mistä löytyy tai kannattaa kysyä?Minkä merkkisiä suosittelisitte?Kiitos.
Vastaukset 4
- enska
Miksi sun tarttee saada tehoputki? Kannattaako sen max. parin hepan takia mustata kaikkien motoristien mainetta jumalattomalla papatuksella ja hankkia itsellesi kuulovaurio?
Kuulovaurion tosiaankin saa jos ei käytä tulppia ajaessa, kokemusta on valitettavasti...- B1200
Mistä lähtien maksimaalinen tehon lisäys pakoputken vaihdossa on ollut pari heppaa ? Yleensä kun putkea vaihdetaan, tehdään samalla muutakin = esim säädetään kaasari(t) toimimaan uusien osien kanssa.
Miksi tehoputki aiheuttaisi jumalattoman papatuksen ? Äänethän eivät välttämättä karkaa ollenkaan pahoiksi, jos ei nyt sitten tyhjennä viri-putken äänenvaimentajaa...
Tähän mennessä kukaan ei ole avautunut minulle moottoripyörien äänistä.. Kuinka yksi papatin voisi mustata motoristien maineen ? Välitätkö ihmisten mielipiteistä jos he muodostavat kuvansa yksittäistapausten mukaan ?
Kai sitä tehoputken kanssakin voi käyttää korvatulppia ??
*** http://www.kotisivut.org/x/ - kotari
B1200 kirjoitti:
Mistä lähtien maksimaalinen tehon lisäys pakoputken vaihdossa on ollut pari heppaa ? Yleensä kun putkea vaihdetaan, tehdään samalla muutakin = esim säädetään kaasari(t) toimimaan uusien osien kanssa.
Miksi tehoputki aiheuttaisi jumalattoman papatuksen ? Äänethän eivät välttämättä karkaa ollenkaan pahoiksi, jos ei nyt sitten tyhjennä viri-putken äänenvaimentajaa...
Tähän mennessä kukaan ei ole avautunut minulle moottoripyörien äänistä.. Kuinka yksi papatin voisi mustata motoristien maineen ? Välitätkö ihmisten mielipiteistä jos he muodostavat kuvansa yksittäistapausten mukaan ?
Kai sitä tehoputken kanssakin voi käyttää korvatulppia ??
*** http://www.kotisivut.org/x/Jaa ei sulle ole kukaan avautunut moottoripyörien äänistä? Mistähän korvesta sä oikein oot? Ja se että sulle ei henk. koht. ole kukaan avautunu niin ei välttämättä paljon merkitse.
Totuus on kuitenkin se, että yrittää mihin tahansa perustaa motocross, enduro tai asfalttirataa niin aina lähiseudun asukkaat valittavat raivokkaasti.
Ja minkä takia? Juuri kovan äänen takia. Ja miksi on kovat äänet? Sen takia että kaikki helvetin C- ja kuntoluokan kuskit ja muut varikon nopeimmat on vaihtamassa pyöriinsä virivaimentimia. Esim. kotarin enduromalleissa on tällä hetkellä erittäin hiljaiset äänet, mutta kaiken maailman tunarit on niihin heti vaihtamassa crossivaimentimia. Paljonkin merkitystä sijoituksen kannalta kisassa?
Ja oma lukunsa on vielä nää ääliöt mitkä ajelee liikenteessä isoilla katupyörillä viriputkilla. Kovat äänet on oltava vaikka suurimmalla osalla ajotaidot riittää pelkästään suorilla kiihdyttelyyn...Lapsellisuus huipussaan, aikuistukaa. - Kotaristi
kotari kirjoitti:
Jaa ei sulle ole kukaan avautunut moottoripyörien äänistä? Mistähän korvesta sä oikein oot? Ja se että sulle ei henk. koht. ole kukaan avautunu niin ei välttämättä paljon merkitse.
Totuus on kuitenkin se, että yrittää mihin tahansa perustaa motocross, enduro tai asfalttirataa niin aina lähiseudun asukkaat valittavat raivokkaasti.
Ja minkä takia? Juuri kovan äänen takia. Ja miksi on kovat äänet? Sen takia että kaikki helvetin C- ja kuntoluokan kuskit ja muut varikon nopeimmat on vaihtamassa pyöriinsä virivaimentimia. Esim. kotarin enduromalleissa on tällä hetkellä erittäin hiljaiset äänet, mutta kaiken maailman tunarit on niihin heti vaihtamassa crossivaimentimia. Paljonkin merkitystä sijoituksen kannalta kisassa?
Ja oma lukunsa on vielä nää ääliöt mitkä ajelee liikenteessä isoilla katupyörillä viriputkilla. Kovat äänet on oltava vaikka suurimmalla osalla ajotaidot riittää pelkästään suorilla kiihdyttelyyn...Lapsellisuus huipussaan, aikuistukaa.Tarkoitus oli hankkia vähän lisää vääntöä putken,suuttimen ja putsarin vaihdolla,ei lisää mökää ja patpatusta.En halua vaihtaa pyörää kuitenkaan...Ei kai niistä kaikista pöntöistä tärykalvot seinälle lennä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3411369Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan77936Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.69816Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt45702- 120693
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38682- 49648
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9526- 25525
- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32492Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485- 79457
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447- 44425