Mielipiteitä?

timpsu94

Kertokaapas perusteluiden kera, ketkä ovat mielestänne tällä hetkellä maailman parhaat pelaajat omilla pelipaikoillaan NHL:ssä

Oma mielipiteeni:
KH, Jonathan Toews, aivan maaginen kahdensuunnan hyökkääjä
Laituri, Patrick Kane, laukaus, luistelu, pelisilmä.. ei lisättävää
Puolustaja, Drew Doughty/Erik Karlsson, nykyaikaisia hyviä luistelijoita, joilla loistava laukaus
MV, Pekka Rinne, terveenä maailman paras

11

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timpsu

      up

    • Sentteri Alex Kopitar
      Vasen laita Corey Perry
      Oikea laita ??
      Pakki Drew Doughty
      Veska Pekka Rinne

    • Vase laita: Alexander Ovechkin
      Sentteri: Sidney Crosby
      Oikea laita: Marian Hossa
      Puolustaja: Olli Määttä/Shea Weber
      Moke: Tuukka Rask/Jonathan Quick

      • MrJuha82jäärä

        Ovechki on YLIARVOSTETTU.
        Ei oo koskaan vieny NHL-joukkuettaan kovin pitkälle pudotuspeleissä.


    • Realistisempi kenttä

      Äläs nyt liioittele tuota Toewsiä. Osaan nimetä monta parempaa sentteriä kuten Crosby (paras yleispelaaja), Datsyuk(paras kiekollisesti), Malkin (aikalailla samaa tasoa) ja Stamkos (parhaimpia maalintekijöitä). Myös Getzlaf on ollut hyvä viime aikoina, mutta hänet Toews kyllä vie, sillä Getzlaf on ailahteleva. Oletko chicago fani kun noin tuputat Toewsiä ja Kanea? Vielä Hossa, Seabrook ja Keith puuttuu. Crapfordi taas on surkea jopa Chicago fanien mielestä. Hän pärjää vain kun muu joukkue on hyvä.

      Oma kenttäni:
      Ovechkin-Crosby-Perry
      Weber-Suter (oli paras pakkipari ja ovat parhaita myös yksilöinä. Karlson on pikemmin hyökkääjä eikä puolustaja.)
      Rinne, Rask, Lundqvist (kolmos veska)

      • MrJuha82omantienkulk

        Ovy turha nimi tossa.
        Itsekäs pelaaja.
        Ei taida koskaan voittaa mestaruutta.
        Ei oo tarpeeksi henkisiä voimavaroja NHL:ssä voittaakseen suurta.
        Liikaa sooloilee.
        Venäjän maajoukkueessa Ovy on saanu menestystä, koska siellä on paljon hyviä pelaajia, jolloin onnistumisprossa on kova.
        Washington ei oo niin huono joukkue kuin mitä sanotaan, sillä mielestäni siellä on hyviä pelaajia, mtu Ovy ei oo pystyny johdattaan joukkojaan edes eka roundilta jatkoon.
        jo aika varhain on tyssännyt Ovyn ja Capsin lento pleijareissa.

        Yksin johtotyyppinä kun hän yrittää viedä Capsia mestaruuteen ei tuu onnistumaan, koska hän on huono johtotyyppi ja semmonen pelaaja, joka ei vain pysty siihen.
        Saa nähdä olenko sitten väärässä, ku joskus sitte Ovyn peliura päättyy =)
        Mielenkiintoista.


      • Realistisempi kenttä
        MrJuha82omantienkulk kirjoitti:

        Ovy turha nimi tossa.
        Itsekäs pelaaja.
        Ei taida koskaan voittaa mestaruutta.
        Ei oo tarpeeksi henkisiä voimavaroja NHL:ssä voittaakseen suurta.
        Liikaa sooloilee.
        Venäjän maajoukkueessa Ovy on saanu menestystä, koska siellä on paljon hyviä pelaajia, jolloin onnistumisprossa on kova.
        Washington ei oo niin huono joukkue kuin mitä sanotaan, sillä mielestäni siellä on hyviä pelaajia, mtu Ovy ei oo pystyny johdattaan joukkojaan edes eka roundilta jatkoon.
        jo aika varhain on tyssännyt Ovyn ja Capsin lento pleijareissa.

        Yksin johtotyyppinä kun hän yrittää viedä Capsia mestaruuteen ei tuu onnistumaan, koska hän on huono johtotyyppi ja semmonen pelaaja, joka ei vain pysty siihen.
        Saa nähdä olenko sitten väärässä, ku joskus sitte Ovyn peliura päättyy =)
        Mielenkiintoista.

        No onhan se ainakin parempi kuin Kane kun mättää maaleja huonommassa joukkueessa kuin hullu. Hän on myös todella fyysinen (arvostan fyysistä pelaamista) pelaaja, mitä Kane ei tule koskaan olemaan. Eipä kovin nopeasti kokobaisuutena parempaa laidassa pelaavaa pelaajaa tule mielee. Anna toki ehdotuksia kun tuollaisen väitteen heitit.


      • Realistisempi kenttä
        MrJuha82omantienkulk kirjoitti:

        Ovy turha nimi tossa.
        Itsekäs pelaaja.
        Ei taida koskaan voittaa mestaruutta.
        Ei oo tarpeeksi henkisiä voimavaroja NHL:ssä voittaakseen suurta.
        Liikaa sooloilee.
        Venäjän maajoukkueessa Ovy on saanu menestystä, koska siellä on paljon hyviä pelaajia, jolloin onnistumisprossa on kova.
        Washington ei oo niin huono joukkue kuin mitä sanotaan, sillä mielestäni siellä on hyviä pelaajia, mtu Ovy ei oo pystyny johdattaan joukkojaan edes eka roundilta jatkoon.
        jo aika varhain on tyssännyt Ovyn ja Capsin lento pleijareissa.

        Yksin johtotyyppinä kun hän yrittää viedä Capsia mestaruuteen ei tuu onnistumaan, koska hän on huono johtotyyppi ja semmonen pelaaja, joka ei vain pysty siihen.
        Saa nähdä olenko sitten väärässä, ku joskus sitte Ovyn peliura päättyy =)
        Mielenkiintoista.

        Ja mikä johtamiseen tulee, ei ole Ovechkinin virhe että hän on kapteeni, vaikka ei osaakaan johtaa. Se on täysin organisaation vika jos he eivät osaa käyttää pelaajien vahvuuksia hyödyksi, vaan tekevät parhaasta automaattisesti kapteenin.


      • MrJuha82ovysucks
        Realistisempi kenttä kirjoitti:

        No onhan se ainakin parempi kuin Kane kun mättää maaleja huonommassa joukkueessa kuin hullu. Hän on myös todella fyysinen (arvostan fyysistä pelaamista) pelaaja, mitä Kane ei tule koskaan olemaan. Eipä kovin nopeasti kokobaisuutena parempaa laidassa pelaavaa pelaajaa tule mielee. Anna toki ehdotuksia kun tuollaisen väitteen heitit.

        Itsekäs pelaaja.
        Sooloilee.


      • Realistisempi kenttä
        MrJuha82ovysucks kirjoitti:

        Itsekäs pelaaja.
        Sooloilee.

        Mutta et pysty mainitsemaan parempaa pelaajaa. Sääli. Olet tainnut katsoa häntä vain MM-kisoissa joissa hän ei ole tuottanut tulosta ja siellä hän sooloilee erityisen paljon.


    • Moimoi69

      Sentteri: Sydney Crosby
      Laituri: Patrick Kane
      Puolustaja: Alex Pietrangelo
      MV: Carey Price

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe