Älkää hyvät ihmiset vastailko tämän sivun IDIOOTIN kirjoituksiin!!!
Se hullu vaan yltyy, jos huomaa onnistuvansa ärsyttämään muita!!
Tietysti, jos olette samalla tasolla, eikun näyttämään kirjoitustaitoja!!
Älkää reakoiko!!!
13
1757
Vastaukset
- Ketä tarkoitat
Vaparisolvaajaako? Se onkin ollut hetken hiljaa.
- Tunti kului
ennenkuin Raskin Pia vastasi. Taitaa alkaa hidastumaan päästään vaihdevuosien kaaduttua päälle. Samat vanhat jutut sillä näyttää olevan, ei minkäänlaista kehitystä siinäkään suhteessa. Mitenkähän se on, syökö Asperger aivokapasiteettia samoin kuin kuppa. Nekin pehmenevät päästään sairauden tietyssä vaiheessa.
- Olin eilen
Tunti kului kirjoitti:
ennenkuin Raskin Pia vastasi. Taitaa alkaa hidastumaan päästään vaihdevuosien kaaduttua päälle. Samat vanhat jutut sillä näyttää olevan, ei minkäänlaista kehitystä siinäkään suhteessa. Mitenkähän se on, syökö Asperger aivokapasiteettia samoin kuin kuppa. Nekin pehmenevät päästään sairauden tietyssä vaiheessa.
näkevinäni kahden edellisen viestin välissä vapaamuurarilistan joka on sittemmin poistettu. Niinhän tapahtuu joka ainoan kerran kun solvauksia sivulle ilmestyy. Aloittajasta en tiedä mutta tarkoitti varmasti hullulla vapaamuurarisolvaajaa jonka kaikki palstalla tuntevat. Osallistui eilen sydämensä kyllyydestä keskusteluun vanhan kirjaston kohtalosta Itukan nettisivuilla jossa suuri osa mielipiteistä oli juuri vaparisolvaajan kirjoittamia.
- Hehhih haa!!!
Tää sairas ihminen, joka kirjoittaa kateellisena vapaamuurareista ja Pia Raskista, tuskin liikkuu enää ihmisten ilmoilla,muuten kuin hoidossa ollessaan. Tuon tason hullut on jo ulkonäöltäänkin hirvityksiä!
Raskilla on muuten hirmu hyviä kirjoituksia ja mielipiteitä, ja sekös piruparkaa suututtaa!! :)- Turha selittää PIA
SINÄ olet se joka kirjoittaa vapaamuurareista, minä ja muutama muu taas sinusta PIA. Emme kateuttamme vaan meistä on hauskaa vedättää seinähullua. Liikumme päivittäin ihmisten ilmoilla ja viimeksi tapasimme Pyhän Olavin päivänä, sinä et vaan tajunnut taaskaan mitään. Ulkonäöstäni olen jäävi sanomaan mitään mutta SINÄ näytit kasvoistasi sairaalta koska naama oli tummunut ikäänkuin vahvojen lääkkeiden vaikutuksesta. Sellaista ainakin olen nähnyt muilla mielisairailla. Raskin eli SINUN mielipiteitäsi oli taas lukuisia Itukan nettikeskustelussa vanhaan kirjastoon liittyen. Ne oksennukset tunnistaa heti vaikka siinä keskustelussa hörhöt tukivat ja peukuttivat innokkaasti toisiaan. Muuten, miten joku voi liikkua ihmisten ilmoilla muuten kuin hoidoissa ollessaan, silloinhan ollaan osastolla suljettujen ovien takana, ainakin sinä.. Vähän logiikkaa noihin mielipiteisiisi niin ihmiset ottaisivat sinutkin muunakin kuin pelkkänä trollaavana pellenä, toivoo innokas "ihailijasi"
- pimiö
Opettele ensin kirjoittamaan oikein ennen kuin rupeat toisia opettamaan!!!!
- Pimiö on muuten
aika hyvä nimi kuvaamaan sielunelämääsi Pia. Itsekö keksit?
- Hehhih haa!!!
Hahhahhahahahaaaa! Rakki parka taas pajasti itsensä!!! Oon ihan varma, että sinut pidetään suljetulla, niinkuin paljastitkin!! Hahahahahahahaaa!!!!!
- Nyt vasta
kerkesin vastaamaan kun piti katsella siun pietarin videosi jossa paljastit itsestäsi aika arkaluontoisia asioita jotka auttoivat selvittämään silmitöntä vihaasi kapitalistista yhteiskuntaa vastaan. Olet koulukiusattu kommunistikodin kasvatti ja se näkyy katkeruudessasi tällä palstalla. Puolisosi, mikäli sellainen on vielä olemassa on Olli Knuth. Samanlainen viuhake kuin sinäkin. Lapsistasi Olgasta ja Tyynestä sen verran että ovat yllättävän siistin oloisia ainakin pieninä ainakin vanhempiinsa verrattuina mutta kommunistikoti myrkyttää tehokkaasti heidänkin mielensä, niinkuin on tehnyt sinullekin. Toivottavasti Aspergeri ei periydy vaikka riski onkin todella suuri tässä tapauksessa. Et olut filmillä tyytyväinen Venäjänkään oloihin ja välillä pinna paloi. Se onkin helppo uskoa jo sen perusteella miten tälläkin palstalla hillut. Mitäs jos menisitte ja tekisitte joskus oikeita töitä loisimisen sijaan. Se saattaisi tehdä hyvää itsetunnoille ja palauttaisi teidät lähemmäksi maanpintaa. Ihan mitä töitä vaan, kaikki yksinkertaisimmatkin työt ovat riittäviä. Eihän toisaalta kodin pilaama kommunisti mihinkään pysty koska hyödyn siitäkin saattaa kerätä joku toinen. Taidan ruveta tosissani selvittämään taustojasi ja täydennän profiiliasi. Nythän filmiltä paljastui suuri osa todeksi vahvistamanasi siitä tiedosta jonka olen itse kerännyt sinusta. Yllättävän hyvin olen osunut oikeaan. Arvasin myös jo kauan sitten että lastesi isä on juuri sellainen viuhake ja taivaanrannan maalari kuin kuvittelinkin. Täytyy vielä selvittää, onko äijä älynnyt jo häipyä kuvioista. Luulen kyllä niin. Katselin myös opiskeluaikaisia filmejäsi haitariyhtyeestä jossa erotuit selkeästi muista. Olit sielläkin se mötkö takarivissä jota ei onneksi päästetty laulamaan. Muuten, kielenkäyttösi tässä yllä alkaa muistuttaa yhä enemmän raivoavan huonostikasvatetun teinitytön purkauksia. Tunnustuksesi huonoista hermoistasi pitää näköjään paikkansa. Nyt vapaamuurarilistaa ja muuta mukavaa palstalle tuskaiseen oloosi.
- Tyhjä kuuppa!!
Kyllä oot taliaivo tosi, TOSI KIPPEE!!! Luuletko, että Pian kaltainen fiksu nainen kehtaisi vaivautua ja reakoida mielisairaan, vainoharhaisen paskan kirjoituksiin!!??
Ala vaan luetella vapaamuurareita, jos vielä jaksat äskeisen pitkän, sairaan kyhäelmäsi jälkeen! Itse olen vuosia hoitanut kaltaisiasi pipejä, ( ei ihan noin hulluja!) enkä muuten välittäisi enää ihmetellä älyttömyyksiäsi, mutta valitettavasti olen sairaslomalla ja aikani kuluksi katselen, miten turhauttavaa on psykiatristen potilaitten hoito. Kallista, toivotonta! Voi omaisia ja läheisiä - osanottoni!!- Reagoithan sinä
Pia kohtuullisen nopeasti ja nyt alkaa iskemään turhautuminen päälle kun et pysty puolustautumaan jäätäviä totuuksia vastaan jotka ovat kaukana vainoharhaisuudesta tai omasta mielisairaudestasi. Vapaamuurarialoituksesi sen sijaan ovat sairaita, katsottiinpa niitä mistä näkökulmasta tahansa. Vai ilkeätkö kiistää tämänkin. Turhauttavaahan mielisairaan hoito on, eikä oma Aspergerisikään ole ainakaan nykytiedon valossa parannettavissa. Siinä sairaudessa on mielenkiintoinen puoli kun potilas voi kevyesti hyppiä roolista toiseen, nyt sinä Pia esität muka sairaanhoitajaa. Olisithan voinut vastata metallialan yrittäjänä, liivijengiläisenä tai vaikka ruuna Pikkumulkkuna. Niin keveästi roolin vaihto sekopäiseltä käy muttei sitä kukaan usko koska henkilöllisyytesi on paljastunut jo solvaamistesi alussa ja olit varomaton käyttäen samoja sanontoja netissä ja blogissasi sekä kolumneissasi niinkuin hienosti sanotaan. Kaik on mänt niinkuin vanhempasi ja isovanhempasi Karjalassa sattuvasti sanoivat. Terveisiä Olgalle ja Tyynelle sijaiskoteihinsa.
- -ennen oli Moisio..-
Hyvää mainosta taas Savonlinnalle.
- Anonyymi
Nää on kyllä mielenkiintoisia nää vanhat keskusteluketjut. Googlasin näitä nimiä Pietariin (siis siihen kaupunkiin) liittyen ja hakutulokset toivat minut tänne.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3554490Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4763271- 722238
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3441685Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-2071603Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1801547- 1051253
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751242Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121167K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81122