Hei! Minulla on reilu 1v chihu tyttö. Hän on todella arka mutta ollut hyvin riippuvainen minusta alusta alkaen. Olin poikaystäväni kanssa risteilyllä ja ystäväni ja hänen poikaystävänsä olivat luonani risteilyn ajan hoitamassa koiraani. He kertoivat kaiken menneen hyvin. Kun tulin kotiin illalla laivalta, (ystäväni poikaystävänsä olivat lähteneet muutamaa tuntia aikaisemmin kotiin) koirani oli normaali. Nostin hänet sängylle kanssani ja olin ottamassa valjaita pois, hän alkoi "vinkua/kirkua" ja alkoi mököttää minulle. Valjaat on saatu vasta auki ja koira mököttää sängyllä koska en saa häntä syliini. En haluaisi herättää koko kerrostaloa huudattamalla häntä! Kiitos valmiiksi auttavista kommenteista :)
Vastaukset 4
- pommityttö
Hieman epäselväksi jäi viestin sanoma..
- normisettiä
Mielenosoitus kysymyksessä, jos ei muuten temppuile valjaita poistettaessa.
- Tervaaja
Minä olisin ottanu ne pois vaikka väkisin jos olis kirkunu nii olisin läimäyttäny päähän avarilla. ja ottanu ne valjaat pois.. eikä mitään mielen osootuksia kääpiöidiootilta..
- Signalstusta
Kääpiökoirat osaa draamailun sekä mielenosoituksen. Omani kohdalla tunnistan milloin kyseessä on oikkuilu tai muutos terveydentilassa hiuksen hieno raja vaan suositan opetelemaan signaalien lukemista. Oikun kohdalla olla vaan viileän rauhallinen ja jatkaa toimintojaan selvän muutoksen kohdalla joko aloittaa alusta namien kohdalla tahi viileyden kera riippuen koirasta (arka vai testaava) tai viedä ell:ille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46687
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470