Että menin kertomaan ex että hän on vielä minulle tärkeä, että välitän hänestä ja että hän merkitsee minulle vielä paljon. Emme ole nähneet toisiamme yli puoleen vuoteen tai saatika jutelleet puhelimessa. Facebook on ollut ainoa mahdollinen yhteydenotto paikka ja sekin vasta vähän aikaa. Laittoi nääs välit kokonaan poikki hetkeksi aikaa.
Luulisi että tunteet olisivat jo tähän mennessä hävinneet kokonaan mutta ei niin ei. Miehellä tuskin enää tunteita on kun seurustelee toisen kanssa tällä hetkellä. Vaikkakin sanoi parisen kuukautta sitten että rakastaa vielä minua kun uuden suhteen aloitti.
En toisaalta voi edes ajatella häntä näkeväni kasvokkain kun tiedän sen lisäävän tunteita. Pitäisi tavarat hakea pois jossain välissä sieltä. Turhan pitkälle sitä lykännyt. Eipä ole mieskään tehnyt sen asian suhteen mitään vaikka sen jälkeen voisi katkaista välit aivan kokonaan.
häpeän
kunpa
3
164
Vastaukset
Moi
Älä häpeä sitä, että olet ollut aito ja rehellinen. Ihmisen tunteet ovat mitä ovat, joskus monenlaisia. Ei kai rakkautta ja välittämistä voi ihan kertalaakista katkaista? Ehkä olisi kuitenkin viisasta, jos hoitaisit suhteen päätökseen myös ihan konkreettisesti ja hakisit tavarat pois? Miksi oikeastaan olet lykännyt sitä? Pitäisikö sinun ottaa joku ystävä mukaasi, ihan tueksi?
Tsemppiä!
Toivoo Päivi-pappi Hämeestä- kunpa
Olen tullut siihen päätökseen että saa heittää tavarat pois. En yksinkertaisesti pysty sitä ihmistä kohtaamaan
- Räsänen KD
kas kun ei toivo pimppiä tuo Päkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34617- 1031402
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361360Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61843- 37799