Onkos tuo muusikko Juha Tapio edesmenneen Kari Tapion poika? Jostain olin lukevinani että Karin poika on muusikko ja heräs heti tällainen kyssäri.
Juha Tapio, Karin poika?
10
302
Vastaukset
- Suuri nauraja
Vit-tu ei varmasti se uskovainen luuseri ole Kari Tapion poika!!! :-):-):-)
- m m m m m
Kari Tapio on -oli- taiteilijanimi, oikea sukunimi on Jalkanen....kuten varmasti tiesitkin, joten mikä oli pointtina aloitukseen??????
- gogomen
Etkö juntti-Einari tajua että Juhan oikea sukunimi on Jalkanen, ja Tapio on vaan taiteilijanimi.
- transpoint
Ei ole. Juha on Nina Tapion tytär.
- Hurtit harlekiinit
Syökö Juha tapiocaa äitinsä kanssa?
- Ristomatti Ratia
Juha syö tapiocaa Tapiolassa äitinsä Niina Tapion kanssa, joka puolestaan on Tapio Heinosen tytär. Tapio Heinonen puolestaan on Kari Tapion poika, joka puolestaan on Tapio Rautavaaran isä joka taas on Einojuhani Tapiorautavaaran veli. Minä olen Ristomatti Ratia.
- kukas se sit oli
olikos se kirkan poika vai kenen ku oli ongelmia lain kanssa
ja sit oli se jonku toisen laulajan poika jäi kiinni huumeista - Sukua kuitenkin
Ei ole poika, Juha-Tapio Jalkanen on muistaakseni Kari Tapion isän pojanpoika.
- on se456
Onko Olavi Uusivirta Olavi Virran pojanpoika?
- ölkoilöööö
HEKO,HEKO.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 1361412
- 981410
- 741311
- 1161180
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947