miehen epäilyttävä fb-käyttäytyminen

omppuli86

missään tekemisissä. Miksi hänet piti sitten kaveriksi pyytää?

Turhauttaa tämä tietämättömyys :(

Facebook ei ole minulle mikään raamattu, mutta yllättävän moni asia sieltä selviää.

3

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omppuli86

      Yritetääs uudestaan jos tulis koko viesti :-D

      • omppuli86

        Olen tapellut mieheni kanssa jo kuukauden samasta asiasta ja luulen että suhde päätyy suurien näkemyserojen takia.
        Seurustellessamme mies kehui naista jonka tunsin näin: se Sanna on hyvässä kunnossa, pitäskö sun alkaa reenaamaan sen kanssa? Aikaisemmin en naista pitänyt uhkana enkä muutenkaan ole mustasukkaista sorttia. Mutta kommentti tuntui veemäiseltä.
        Sitten erosimme muista syistä ja olimme puoli vuotta erossa. Kun erosimme mieheni pyysitämän kyseisen naisen fb kaverikseen ja kävi tykkäilemässä naisen alusvaate yn keikistely kuvista. Seurasin tilannetta sivusta puoli vuotta ja kun palasimme yhteen tykkäily senkun jatkui. Minun ei tarvinnut erikseen stalkata vaan se näkyi suoraan seinälläni koska nainen oli meidän molempien en kaveri ja puolisoni tykkäys näkyi aina ensimmäisenä koska on myös fb statuksen mukaan puolisoni.
        Aikani jaksoin sitä katsoa ennen kun tohdin sanoa että pahalta tuntuu, ja onko heillä ollut eron aikaan säpinää vaikka sovimme ettei tuttuihin kosketa.
        Myös naisen käytös minua kohtaan muuttui täysin. Ennen eroa nainen kävi tykkäilemässä kuvistani ja tilapäivityksistäni ja eron aikaan sekä sen jälkeen kun palasimme yhteen ei nainen ole tykännyt enää mistään. Ja nainen myös välttelee minua.
        Useiden riitojen jälkeen jouduin itse miehelle sanomaan että voitko naisen poistaa kavereista. No mies alkoi latelemaan minulle ehtoja, että jos puutun hänen kaverilistoihini niin hän saa puuttua myös minun. No minulle se on itsestäänselvyys että jos joku listoilla häiritsee se poistetaan. Mutta kynsin hampain piti kiinni ennenkuin sen poisti.
        Ja silloin kun tämä ikävä kommentti tuli niin ilmoitin etten naisesta pidä, niin eikö silti pidä kaveriksi pyytää.
        Yrittääkö mies ärsyttää vai onko jotain peliä ollut, tai onko menossa? Mikä on teidän näkemys asiaan. En saa öitäni nukuttua kun niin vahva intuiitio.
        Niin ja muut miehen tykkäykset ei häititse jos hän sitä harrastaa. ainoastaan tämä sanna häiritsee. :(

        Mieheni ei kuulemma ole tehnyt mitään, ei ole naista nyt nähnyt eikä ole missään tekemisissä ollut...

        Tämä fb ei minulle ole mikään raamattu, mutta aika paljon sieltä joistakin asioista saa tietoa.


    • Yk....

      Sovitte ettei tuttuihin kosketa? Tuo kommentti sai ajattelemaan, että vieraisiin on lupa koskea. Siitähän on helppo siirtyä tuttuihin... ja olette aiemminkin eronneet? Näyttää ettei väkisin tule mitään. Toista ei tarvitse muuttaa, jos todella rakastaa. Tarkoitin tätä kuntoilua... Jos on useita riitoja aiheesta ja jos miehesi sinua todella rakastaa ja haluaisi pitää omanaan, ei silloin pitäisi noin kovasti vaivata yhden kaverin poisto. Olettaen että tämä kaveri, ei ole hyvä ystävä vaan joku puolituttu tyyppi... Jos taas ystäviä ystäviä, ei tietenkään ole oikein vaatia katkaisemaan välejä. Miks ihmeessä pitää tykätä jonkun alusvaatekuvista, jos oma eukko on mustis... Pöhlö äijä, anteeksi vain. Myös sen naisen välttely viittaa siihen että jotain olisi. Etsi se nainen käsiis ja purista totuus ulos:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe