Miten ihmeessä pystytte ajelemaan posliinin?

Epätoivoinen :(

Mulla on aina alapää näppylöillä ja täynnä sisäänkasvaneita, vaikka ajan vastakarvaan ja on uutta terää, vaahtoa ja desinfioivaa ja kosteuttavaa. Ei sitten millään tule nättiä ja vaikka kuinka antaa parantua, niin punasia näppyjä on eikä ne mihinkään katoa

50

6375

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vm-63

      Vuosi kymmeniä olen ajanut kuiviltaan (ilman vaahtoja) gilettellä, eikä tule näppyjä. Ihon on oltava puhdas ja terän myös mielellään uusi. Kierrätän terät parranajoon.

      • Puutar huri

        Tässä asiantuntia, näin olen vaimon puutarhaa hoitanu ongelmitta.
        Ei vaahtoja ei vettä vain kuivana tuplaterällä ja aina uusi teräsetti,
        kostuuhan se siinä ajellessa mutta kannattaa aloittaa sietä ydinalueelta ulospäin.


      • 5+17

        Ajekin juuri kullin tyven ja pallit partahöylällä ihan kuivana. Silloin pussit eivät ärsyynny.


    • Se yks
      • paskaaaa

        Nimi se yks puhuu paskaa


      • kukiikk

        Samalla periaatteella parran ajaminen on epäluonnollista


      • karvuri

        Sukupuolitaudit saa aivan eri tavalla, kuin karvat ajamalla.


      • Mistä helvetistä se lisää tauti riskejä, päinvastoin!
        Fake news.


    • vgzdvzd

      Nä ajan Gillette Fusionilla, ilman vaahtoa ym. Se liukuu uutena kuin itsestään. Ajan parrankin sillä, jälki on priimaa. Et sanonut sukupuoltasi, mutta tuolla laitteella saa helposti sheivattua kassienkin kaikki varsin mutkaisat sopukat.

      Jos sulla on arka iho, ei näpyille kai voi mitään. Mullakin tulee aina, mutta vain noin vuorokaudeksi.

    • pysyväisongelma

      Joillakin vain on niin arka iho, ettei voi käyttää höylää. Siksi olen poistanut vaimoni vittukarvat Veet-voiteella. Ei ole tullut tulehtumia eikä sisäänkasvaneita. Toinen karvanpoistoaine taas tulehdutti vahvasti.

      Nyttää siltä, että miehet joutuvat paljon taistelemaan partansa, naiset vittunsa kanssa. Ei kai siihen ole keksitty lopullista ratkaisua.

      • lukija47

        On sairaus jossa karvat eivät vaan kasva ei ongelmaa karvoista


    • mpr1

      Just kävin kylvyssä ja pehmittelin sänkeä lämpimällä vedellä kuten jo vuosikymmeniä, paljasta tuli koko alapäästä ja kun ajelee päivittäin ongelma katoaa hyvin äkkiä

      • lukija47

        Ongelmaa ei ole kun sairaus missä karvat eivät kasva hah hah


    • Jmaaritti

      No itsellä samantyylinen ongelma, tulee usein näppylä kun ajaa höylällä kaikki pois. Nykyisin olen käyttänyt miehen partakonetta ja siinä olevaa rajaajaa, sillä saa karvat tosi lyhyiksi mutta ei siis posliiniksi, jää 1-2 millin sänki, mut ihan ok, näyttää paljaalta. Kannattaa kokeilla...

      • kannatetaan

        "Jmaaritti", puhut asiaa. Ei vittukarvojen täydy aina olla totaalisen ajettuna. Itsekin olen välillä ajanut vaimoltani hiusleikkurilla, joka tekee melkein posliinin. Jo metrin päästä ei erota.

        Vaimollani on tosin hyvin vaaleat vittukarvat, mutta myös tummakarvaisille voi aivan hyvin suositella, sillä ei haittaa, jos karvat ovat nätisti aivan lyhyet. Meille tärkeintä on, ettei niitä muotoilla, tehdä kolmiota tai kiitorataa, vaan kaikki vittukarvat ovat joko samanpituisella sängellä tai posliinina. Tehkööt muut kuitenkin makunsa mukaan.


    • hjalmari

      Seksimalleilla on kuvissa usein niin täydellisen sileä, tulehtumaton ja kaunis posliinivittu, että ihan epäilyttää. Voiko se olla mahdollista vai onko se retusoitu?

      Amerikkalaisten miestenlehtien viivavittu on tietysti retusoitu, mutta onko myös posliini netin kaunottarilla, joilla muuten näyttää olevan ihan luonnollinen?

      • gudaa

        seksimallit ottavat brasialaisen vahauksen. sillä lähtee juurineen.


    • mmmm.

      Aja myötäkarvaan.

    • K arvaton p imppi

      mene kauppaan. Osta Veet-tuubi. Lue ohjeet, älä syö voidetta.

    • doubles2

      sinkkivoide auttaa näppyihin

    • posliini on pop

      laserilla karvojen poistaminen pysyvästi maksaa näköjään noin 250€

      • lukija47

        Eipä tarvii tommoset maksella kun annettu
        Sairaus että karvat ei vaan kasva Heh hah


    • Koneella

      Koneella ja vain koneella.

    • lovely86

      Itse olen käyny jo monta kertaa bikinirajan sokeroinnissa ja on välillä otettu ihan posliiniksikin...suosittelen tulee paljon parempaa jälkeä kuin itse sheivatessa ja ainakaan minulla ei tule niin paljon näppyjä ja sisäänpäin kasvaneita kuin sheivatessa...itselläni on aika kova kipu kynnys mutta ihan herkälle en ehkä suosittele mutta on se hellävaraisempaa kuin vahaus:)

    • Rakastunutposliinin

      Itse käytän sokerointia ! Suosittelen kaikille. Ei tule näppyjä ja karva lähtee juuresta asti. Luonnon tuote kaupoista saatavilla , Maksaa 15 euroa.

    • Laura-20

      No kyllä se iho tottuu, itse kolme vuotta kokonaan posliinina ollut ja pimppa tulee seivattua aamusuihkussa joka toinen tai kolmas aamu, ennenkuin kunnon sänki tulee ja sitte hiukan rasvaa niin pysyy sileänä.

    • Voi kunpa itsekkin vois sheivata, mut vahaus on ainut siedettävä vaihtoehto. Nii pali karvoja... aika tiheesti just häppäreiden sisällä. Tykkään mahd. pitkään luomusta, mutta kyllä se mulkku näyttää suuremmalta ilman karvoja ja itellä paras "tuntu ilman tupasta"

    • ....siis kun saa oraalista nautintoa tai ihan vaa runkkaa

    • lukija47

      Ihan helposti

    • 112233

      Aja myötäkarvaan.

    • pillukarvaton

      Mulla sama ongelma. Siirryin vahaukseen ja hyvin toimii. Pillu paljaana ilman näppyjä

      • jiicee

        Millä nimellä tuota sokerointi ainetta saa kaupoista?


      • jiicee
        jiicee kirjoitti:

        Millä nimellä tuota sokerointi ainetta saa kaupoista?

        Ja mitä nuo vahaukset maksaa ? Kertokaa jotka on käyny


      • hähh
        jiicee kirjoitti:

        Ja mitä nuo vahaukset maksaa ? Kertokaa jotka on käyny

        Siis voiko munakarvat kasvaa normaalisti takaisin vaikka tuleekin punaisia näppyjä?


      • Punapäät rules
        hähh kirjoitti:

        Siis voiko munakarvat kasvaa normaalisti takaisin vaikka tuleekin punaisia näppyjä?

        Niistä uusista karvoista tulee tietysti punaisia..


    • saappituunkinkikuusysi

      juuh elikkäs vähä partahöylää pilluhuulii ni kyllä meinaa lähtee ja jos tulee näppylöitä ni uusiks vaa saatana

    • alexandria_sokeri<3

      itellä kans ongelmana jos sheivaa, niin tulee näppyjä! Nykyisin olen sokeroinut, aivan ihana ja pehmeä jälki, ei nyppyjä, kasvaessa ei tule kutittavaa sänkeä. rakkaus

    • Helposti > posliinia ei tavitse ajella ollenkaan, koska se on jo posliini. :)

    • Itse olemme sheivanneet, ja sen jälkeen rasvanneet , aika vähissä on noi näppylät olleet.

      Pari kaveria on kehunut tuota sokerointia, joten varmaankin pitänee kokeilla.

      • karttu

        Spermaa vaan naises vakoon,Se auttaa
        kaikkeen kutinaan.
        oma vaimokin tykkäs.


    • karva2

      Ei hyvänen aika ikinä ajella vastakarvaan, siitä ne sisäänkasvaneet ja tulehdukset tulevat! AINA myötäkarvaan ja miehille tiedoksi että myös parta ajetaan AINA myötäkarvaan.

    • Karvaton pimpula

      Laastari ja räts

    • miten tehdään oikein

      Yritin ekaa kertaa ajaa karvoja. käytin kaupasta ostettua Rfsu easy shavin geeliä ensin. levitin sitä alapäähän.

      Sitten ajoin intiimi alueen höylällä siis naisten häpykarvojen höylällä joita on siellä kaupassa pussissa.

      Sitten pesin alapään ja levitin private area rfsu nice n cool after shave voidetta joka viilensi kivasti. se imeytyi myös ihon nopeasti ja ei ollut yhtään tahmea tai rasvainen. Ajoin karvat illalla ennen nukkumaan menoa.

      Mutta seuraavana päivänä ihossa tuntui muutamia sänkiä ja ne sattuivat koko ajan kun hankasivat alushousuihin. Yritin ajaa niitä pois mutta sitten tuli punaisia näppylöitä.

      Miten muka tietää mikä on vastakarvaan ja mikä myötäkarvaan?

      Pitääkö alapää ajaa joka päivä kun tuntuu että sinne kasvaa heti niitä kipeitä sänkikarvoja? Iho on ihan punaisilla näppylöillä myös koko ajan.. auttakaa!

    • Anonyymi

      Itse kun lopetin puuvilla bokserien käytön ja siirryin urheiluboksereihin mitkä valmistettu polyamidista ja elastaanista niin ei ole enää sänki ottanut kiinni kankaaseen

    • Anonyymi

      Itse ajelen pimpan seudun, mutta peräreijän ympäriltä tarvitsen apua. Mieheni ajelee ne innostuneesti. Pyllistän vaan rohkeasti, mies oikein nauttii kun saa ajaa karvat kakkosen ympäriltä. Palkitsen hänet aina niin, että voideltuaan aukon saa tyydyttää itsensä siihen.

      • Anonyymi

        meillä vaimo levittää veet voiteen peppuuni kun olen kontillaan, siinä tulee niin kiimainen olo että sheivauksen jälkeen on pakko ottaa strappia peppuun


      • <<Itse ajelen pimpan seudun, mutta peräreijän ympäriltä tarvitsen apua.>>

        Sinkkutytöt voivat turvautua myös veljeen tai miespuoliseen tuttuun, jos sellainen on. Isäkin useimmiten käy. Avun pyytäminen naiselta saattaa olla mutkikkaampaa, sillä joillekin voi tulla kielteisiä tuntemuksia. Miehet tuskin kieltäytyvät.


    • Kait se jossain määrin riippuu ihotyypistä, miten reagoi.

      • Anonyymi

        Todellakin, ja vuodenajatkin vaikuttaa asiaan. Syksy / talvi ni iho paljon arempaa kuin kesällä. Ja edelleen... VAIN hyviä teriä käyttäen.


    • Anonyymi

      Helpostihan se onnistuu. Ensinnäkin käytä VAIN parhaita höyliä, kuten Gilleten Mach3 jne. Sit jos alkaa olee karva jo muutaman millin pitkää, ni vastakarvaa pistät menee, mut jos sänkeä ajelet, ni eka myötäkarvaa, ja sit vastakarvaa, ni ei tuu näppylöitä. Ja missään nimessä ei saa ajella joka päivä. Iho vaan ei kestä sitä. Itse en ees käytä mitään vaahtoja, enkä geelejä, vaan samalla kun suihkussa käy, ni suihkusaippuan voimin ne tulee ajeltua. Ihoja on tietty erilaisia, ja joillekkin tulee niitä näppylöitä melkein siitä ku näkee partahöylän, mut noilla konsteilla oon itse ainakin pärjännyt.

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe