kyl se vaan niin on et raimo helminen on kunnon leijona! ne jotka muuta väittää ei kyl tajuu lätkästä yhtään mitään!ihan sama vaik janne ojanen tekis jokasessa ottelussa hattutempun, mut kyl raipe on kingi! raipen hyvyyttä ei voi sanoin kuvailla!! tsemii suomelle slc:yyn!!
raimo helminen!
6
511
Vastaukset
- mä vaa..
Tosiaan raipe & muut leijonat on rautaa!! Tsemppiä niille!!!
- ilves ja raipe_fani_scott_
Mää oon torellakin samaa mieltä sun kanssa. Mää oon varsinainen raipe fani. Mulla raipen ilveksen pelipaita jossa on sen 3 nimmaria. Sit mulla on raipesta 7 korttia jossa on nimmarit. RAIMO "RAIPE" HELMINEN ON RAUTAAA!!!!.
- Sally
Joo mää en oo Tappara-fani mut ihan rehellisesti voin sanoo et
Janne Ojanen on PAREMPI ku raipe....tosiaan,mää en tajuu ees et mitä se pappa
tekee viel jossai olympialaisissa!!!Ara ei osannu ees perustella valintaansa,
se oli vaa et raipe on raipe...hehheh,kyl tuntuu et se haluu vaan saada sen ennätyksen,
säälittävää,raipe alas!! - raimo
Sally kirjoitti:
Joo mää en oo Tappara-fani mut ihan rehellisesti voin sanoo et
Janne Ojanen on PAREMPI ku raipe....tosiaan,mää en tajuu ees et mitä se pappa
tekee viel jossai olympialaisissa!!!Ara ei osannu ees perustella valintaansa,
se oli vaa et raipe on raipe...hehheh,kyl tuntuu et se haluu vaan saada sen ennätyksen,
säälittävää,raipe alas!!suomen paras yv-pyörittäjä sekä pukukoppipelaaja... ojanen ei
- scott
Anteeks vaan mutta ole iloinen että raipe tekee maailman ennätyksen. Määki olisin iloinen että jos vaikka Ojanen tekisi ennätyksen. En mää olisi yhtään katkera KUTEN SÄÄ OOT. Mää olisin tyytyväinen että suomalaiset tekee enkkoja ja pärjää maailmalla. Helmiselle kävi vain näin että hän tekee olympia enkan joka menee Guinnesin kirjaan. Mun mielestä on mukavaa että näin piänestä maassa on näin hyviä urheilijoita.
- Minä
Ei Suomella kovin montaa sentteriä oo, joka pystyy samaan kun 'Raipe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351