Trendikäs Tuhkimo

ilkimyksen anoppi

Kretut ovat taas herättäneet henkiin vanhan tarinansa Tuhkimo-sadusta ja sen "evoluutiosta". Jos nyt jätetään sivuun se tosiasia, että hiirestä-hevoseksi-ihmeitä tapahtuu nimenomaan saduissa ja uskontojen tarinoissa eikä suinkaan evoluutiossa, on aihetta valittaa palstan kretutrollien tasosta. Keksikää nyt piruIauta jotain uutta!!!

12

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eivät poloiset parempaankaan pysty. Aika sälittäviä tapauksia kun siltä kantilta katsotaan.

• aatuutilullaa

Tuhkimo-satu on herätetty taas henkiin evoluutiossa.

• T. Aisti

No olipas siinä kovaa tekstiä porukalta, jotka perustavat maailmankuvansa satukirjaan, ja tulevat vittuilemaan luonnontieteiden saavutuksista mitäpäs muutakaan kun vetoamalla toiseen satuun. Olette säälittävää sakkia.

• Satujen ottaminen esimerkeiksi kertoo kreationistien kyvyttömyydestä katsoa uskomuksiaan ulkopuolelta - he ovat aikalailla totaalisesti menettäneet fokuksen. Ja siihen päälle kun saarnaajat ja he itse hokevat "evoluutio on satua" -mantrojaan, niin he pikkuhiljaa aivopesevät itsensä ulos tästä maailmasta.

• yrtsipoijyr

Niijoo, nykyevoluutio ei luokaan uusia lajeja vaan niitä muodostuu evoluution toimesta ilman sen kummempia määritelmiä tuosta vaan.

Onhan se tietysti valitettavaa että edistyvä tiede on vienyt evoluutiolta sen oletetut mekanismit, joten koko evoluutioteoria on siirtymässä toiselle mielikuvituksrn tasolle, siis sille Gouldin tasolle jossa ossa tapahtuu kstastrofien seurauksena jättimutaatiotapahtumia jo yhden sukupolven aikana joten mitään fyysisiä todisteita noista myllelsostä ei luontoon eikä eöiöön eikä fossiilistoon edes jää joten niitä on turha etsiä, ja näin on evoluutioteoria palannut juurilleen, eli puhtaasti uskonasiaksi.

• Evoluution mekanismit ovat edelleen tiedossa, eivätkä jo tapahtuneet asiat pois pyyhkiydy. Saisiko niitä todisteita viimein kehiin?

• jyrtelö
        khaosmonaut kirjoitti:

Evoluution mekanismit ovat edelleen tiedossa, eivätkä jo tapahtuneet asiat pois pyyhkiydy. Saisiko niitä todisteita viimein kehiin?

Makroevoluutiolle on vain ehdotettuja mekanismejq joita ei ole koskaan todennettu, ja muinaiset lajiutumistapahtumat välillä apinasta ihmiseksi ovat silkkaa kuvittelua.

Evousko on silti todellisuutta ja fakta, olet siitä itse hyvä todiste.

Ja mitä todisteita nyt kaipaat, aineen vai elämän ilmaantumistako?

• jyrtelö kirjoitti:

Makroevoluutiolle on vain ehdotettuja mekanismejq joita ei ole koskaan todennettu, ja muinaiset lajiutumistapahtumat välillä apinasta ihmiseksi ovat silkkaa kuvittelua.

Evousko on silti todellisuutta ja fakta, olet siitä itse hyvä todiste.

Ja mitä todisteita nyt kaipaat, aineen vai elämän ilmaantumistako?

Ylipäätään todisteiden saaminen mille tahansa väitteillesi ja vastauksesi sinulle esitettyihin kysymyksiin olisivat valtaisaa edistystä.

Esimerkiksi mikä oli se vuosikymmenten takainen projekti jossa kerroit olleesi mukana, kuka sen järjesti ja milloin?

Tiedänhän minä että kerrot vain satuja, mutta leikitään nyt kumminkin hetki "Jyrbä puhuu totta" -leikkiä.

• evo oksennus

Evoluution mekanismit ovat hyvin tiedossa, taikasauva ja hokkuspokkus ja yliluonnollinen ihme.

• Juu, nuo ovat evo-opin mekanismeja, joille neiti siellä kirkuu ja kaatuilee saarnaajan suusta purskahtelevan vaahdon tahdissa.

• uwygugyu
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Juu, nuo ovat evo-opin mekanismeja, joille neiti siellä kirkuu ja kaatuilee saarnaajan suusta purskahtelevan vaahdon tahdissa.

Evokit kaatuilee kapakoissa olutvaahto suupielissä mikä minua niin suunnattomasti n*urattaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      12
      9159
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      548
      2963
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      314
      2016
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1976
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      311
      1657
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      81
      1355
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1173
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      73
      1011
    9. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      29
      987
    10. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      946
    Aihe