Hei! Minulla on reilu 1v chihu tyttö. Hän on todella arka mutta ollut hyvin riippuvainen minusta alusta alkaen. Olin poikaystäväni kanssa risteilyllä ja ystäväni ja hänen poikaystävänsä olivat luonani risteilyn ajan hoitamassa koiraani. He kertoivat kaiken menneen hyvin. Kun tulin kotiin illalla laivalta, (ystäväni poikaystävänsä olivat lähteneet muutamaa tuntia aikaisemmin kotiin) koirani oli normaali. Nostin hänet sängylle kanssani ja olin ottamassa valjaita pois, hän alkoi "vinkua/kirkua" ja alkoi mököttää minulle. Valjaat on saatu vasta auki ja koira mököttää sängyllä koska en saa häntä syliini. En haluaisi herättää koko kerrostaloa huudattamalla häntä! Kiitos valmiiksi auttavista kommenteista :)
chihuahua vinkuu valjaita poistettaessa
4
375
Vastaukset
- pommityttö
Hieman epäselväksi jäi viestin sanoma..
- normisettiä
Mielenosoitus kysymyksessä, jos ei muuten temppuile valjaita poistettaessa.
- Tervaaja
Minä olisin ottanu ne pois vaikka väkisin jos olis kirkunu nii olisin läimäyttäny päähän avarilla. ja ottanu ne valjaat pois.. eikä mitään mielen osootuksia kääpiöidiootilta..
- Signalstusta
Kääpiökoirat osaa draamailun sekä mielenosoituksen. Omani kohdalla tunnistan milloin kyseessä on oikkuilu tai muutos terveydentilassa hiuksen hieno raja vaan suositan opetelemaan signaalien lukemista. Oikun kohdalla olla vaan viileän rauhallinen ja jatkaa toimintojaan selvän muutoksen kohdalla joko aloittaa alusta namien kohdalla tahi viileyden kera riippuen koirasta (arka vai testaava) tai viedä ell:ille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3133681Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322038Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451664- 911565
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1001331- 1451205
- 811084
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1001080Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61787Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja76757