liikkuuko

Eura-Harjavalta välillä paljon huumeita oon kuullu ? Pitääkö paikkansa
9390
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

asia ei sulle kuulu.

Äänestä
  • Saatanan narkit

Äänestä

haluatko että laitan tänne nimiä varsinkin niitä ketkä hommaa junnuille kamaa :D tiedossa on...

Äänestä

sopii kokeilla, ei sulla riitä rohkeus kuin 'tiedossa on' -tyyppisiin lohkaisuihin...
taitaa se 'tieto' loppua nyt vaan kesken.

Äänestä
  • Tutiseeko puntti....

Äänestä

eipä taida. mutta oikeassa olin tämän ns. tiedon suhteen.

kävikö nyt sittenkin niin, että ei niitä nimiä ollutkaan, pelkkää 'tietoa' taas. ja rohkeutta uhota lähinnä netin palstoilla.

Äänestä

Eurassa tota ns "tietoa" riittää...varsinaisia paskanpuhujia kun asioista ei tiedetä mitään niin puhutaan omia oletuksia totuutena ympäri kylää.

Äänestä
  • Niinpä :D

Äänestä

sitä saa mitä tilaa :DD

Äänestä

Kommentoi aloitusta

hhfdgjbvff kirjoitti:

Eura-Harjavalta välillä paljon huumeita oon kuullu ? Pitääkö paikkansa

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu