JUST UNBELIEVABLE!
Tää on varmaan tympeä ketjunavaus Jofa-sedälle =)
Paremmassa joukkueessa Saku ois voittanu cupin.
Viime kaudella pelasi Ducksissa ja kaikki matskut oli mestaruuteen mutta ei kun ei.
Yrittäjiä on aina paljon ja se ei oo niin simppeli juttu voittaa.
Ei sitä vielä tiedä, josko hän saa kannun.......
ehkei saa, mut on turha pitää häntä luuserina.
Saku Koivun syöpä ja paluu
3
143
Vastaukset
Saku johti NHL:n pistepörssiä joskus 90-luvun puolivälin tuntumassa, kunnes loukkaantui.
Muistatteko?- JOFA SETÄ MAITOJUNA
Ystäväni juha82friikki. Voin kertoa sinulle että mies jonka takapuolta koristaa nyt anaheim ducksin päävalmentajan kengän kuva. ei voittanut koskaan mitään.
Sanotaanko näin että niihin parempiin seuroihin pääsevät vaan ne paremmat pelaajat.
Muistan. Aikuinen ihminen tekee itse valintansa keinoista, joilla menestystä haluaa.
Joskus siitä voi joutua maksamaan kovan hinnan. Viimeinen surullinen tapaus on mies nimeltä olli määttä.
Toivottavasti kuitenkin hänen uransa voi jatkua normaalisti, jos ei niin toivottavasti ainakin tulevaisuuden kiekkoilijat pitävät tapauksia varoittavina esimerkkeinä. - Sano ei trolleille
JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:
Ystäväni juha82friikki. Voin kertoa sinulle että mies jonka takapuolta koristaa nyt anaheim ducksin päävalmentajan kengän kuva. ei voittanut koskaan mitään.
Sanotaanko näin että niihin parempiin seuroihin pääsevät vaan ne paremmat pelaajat.
Muistan. Aikuinen ihminen tekee itse valintansa keinoista, joilla menestystä haluaa.
Joskus siitä voi joutua maksamaan kovan hinnan. Viimeinen surullinen tapaus on mies nimeltä olli määttä.
Toivottavasti kuitenkin hänen uransa voi jatkua normaalisti, jos ei niin toivottavasti ainakin tulevaisuuden kiekkoilijat pitävät tapauksia varoittavina esimerkkeinä.Trolli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746