nykyään on niin kallista, että ei esimerkiksi silmälaseja voi hakea työtön ,eikä ole varaa mennä edes lääkäriin, vaikka olis kuinka sairas !
silmä lasit voi saada, jos on kelan rahalla mutta liiton rahala ei ole mahdollista !
tähän on hallitus ajanut työttömät !
työtä ei voi ottaa vastaan, kun ei näe kunnolla ja tämä riittää työvoimaan ,jos tulee työhön osoitus
ja näin pääsee ennen aikaiselle sairaseläkkeelle jo 30-40vuotiaat
tiedän useita tapauksia tampereen alueella ja pirkanmaan alueella
näin pääsee ennen aikaiselle sairaseläkkeelle
sokea
1
276
Vastaukset
- EN USKO EKA JUTTUA
Olen peruspv rahalla ja soSsu maksaa LASIT.29E ON JOSKUS OLLUT TOLLA SPETSERILLÄ KANTSEE OLLA VAIKKA NÄLÄSSÄ JONKUN PV SAA LASIT SILLOINkAIKKEA SITÄ KIRJOITETAAN EI HELPOLLA ELÄKKEELLE PÄÄSE OLEN ITSE 58V.NIVELRIKKOINEN NAINEN KAI PÄÄSTÄ SITTEN PÄÄSEE AINAKIN NUORET OLEN KUULLUT.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919