Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Et Zilleen... :)

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko puolueen nimi "Köyhien asialla" otettava laajemmin ja yhdistettävä siihen myös järjeltään köyhät kuten tämänkin ketjun alottaja?

      • :) :) ;)

        Tuossa aloitusviestissä tuo erä puoluueen entinen aktiivi esille suuren henkisen pääoman ,jotta me maan matoiset ymmärtäisimme millainen gurgo hän on älyltään muihin nähden................................ :)


    • Monille pieninä

      lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetyille ihmisille jää, parantumattoman mielisairauden sivutuotteena, päälle / puheeseensa erilaisia hokemia.

      Internetin tulo on saanut eräät näistä "lapsiuhreista" toteuttamaan itseään useille netin eri saiteille. Osa näistä psyykesairaistahan avaa myös omia sivustojaan.

      Aiheesta on tehty dokumenttejakin; eräässä sellaisessa keski-ikäinen mies istuu alasti läppärinsä edessä - masturboi itseään vimmaisesti ja silmät ummessa, kuola suusta valuen - huutaa: JIIHHHAAA! JIIIHHAAAA! ... yhä uudelleen ja uudelleen.

      Patologisimmat tapaukset näistä ihmisraunioista jatkavat tuota sairaalloista toimintaansa tautologisesti - vuosien ajan ja aina samalla tavoin - itseään toistaen

      Yleensä lapsuuden vauriot ovat niin pahoja, ettei minkäänlainen lääkitys eikä terapia auta uhreja enää aikuisiässä. Heitä täytyisi vain yrittää ymmärtää.

    • Itseasiassa tässä on

      todelakin kyse "järjen köyhyydestä" eli pahasta mielensairaudesta.
      Ketjun aloittaja on syvästi psyykesairas, on ihme että se edes pystyy asumaan suljetun osaston ulkopuolella. Sen muut sisaruksthan on jo kuolleet tai suljettu eri psykan osastoille. Vaan tää yks saa olla ilman hoitoo, kun kukaan ei ota sitä sisään.

      "Onko puolueen nimi "Köyhien asialla" otettava laajemmin ja yhdistettävä siihen myös järjeltään köyhät kuten tämänkin ketjun alottaja?"

    • Mä oon tosi terve

      koska mä syön omaa kakkaani ja lotasen siihen aina viel omat mällit päälle.
      Kokeilkaa te muutki joskus. täl ruokavaliol saa sellasen komeen silakanharmaan ihon ja melko lommosen pään. Ainoo harmittva sivutuote on ku mun henki haisee aika lailla. MUt se ei silleen haittaa ku mä haisen muutenki aika lailla.

    • Mä oon mielisairas

      Mä oon mielisairaampi ku kukaan teistä.
      Mä oon mielisairaampi ku kukaan mun jo kuolleista sisaruksista.
      Mä oon guko. Mä tiiän et te ootte mulle tosi kateellisii.
      Koska mä oon älykäs ja komee. Mä oon komee.
      Mä saatan haista mut mä oon komee.
      Mä otan jokasen lapsen ku kohdalle tulee.
      Mä oon gurko. Repikää siitä.

    • Tietyt puolueet

      vetävät puoleensa alkoholisoituneita naisten hakkaajia, lapsien kaltoinkohtelijoita, rattijuoppoja mielisairaita keski-ikäisiä miehiä?
      Katos vaan, toihan onki ihan se yks ja sama ehdokas! Kas ku ei päässy läpi :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe