Eli olen juuri täyttänyt 18 vuotta ja minulla ei varsinaisesti ole mitään tietoa näistä kortti asioista. Eli jos haluaisin ostaa/tilata jotain netin kautta miten voin maksaa tämän. Jos ymmärsin oikein, tarvitsen Visa debit tai credit kortin tai sitten esim MasterCardin jotta voin maksaa netissä. Ongelmana on se että näiden korttien hankkimiseen tarvitaan säännöllisiä tuloja. Niitä mulla ei ole mutta rahaa kyllä löytyy tileiltä. Onko mitään muuta mahdollisuutta maksaa helposti netissä tai onko mahdollista hankkia Visa tai MasterCard vaikka ei olisikaan tuloja?
Apua nuorelle
3
153
Vastaukset
- nainen5
Varaa aika pankkineuvojalle, hän pystyy kertomaan noista korttiasioista.
- BancaMarketer
Siinä 'luottokortti' joka toimii Credit modesta sekä saa jokainen vaatimukset
täyttävä:
http://bit.ly/IKbpz4
Kortin lataus tapahtuu kätevästi verkkopankkimaksuin. Toimii Amazonin kanssa
kuin R-Kioskilla, Fyysinen kortti on Chip & PIN MasterCard, toimii kuin Maestro eli On-Line yhteyden on löydyttäcä. Maksaa 10€/v. - vanhasetä
No periuskortti kait riittää aika pitkälle alussa. Jos osaat hoitaa asiat ilman mainintaa, niin kysy Debitiä, muuten Visa Electroni. Enempää ei tarvi miettiä.
Ja niinkuin jo joku sanoi, niin pankissa pankkineuvoja varmasti auttaa ja selvittää asiaa sieltä mistä ne kortit myönnetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566319
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865