Miksi jotkut ihmiset tekevät perättömiä eläinsuojeluilmoituksia ja näin aiheuttavat turhaa tuskaa ihmiselle, joka todella rakastaa lemmikkejään?
Ihminen joka ei ole koskaan naapurinsa asunnossa käynyt, eikä kuuntele puhetta/puhuu vain itse toisen puheiden päälle keksii, että lemmikeillä on jokin hätä. Minusta tuollainen ihminen on ilkeä, joka tahallaan haluaa aihetuttaa pahaa mieltä perättömien puheiden vuoksi. Vedoten eläinrakkauteen, kuuntelematta että eläimillä on kaikki hyvin eikä kuten syytteillään väittää.
Omat lemmikkini ovat ulkoilleet valvotussa tilassa koko kesän maalla ja naapuri keksii päästään, että niitä pidetään lukittuna kuumaan tilaan asunnossa, jossa eläimet eivät edes ole syystä että eivät tarvitse helteistä kärsiä pienessä asunnossa.
Mikä järki
tuohtunut naapuri
1
126
Vastaukset 1
- kyttää muitten elämä
Jos sillä ei ole omaa elämää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301403
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4731166Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "165706- 49617
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va190607- 44607
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l93590- 74553
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt21549- 40547