Missä ovat ateismin järkiperusteet?

Ei missään

Miksette kuuntele Jumalaa ja tee niinkuin Hän tahtoo? Miksette usko, että ihminen on luotu vaikka se Sanassa ilmoitetaan?

26

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytyiskö sinulta edes yhtä todistetta Jumalasta tai luomisesta?

• tqrdtr

Ne todisteet on jo annettu mutta te hihuateistit pysytte mieluummin valheessa.

• tqrdtr kirjoitti:

Ne todisteet on jo annettu mutta te hihuateistit pysytte mieluummin valheessa.

Ne todisteet mitä laitettiin esille todisti vaan evoluutiosta.

• ugfuegu
        satan kirjoitti:

Ne todisteet mitä laitettiin esille todisti vaan evoluutiosta.

Valheeseen sinä haluat uskoa ja uskotkin.

• ugfuegu kirjoitti:

Valheeseen sinä haluat uskoa ja uskotkin.

Tiede on selvittänyt että evoluutio on todellinen, uskovaiset ovat selvittäneet että naiset ja lapset ovat noitia.

• wfyfwy
        satan kirjoitti:

Tiede on selvittänyt että evoluutio on todellinen, uskovaiset ovat selvittäneet että naiset ja lapset ovat noitia.

Nämäkin asiat on selvitetty ja sinä yhä uskot valheisiin.

• wfyfwy kirjoitti:

Nämäkin asiat on selvitetty ja sinä yhä uskot valheisiin.

Kyllä se on selvitetty että noitia ei ole olemassakaan muualla kuin uskovaisten korvien välissä ja tiede on todistanut evoluution todeksi.

• Kumpi vaiko kampi?

Aika hiljainen on ollut ja kauan. Ehkä hän on Gazan suunnassa auttamassa oikein uskovia?

• joo-0

Usko?

Minä haluan tietää, en uskoa. Mistä tiedät että raamattu on luotettava?

• oitjojito

Usko vaan ateismiin, ei sinusta muuhun ole.

• El Salvador
        oitjojito kirjoitti:

Usko vaan ateismiin, ei sinusta muuhun ole.

Eli et tiedä itsekkään miksi raamattu olisi luotettava, defenssi heti täysille ja aivot narikkaan.

• egugeu
        El Salvador kirjoitti:

Eli et tiedä itsekkään miksi raamattu olisi luotettava, defenssi heti täysille ja aivot narikkaan.

Ateistihihu huijarit haisee kauas.

• El Salvador
        egugeu kirjoitti:

Ateistihihu huijarit haisee kauas.

Ethän sinä edes vastannut kysymykseen vaan pelkästään solvasit, eli aivot narikkaan ja defenssit täysille, muutenhan sinun heikko uskosi hajoaisi.

• ywtfydt
        El Salvador kirjoitti:

Ethän sinä edes vastannut kysymykseen vaan pelkästään solvasit, eli aivot narikkaan ja defenssit täysille, muutenhan sinun heikko uskosi hajoaisi.

Sinä et vaan ymmärtänyt vastausta.

• El Salvador
        ywtfydt kirjoitti:

Sinä et vaan ymmärtänyt vastausta.

Kyllä ymmärrän vastauksen, hihhuleilla ei ole mitään oikeita todisteita, pelkkä usko.

• ywfguyg
        El Salvador kirjoitti:

Kyllä ymmärrän vastauksen, hihhuleilla ei ole mitään oikeita todisteita, pelkkä usko.

Ateistihihuilla ei ole mitään muuta kuin pelkkä harhausko.

• El Salvador
        ywfguyg kirjoitti:

Ateistihihuilla ei ole mitään muuta kuin pelkkä harhausko.

Ateisteilla on tieteeseen perustuva todellisuus kun uskovaisilla pyörii päässä vaan metsäpeikot, lohikäärmeet ja puhuvat puskat.

• PuhelinmyyjätSaarnaa

Miksi et usko, vaikka palstalle on asiasta kirjoitettu päivittäin jo vuosien ajan?
      Niin, miksi et usko tätä sanaa vaan jatkat jankkaamistasi?
      Käännyttäjäksi olet todella surkea. Eikö edes hävetä olla tuollainen kuolavaahtoinen ääliö?
      ÄLÄ KÄÄNNYTÄ!
      PS minulla on mediakielto. Sen kuuluisi kattaa myös uskonnon tyrkyttäminen.

• -s-

Muistaako kukaan niitä aikoja, kun täällä vielä oli jokunen suhteellisen älykäskin uskova keskustelemassa?

• El Salvador

Älykkäitä uskovaisia on harvassaan, kun uskovainen viisastuu liikaa hänestä tulee ateisti.

• ywfyt
        El Salvador kirjoitti:

Älykkäitä uskovaisia on harvassaan, kun uskovainen viisastuu liikaa hänestä tulee ateisti.

"...hänestä tulee ateisti."

Eli hänestä tulee hihhuli joka uskoo ihmeisiin.

• El Salvador
        ywfyt kirjoitti:

"...hänestä tulee ateisti."

Eli hänestä tulee hihhuli joka uskoo ihmeisiin.

Ateistit eivät usko ihmeisiin, te uskovaiset teette.

• Syvä miete.

Jonkinlainen hämärä muistikuva on että jokunen älykäs uskis olisi täällä ollut, mutta varma en ole.

• ""Missä ovat ateismin järkiperusteet?""

Niin, Minulla ei ole mitään järkiperusteita uskoa jumalaan/jumaluuksiin joten minua siis kutsutaan ateistiksi.
      Ja minä en voi kuunnella mitään jumalaa koska oletuksena on, ettei sellaista yliluonnollista entiteettiä ole olemassa.
      Myöskään mitkään järkiperusteet eivät mielestäni tue raamatun luomiskertomusta. Jos sinulla on jotain järkiperusteita raamatun luomiskertomuksen tueksi, niin voit toki niitä esittää. Pelkkä raamatun kertomus ei ole järkiperuste ja pelkään ettei sinulla ole muuta.

Minä myöskin lähden siitä että sinulla on täysi oikeus uskoa ihan mihin tahansa haluatkin, mutta jos sinä haluat että minäkin uskon, niin se on sinun tehtäväsi esittää niitä järkiperusteita.

• Puhut Jumalasta ja tämän tahdosta, koska haluat harhauttaa tosiasiasta että puhut vain itsestäsi ja omasta tahdostasi. Sana on valhe, jolla yrität orjuuttaa ihmiset.

• A the ist

Avaus lienee selkeä trolli, mutta jos joku tuota milnulta aidosti kysyisi, vastaisin ehkä että yksi isoimmista järkiperusteista ateismilleni oli Raamatun läpilukeminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2085
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1356
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1038
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      970
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe