Kertokaapas perusteluiden kera, ketkä ovat mielestänne tällä hetkellä maailman parhaat pelaajat omilla pelipaikoillaan NHL:ssä
Oma mielipiteeni:
KH, Jonathan Toews, aivan maaginen kahdensuunnan hyökkääjä
Laituri, Patrick Kane, laukaus, luistelu, pelisilmä.. ei lisättävää
Puolustaja, Drew Doughty/Erik Karlsson, nykyaikaisia hyviä luistelijoita, joilla loistava laukaus
MV, Pekka Rinne, terveenä maailman paras
Mielipiteitä?
11
179
Vastaukset
- timpsu
up
Sentteri Alex Kopitar
Vasen laita Corey Perry
Oikea laita ??
Pakki Drew Doughty
Veska Pekka RinneVase laita: Alexander Ovechkin
Sentteri: Sidney Crosby
Oikea laita: Marian Hossa
Puolustaja: Olli Määttä/Shea Weber
Moke: Tuukka Rask/Jonathan Quick- MrJuha82jäärä
Ovechki on YLIARVOSTETTU.
Ei oo koskaan vieny NHL-joukkuettaan kovin pitkälle pudotuspeleissä.
- Realistisempi kenttä
Äläs nyt liioittele tuota Toewsiä. Osaan nimetä monta parempaa sentteriä kuten Crosby (paras yleispelaaja), Datsyuk(paras kiekollisesti), Malkin (aikalailla samaa tasoa) ja Stamkos (parhaimpia maalintekijöitä). Myös Getzlaf on ollut hyvä viime aikoina, mutta hänet Toews kyllä vie, sillä Getzlaf on ailahteleva. Oletko chicago fani kun noin tuputat Toewsiä ja Kanea? Vielä Hossa, Seabrook ja Keith puuttuu. Crapfordi taas on surkea jopa Chicago fanien mielestä. Hän pärjää vain kun muu joukkue on hyvä.
Oma kenttäni:
Ovechkin-Crosby-Perry
Weber-Suter (oli paras pakkipari ja ovat parhaita myös yksilöinä. Karlson on pikemmin hyökkääjä eikä puolustaja.)
Rinne, Rask, Lundqvist (kolmos veska)- MrJuha82omantienkulk
Ovy turha nimi tossa.
Itsekäs pelaaja.
Ei taida koskaan voittaa mestaruutta.
Ei oo tarpeeksi henkisiä voimavaroja NHL:ssä voittaakseen suurta.
Liikaa sooloilee.
Venäjän maajoukkueessa Ovy on saanu menestystä, koska siellä on paljon hyviä pelaajia, jolloin onnistumisprossa on kova.
Washington ei oo niin huono joukkue kuin mitä sanotaan, sillä mielestäni siellä on hyviä pelaajia, mtu Ovy ei oo pystyny johdattaan joukkojaan edes eka roundilta jatkoon.
jo aika varhain on tyssännyt Ovyn ja Capsin lento pleijareissa.
Yksin johtotyyppinä kun hän yrittää viedä Capsia mestaruuteen ei tuu onnistumaan, koska hän on huono johtotyyppi ja semmonen pelaaja, joka ei vain pysty siihen.
Saa nähdä olenko sitten väärässä, ku joskus sitte Ovyn peliura päättyy =)
Mielenkiintoista. - Realistisempi kenttä
MrJuha82omantienkulk kirjoitti:
Ovy turha nimi tossa.
Itsekäs pelaaja.
Ei taida koskaan voittaa mestaruutta.
Ei oo tarpeeksi henkisiä voimavaroja NHL:ssä voittaakseen suurta.
Liikaa sooloilee.
Venäjän maajoukkueessa Ovy on saanu menestystä, koska siellä on paljon hyviä pelaajia, jolloin onnistumisprossa on kova.
Washington ei oo niin huono joukkue kuin mitä sanotaan, sillä mielestäni siellä on hyviä pelaajia, mtu Ovy ei oo pystyny johdattaan joukkojaan edes eka roundilta jatkoon.
jo aika varhain on tyssännyt Ovyn ja Capsin lento pleijareissa.
Yksin johtotyyppinä kun hän yrittää viedä Capsia mestaruuteen ei tuu onnistumaan, koska hän on huono johtotyyppi ja semmonen pelaaja, joka ei vain pysty siihen.
Saa nähdä olenko sitten väärässä, ku joskus sitte Ovyn peliura päättyy =)
Mielenkiintoista.No onhan se ainakin parempi kuin Kane kun mättää maaleja huonommassa joukkueessa kuin hullu. Hän on myös todella fyysinen (arvostan fyysistä pelaamista) pelaaja, mitä Kane ei tule koskaan olemaan. Eipä kovin nopeasti kokobaisuutena parempaa laidassa pelaavaa pelaajaa tule mielee. Anna toki ehdotuksia kun tuollaisen väitteen heitit.
- Realistisempi kenttä
MrJuha82omantienkulk kirjoitti:
Ovy turha nimi tossa.
Itsekäs pelaaja.
Ei taida koskaan voittaa mestaruutta.
Ei oo tarpeeksi henkisiä voimavaroja NHL:ssä voittaakseen suurta.
Liikaa sooloilee.
Venäjän maajoukkueessa Ovy on saanu menestystä, koska siellä on paljon hyviä pelaajia, jolloin onnistumisprossa on kova.
Washington ei oo niin huono joukkue kuin mitä sanotaan, sillä mielestäni siellä on hyviä pelaajia, mtu Ovy ei oo pystyny johdattaan joukkojaan edes eka roundilta jatkoon.
jo aika varhain on tyssännyt Ovyn ja Capsin lento pleijareissa.
Yksin johtotyyppinä kun hän yrittää viedä Capsia mestaruuteen ei tuu onnistumaan, koska hän on huono johtotyyppi ja semmonen pelaaja, joka ei vain pysty siihen.
Saa nähdä olenko sitten väärässä, ku joskus sitte Ovyn peliura päättyy =)
Mielenkiintoista.Ja mikä johtamiseen tulee, ei ole Ovechkinin virhe että hän on kapteeni, vaikka ei osaakaan johtaa. Se on täysin organisaation vika jos he eivät osaa käyttää pelaajien vahvuuksia hyödyksi, vaan tekevät parhaasta automaattisesti kapteenin.
- MrJuha82ovysucks
Realistisempi kenttä kirjoitti:
No onhan se ainakin parempi kuin Kane kun mättää maaleja huonommassa joukkueessa kuin hullu. Hän on myös todella fyysinen (arvostan fyysistä pelaamista) pelaaja, mitä Kane ei tule koskaan olemaan. Eipä kovin nopeasti kokobaisuutena parempaa laidassa pelaavaa pelaajaa tule mielee. Anna toki ehdotuksia kun tuollaisen väitteen heitit.
Itsekäs pelaaja.
Sooloilee. - Realistisempi kenttä
MrJuha82ovysucks kirjoitti:
Itsekäs pelaaja.
Sooloilee.Mutta et pysty mainitsemaan parempaa pelaajaa. Sääli. Olet tainnut katsoa häntä vain MM-kisoissa joissa hän ei ole tuottanut tulosta ja siellä hän sooloilee erityisen paljon.
- Moimoi69
Sentteri: Sydney Crosby
Laituri: Patrick Kane
Puolustaja: Alex Pietrangelo
MV: Carey Price
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483