ite pyrin ensi vuonna matikkaa lukemaan varmaan, mutta outona ongelmana on se, että
ei kiinnosta lukea lukion matikkaa pääsykokeeseen vaan yliopistomatikka on kivempaa. jos luen nyt etukäteen syvällisiä kirjoja lukion aiheisiin liittyen, yliopistokurssien läpimenosta tulee pakkopullaa varmaan, koska osaa ne jo ainakin jonkin verran
kiinnostus syvälliseen matikkaan ohi laskennon
3
147
Vastaukset
- canom
ite en ole käynyt matikan kursseja yliopistossa, joten en tiiä mitä vaaditaan näiden noiden kurssien läpimenoksi ja eri kouluissa saattaa olla eri käytännöt
tietenkin mitä tahansa saattaa tapahtua - Tietää_
Taas jokin omnipotentti räkänokka, joka yliopistolle tullessaan kuvittelee olevansa jotain ihmeellistä. Sanon kuitenkin, että yliopistolla asiat lähtevät perusteista, mutta vauhti on melko kova ja ns. "paska tippuu rattailta". Vaikka osaisit osan asioista jo etukäteen, niin se ei todellakaan tule olemaan haitaksi, sillä tentteihin valmistautumiseen menee joka ainoalla opiskelijalla aikaa. Tieto ei vain synny tyhjästä! Ja jos olet jokin uudesti syntynyt Gauss, niin aina voit käydä useita kursseja samaan aikaan.
Mitä vielä tulee näihin omnipotentteihin räkänokkiin, niin fysiikan kursseilla ne ovat ehkä suurin riesa, mutta toisaalta nämä henkseleitään paukuttelevat "tulevat einsteinit" joko häipyvät tai normalisoituvat fysiikan peruskurssien jälkeen. Populaarikirjat ovat populaaria ja matematiikan kirjat matematiikkaa.- niin3
mistä ihmeestä minä voisin tietää yliopistokursseilla opiskelusta matikassa, kun ei ole harmainta hajuaakaan niistä. ja sitä paitsi, miten kumoat sen asian, että mua ei kiinosta lukion matikka yhtään, mutta kun luin diskreettiä matikkaa se kolahti kovaa. ehkä paras tapa mun tapauksessa on lukea yliopistomatikkaa vaikka kuuhun asti niin sanotusti ja samoina aikoina pyrkiä pääsykokeissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833