostus syvälliseen matikkaan ohi laskennon

onemosre

ite pyrin ensi vuonna matikkaa lukemaan varmaan, mutta outona ongelmana on se, että

ei kiinnosta lukea lukion matikkaa pääsykokeeseen vaan yliopistomatikka on kivempaa. jos luen nyt etukäteen syvällisiä kirjoja lukion aiheisiin liittyen, yliopistokurssien läpimenosta tulee pakkopullaa varmaan, koska osaa ne jo ainakin jonkin verran

3

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • canom

ite en ole käynyt matikan kursseja yliopistossa, joten en tiiä mitä vaaditaan näiden noiden kurssien läpimenoksi ja eri kouluissa saattaa olla eri käytännöt

tietenkin mitä tahansa saattaa tapahtua

• Tietää_

Taas jokin omnipotentti räkänokka, joka yliopistolle tullessaan kuvittelee olevansa jotain ihmeellistä. Sanon kuitenkin, että yliopistolla asiat lähtevät perusteista, mutta vauhti on melko kova ja ns. "paska tippuu rattailta". Vaikka osaisit osan asioista jo etukäteen, niin se ei todellakaan tule olemaan haitaksi, sillä tentteihin valmistautumiseen menee joka ainoalla opiskelijalla aikaa. Tieto ei vain synny tyhjästä! Ja jos olet jokin uudesti syntynyt Gauss, niin aina voit käydä useita kursseja samaan aikaan.

Mitä vielä tulee näihin omnipotentteihin räkänokkiin, niin fysiikan kursseilla ne ovat ehkä suurin riesa, mutta toisaalta nämä henkseleitään paukuttelevat "tulevat einsteinit" joko häipyvät tai normalisoituvat fysiikan peruskurssien jälkeen. Populaarikirjat ovat populaaria ja matematiikan kirjat matematiikkaa.

• niin3

mistä ihmeestä minä voisin tietää yliopistokursseilla opiskelusta matikassa, kun ei ole harmainta hajuaakaan niistä. ja sitä paitsi, miten kumoat sen asian, että mua ei kiinosta lukion matikka yhtään, mutta kun luin diskreettiä matikkaa se kolahti kovaa. ehkä paras tapa mun tapauksessa on lukea yliopistomatikkaa vaikka kuuhun asti niin sanotusti ja samoina aikoina pyrkiä pääsykokeissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      215
      2856
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      129
      2780
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1796
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1352
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      67
      1351
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1108
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      876
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      843
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      833
    Aihe