chihuahua vinkuu valjaita poistettaessa

chihuhirmu

Hei! Minulla on reilu 1v chihu tyttö. Hän on todella arka mutta ollut hyvin riippuvainen minusta alusta alkaen. Olin poikaystäväni kanssa risteilyllä ja ystäväni ja hänen poikaystävänsä olivat luonani risteilyn ajan hoitamassa koiraani. He kertoivat kaiken menneen hyvin. Kun tulin kotiin illalla laivalta, (ystäväni poikaystävänsä olivat lähteneet muutamaa tuntia aikaisemmin kotiin) koirani oli normaali. Nostin hänet sängylle kanssani ja olin ottamassa valjaita pois, hän alkoi "vinkua/kirkua" ja alkoi mököttää minulle. Valjaat on saatu vasta auki ja koira mököttää sängyllä koska en saa häntä syliini. En haluaisi herättää koko kerrostaloa huudattamalla häntä! Kiitos valmiiksi auttavista kommenteista :)

4

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pommityttö

Hieman epäselväksi jäi viestin sanoma..

• normisettiä

Mielenosoitus kysymyksessä, jos ei muuten temppuile valjaita poistettaessa.

• Tervaaja

Minä olisin ottanu ne pois vaikka väkisin jos olis kirkunu nii olisin läimäyttäny päähän avarilla. ja ottanu ne valjaat pois.. eikä mitään mielen osootuksia kääpiöidiootilta..

• Signalstusta

Kääpiökoirat osaa draamailun sekä mielenosoituksen. Omani kohdalla tunnistan milloin kyseessä on oikkuilu tai muutos terveydentilassa hiuksen hieno raja vaan suositan opetelemaan signaalien lukemista. Oikun kohdalla olla vaan viileän rauhallinen ja jatkaa toimintojaan selvän muutoksen kohdalla joko aloittaa alusta namien kohdalla tahi viileyden kera riippuen koirasta (arka vai testaava) tai viedä ell:ille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      313
      3681
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2038
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      45
      1664
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      91
      1565
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      100
      1331
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1205
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1084
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      100
      1080
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      787
    10. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      76
      757
    Aihe