Erityisesti palstan miehille kysymys, joka siis otsikossa. Kuinka pitkään hän katsoo sinua silmiin? Katsooko hän usein sinua silmiin? Naisen katseesta voi päätellä paljon tunteiden molemminpuolisuudesta. Vaikutusta on myös muulla sanattomalla viestinnällä. Mitä vihjeitä olet saanut ikävän kohteena olevan naisesi tunteista sinua kohtaan?
Katsooko mies ikävöimäsi nainen sinua suoraan silmiin?
18
935
Vastaukset
- silmäpeili
Katsoo silloin silmiin kun itse ensin katson häntä. Hänen kkasvoillaan häivähtää nyrpeää ilme kun juttelen erään toisen naisen kanssa.
- ei uskalla
Ei katso. Katsoo silloin kun en katso häntä mutta huomaan sen sivusilmällä. Vilkuilee myös. Jos minulla olisi selässä silmät niin hänen silmien kuvansa palaisi selkääni.
Niin se vaan on. - asiakas..
Kyllä katsoo mutta ammattinsa vuoksi katsoo varmaan kaikkia muitakin samoin.
- . . . .
Kyllä katsoo. Ei muuta katsokaan, kun tavataan. Silmät sädehtivät ja hymyilevät. Olet oikeassa, sanaton viestintä hänessä kertoo kyllä tunteista minua kohtaan: muutakin on tapahtunut kuin vain katselua silmiin.
- Voi kumpa saisin...
Hän katsoo minua niin pitkään, kuin se on mahdollista ja minä häntä. Tätä on jatkunut loputtomiin...
- silmä katse puhe.
Kyllä katsoo. Hakee katse keskustelun.
- pitkään katsoikin
Viesti tuli selväksi, katse oli täynnä rakkautta. Rohkea teko, häkellyin. Avuton kysymys "minäkö".
- ite tulkittua
Katsoo,kun normaalisti jutellaanuseinmiten,muutoin ei ole huomaavinaankaan. Sillä ei ole mitään tekemistä kiinnostuksen kanssa.
- Kahtoohan tuo
perssilimään nin
- pakko oli katsoa
Mitäs pyllistelit siellä ;D
- vapaapudotus
Varsinkin naisen sanattoman viestinnän tulkitsemisyritykset ovat loputon suo, joka yleensä johtaa pienellä viiveellä epätoivoon. Ja miksi ei johtaisi: omia toiveitaan ja tunnetilojaanhan siinä vain tulee peilalleeksi etsiessään sitä pientä toivonkipinää. Kiinostavaa ja elämältä maistuvaa naisen tunteista arvuuttelu tottakai on, on ollut sitä aikojen alusta, ja lukematon on laulujen määrä, joita kaltevalla pinnalla luisuvat miehet ovat aiheesta kirjoittaneet.
Oma tilanteeni on sieltä skaalan synkemmästä päästä. Kaipaamani naisen käytöstä joka suhteessa kuvaa yksi sana: välttely. Joten eiköhän meikäläisen ole parasta ottaa vaalenpunaiset lasit silmiltä, tehdä realistinen tilanneanalyysi ja toimia jatkossa sen pohjalta.- vältvält
Entäs jos sillä kaipaamallasi on jokin syy vältellä sinua?
- ed.
vältvält kirjoitti:
Entäs jos sillä kaipaamallasi on jokin syy vältellä sinua?
Ehkä onkin. Maailmaanhan mahtuu tuhansia syitä. Mutta koska en tunne häntä yhtään enkä siten voi tietää muista mahdollisista syistä, lähden siitä, että hänellä ei ole tunteita, ainakaan positiivisia sellaisia, minua kohtaan.
- Kaunis Mieli!
Hän katsoi aina minua haikean ja rakastuneen naisen lailla. Aivan kun hän olisi halunut katseellaan riisua vaatteeni päältäni. Kouria ja nipistellä pyllyäni. En halua olla mikään seksiobjekti tai seksileikkikalu. Minäkin olen ihminen ja herkkä mies. Minullakin on herkät tunteet. Haluan vain Romantista Rakkautta ja Intohimoa.Itkettää. Maailma on niin Raaka meille kaunosieluille.Kunpa löytäisin sen aidon Romantisen, Hellän ja Kaunosieluisen naisen.Huoh!Missä te olette?!
- tänään taas
se sun katse porautui sydämeeni lähtemättömästi.
- Tänään tänään
Mä en saa sun silmiä nyt millään pois mielestäni., kun kerrankin sain katsoa ihan läheltä ja pitkään.
- Turha on turhaa
Välttelee nykyisin katsomasta silmiin.Selkeä homma.Kiusaantunut ja ei kiinnostunut.Ei kannata yrittää tutustua.
- Enkä välttele
vaan se oot sinä joka niin tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011