Että menin kertomaan ex että hän on vielä minulle tärkeä, että välitän hänestä ja että hän merkitsee minulle vielä paljon. Emme ole nähneet toisiamme yli puoleen vuoteen tai saatika jutelleet puhelimessa. Facebook on ollut ainoa mahdollinen yhteydenotto paikka ja sekin vasta vähän aikaa. Laittoi nääs välit kokonaan poikki hetkeksi aikaa.
Luulisi että tunteet olisivat jo tähän mennessä hävinneet kokonaan mutta ei niin ei. Miehellä tuskin enää tunteita on kun seurustelee toisen kanssa tällä hetkellä. Vaikkakin sanoi parisen kuukautta sitten että rakastaa vielä minua kun uuden suhteen aloitti.
En toisaalta voi edes ajatella häntä näkeväni kasvokkain kun tiedän sen lisäävän tunteita. Pitäisi tavarat hakea pois jossain välissä sieltä. Turhan pitkälle sitä lykännyt. Eipä ole mieskään tehnyt sen asian suhteen mitään vaikka sen jälkeen voisi katkaista välit aivan kokonaan.
häpeän
kunpa
3
188
Vastaukset
Moi
Älä häpeä sitä, että olet ollut aito ja rehellinen. Ihmisen tunteet ovat mitä ovat, joskus monenlaisia. Ei kai rakkautta ja välittämistä voi ihan kertalaakista katkaista? Ehkä olisi kuitenkin viisasta, jos hoitaisit suhteen päätökseen myös ihan konkreettisesti ja hakisit tavarat pois? Miksi oikeastaan olet lykännyt sitä? Pitäisikö sinun ottaa joku ystävä mukaasi, ihan tueksi?
Tsemppiä!
Toivoo Päivi-pappi Hämeestä- kunpa
Olen tullut siihen päätökseen että saa heittää tavarat pois. En yksinkertaisesti pysty sitä ihmistä kohtaamaan
- Räsänen KD
kas kun ei toivo pimppiä tuo Päkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.633776Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883159Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin892401Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141630Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701398- 981270
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä401182- 501011
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11011Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561010