Ostin käytetyn auton tossa äskettäin. Ja huomasin jo ostaessa, että lasissa oli naarmu. Myyjä sanoi, että loskakelillä ajaessaan oli kivi lentänyt pyyhkimen ja lasin väliin. Tietysti kivi huomattiin vasta, kun se oli jättänyt jäljen. Eli koko pyyhkimen liikkeen pituisen jäljen. Olin kuullut, että pikku naarmuja voidaan hioa, joten en välittänyt jäljestä. Soitin tuulilasi liikkeeseen (Lahden seudulla) ja he sanoivat, etteivät alkaisi hioa jälkeä. Kestäisi kauan (tuntihommia tietysti) ja jälki ei häipyisi kokonaan. Jälki ei haittaa katsastusäijää, mut emäntä sanoo, et jälki on sen näkökentässä. Siis, onko kellään mitään neuvoa/kikkaa, et pääsisin eroon mokomasta viirusta.
Naarmu tuulilasissa
Kettuuntunut
2
747
Vastaukset
- Hiekkapaperilla
Lentokoneiden lasien hiomiseen käytetään erikois- hienoa hiekkapaperia. Sitä saa jostain, en enää muista mistä, mutta
itse hioin oman auton lasin sillä ja naarmu lähti.- naarmu häiritsee
Nostan tämän aiheen, koska autooni ilmaantui juuri sama ongelma. Josko joku tietäisi mitä naarmulle voisi tehdä tai että mistä saisi tuota erikoishienoa hiekkapaperia?
Pelkään, että auto ei mene läpi tuon ison naarmun takia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740