Mitä olet mieltä kyseisestä miehestä? Ovatko hänen mielipiteensä oikeat? Suomi suomalaisille?
Tv1 Juuri nyt.
Olavi Mäenpää - Oikealla asialla
7
772
Vastaukset
- höh
Komea mies.Osaa olla iloinen.On komea parta.Muusta en tiedä.
- Maalainen
Mies uskaltaa puhua oikeista ja tärkeistä asioista niiden oikeilla nimillä. Hyvinvointiamme on täällä syömässä liian monta elintasopakolaista,jotka ei halua tehdä sen eteen työtä. Kaikki tällainen aines on kitkettävä pois Suomesta. Meillä ei ole varaa elättää hyväksikäyttäjiämme. Kumpa tämä asia ymmärrettäisiin laajemmissakin piireissä?
- Satuin katsomaan.
Mäenpää oli illalla TV 1:n vaalitentissä muiden pienpuolueiden kanssa. Hän veti jauhot suuhun, niin kommunisteille kuin muillekin. Sanoi somaleista, albaaneista (käytti yleisesti nimitystä: ym. veronmaksajien varoilla täällä loisivat "hottentotit"), niin suorat totuuden sanat ettei kukaan ole koskaan julkisesti sanonut.
Hyvä, että löytyy tästä maasta ainakin yksi rohkea. Valitettavasti asun keravalla enkä Turussa, joten en voi hänelle ääntäni antaa. - Jopo
Satuin katsomaan. kirjoitti:
Mäenpää oli illalla TV 1:n vaalitentissä muiden pienpuolueiden kanssa. Hän veti jauhot suuhun, niin kommunisteille kuin muillekin. Sanoi somaleista, albaaneista (käytti yleisesti nimitystä: ym. veronmaksajien varoilla täällä loisivat "hottentotit"), niin suorat totuuden sanat ettei kukaan ole koskaan julkisesti sanonut.
Hyvä, että löytyy tästä maasta ainakin yksi rohkea. Valitettavasti asun keravalla enkä Turussa, joten en voi hänelle ääntäni antaa.Kyllä. Hottentotit sun muut alpaanit. Olkku on oikealla asialla.
- minä enkä kukaan muu
Satuin katsomaan. kirjoitti:
Hyvä, että löytyy tästä maasta ainakin yksi rohkea. Valitettavasti asun keravalla enkä Turussa, joten en voi hänelle ääntäni antaa.Ola hallitsi selkeästi tilannetta. Ei päässyt noin lyhyessä ohjelmassa kunnolla ääneen, kun kommunistit pitivät ylipitkiä puheenvuoroja, mutta kommunisteilla meni jauhot suuhun. Kun Ola esim. sanoi miten NL:ssä kommunismi toimi, eipä kuulunut vasemmalta inahdustakaan.
- Wallu
Toivottavasti Olavi Mäenpään johtama Suomen sinivalkoiset menestyis näissä vaaleissa!
Olavi on samaa meiltä kuin minä ja moni muukin suomalainen:Suomi Suomalaisille!- Jopo
Nih.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1744857Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363579- 513380
- 563359
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232286
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788