Hei! Minulla on reilu 1v chihu tyttö. Hän on todella arka mutta ollut hyvin riippuvainen minusta alusta alkaen. Olin poikaystäväni kanssa risteilyllä ja ystäväni ja hänen poikaystävänsä olivat luonani risteilyn ajan hoitamassa koiraani. He kertoivat kaiken menneen hyvin. Kun tulin kotiin illalla laivalta, (ystäväni poikaystävänsä olivat lähteneet muutamaa tuntia aikaisemmin kotiin) koirani oli normaali. Nostin hänet sängylle kanssani ja olin ottamassa valjaita pois, hän alkoi "vinkua/kirkua" ja alkoi mököttää minulle. Valjaat on saatu vasta auki ja koira mököttää sängyllä koska en saa häntä syliini. En haluaisi herättää koko kerrostaloa huudattamalla häntä! Kiitos valmiiksi auttavista kommenteista :)
chihuahua vinkuu valjaita poistettaessa
4
219
Vastaukset
- pommityttö
Hieman epäselväksi jäi viestin sanoma..
- normisettiä
Mielenosoitus kysymyksessä, jos ei muuten temppuile valjaita poistettaessa.
- Tervaaja
Minä olisin ottanu ne pois vaikka väkisin jos olis kirkunu nii olisin läimäyttäny päähän avarilla. ja ottanu ne valjaat pois.. eikä mitään mielen osootuksia kääpiöidiootilta..
- Signalstusta
Kääpiökoirat osaa draamailun sekä mielenosoituksen. Omani kohdalla tunnistan milloin kyseessä on oikkuilu tai muutos terveydentilassa hiuksen hieno raja vaan suositan opetelemaan signaalien lukemista. Oikun kohdalla olla vaan viileän rauhallinen ja jatkaa toimintojaan selvän muutoksen kohdalla joko aloittaa alusta namien kohdalla tahi viileyden kera riippuen koirasta (arka vai testaava) tai viedä ell:ille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180