Onko Seksitori jo suurin Suomessa?

SeksitoriSEO

Seksitori taitaa olla jo valikoimiltaan Suomen suurin seksikauppa?
http://www.seksitori.fi/ Selailin muitakin alan sivustoja SEO mielessä ja
moni väittää olevansa suurin.
Liikevaihdoltaan suurin taitaa olla Kaalimato?
Valikoimiltaan suurin?
Moni käyttää myös sanoja "edullinen" ja " paras" ehkä tietämättään mitä se oikeasti
nykypäivänä tarkoittaa?
Esim Naisten vaatteet http://www.seksitori.fi/naisten-vaatteet.html on seksitorilla ensinnäkin muodikkaita ja toiseksi halpoja..ilman tyhjää sanahelinää:)
No jokainenhan valitsee itse ja valintahan on vapaa

T: SEO SEX

7

4305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varokaa

      Hahaa. Joku virolaisten kusetus taas kehissä. Ei mainintaa esimerkiksi palautuksista missään? Onko ilmaiset? Tuskin? Ja suomesta viroon postikuluthan maksaa niin pirusti. Miettikää sitä kun homma menee vidyiksi, siinä se sitten oli.

    • Amerikanjaakko

      Katoin samaa.... Missään ei ole edes toimitusehtoja. En osta.

    • normi kusetus

      Näitä putkahtaa aina välillä ja sit katoavat kun kusi lumeen.

    • Kaikki mulle heti

      Tavara tilaillaan sitten jostain ja omassa varastossa ei ole mitään? voi vähän kestää toimitus.

    • halvin

      Ebay.com

    • Anonyymi

      Kokemukseni Seksitori.fi tilaamisesta

      Tilaus saapui nopeasti, kolmantena arkipäivänä tilauksen laatimisen jälkeen. Tuotteet eivät kuitenkaan täyttäneet odotuksia, joten päätin palauttaa ne. Yrityksen verkkosivuilla ilmoitettu puhelinnumero ohjautui suoraan vastaajaan. Sähköposteihin ei vastattu ollenkaan viikon aikana. Sain palautuksen käsittelyyn vasta soittamalla verkkokaupan perustajan puolisolle, joka vastaa heidän toisesta verkkokaupastaan (HC Pro). Hän lähettikin palautusohjeet sähköpostitse, mutta niissä ilmoitettiin palautuskustannusten olevan asiakkaan vastuulla, vaikka heidän verkkosivujensa palautusohjeissa lukee sanatarkasti: "Palauttaminen on sinulle maksutonta, kunhan vain toimit näiden ohjeiden mukaisesti". Kun kysyin tästä, en saanut minkäänlaista vastausta, ja puhelimeenkin vastailu loppui kuin seinään.

      Eikä tässä vielä kaikki. Verkkosivuilla uhkaillaan ettei palautusta oteta vastaan, jos se ei sisällä kuittia/lähetettä. Tilauksesta ei lähetetty kuittia sähköpostilla, eikä sellaista toimitettu myöskään postipaketin mukana. Kukaan ei vastaa mitään kyselyihin siitä minkä he kelpuuttavat tilauksen kuitiksi.

      Jokainen tehköön omat johtopäätöksensä kannattaako kyseisestä verkkokaupasta tilata mitään.

      Hakusanoja Googlea varten: seksitori seksitori.fi kokemus kokemuksia arvostelu palautus maksuton luotettava huijaus kusetus

      • Anonyymi

        Verottaja voisi olla varsin kiinnostunut siitä, että suomalainen verkkokauppa ei antanut kuittia ostoksesta. Se kuitin antamisen velvoite kun on varsin tiukasti vaadittu. Eli ilmiantoa siihen suuntaan kannattaa tehdä.

        Jos viitsit niin laitapa kuluttaja-asiamies hoitamaan tuota palautusoikeuden puuttumista.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe