Super-rasvainen iho ennen menkkoja!?

Auttakaa minuu

Normaalisti ihossa esiintyy rasvaisuutta vain aamuisin jolloin pesen kasvot ja loppupäivänä ei ole ongelmaa ellei tule kuuma ja hikoilen. Muutama päivä menkkoihin ja nyt ihosta tuntuu pukkaavan rasvaa aivan törkeästi ja naama on kiiltänyt koko päivän, tuntuu tahmaiselta ja näyttää omasta mielestäni todella likaiselta ja pieniä näppyjä ilmestynyt hieman. Oon ollut todella epävarma ja uskon että kaikki ihmiset huomaavat että olen nyt rumimmillani. Pyyhin kasvoja päivän aikana kasvovedellä joka yleensä jättää ihon sileäksi mutta nyt ihoon vain jäi kuitenkin tahmainen pinta :( Ihan kuin ei muuten tuntisi itseään epäviehättäväksi niin tuo ihon rasvaisuus kyllä vie viimeisenkin viehätysvoiman.

Mietin vain osaisiko joku sanoa että olisiko parempi aina näihin aikoihin hoitaa ihoa erityisesti rasvoittuvaan ihoon tarkoitetuilla tuotteilla? Vai meneekö iho vain enemmän sekaisin. Tavallisesti käytän herkän/normaalin ihon tuotteita, puhdistusvaahto➡kasvovesi➡aloe vera geeli ja/tai humektan kosteusvoidetta. Tietty tämä menee ajan kanssa ohitse mutta ei ole kiva olla paskanaamainen ja epävarma :(

1

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nauti elämästä

Oon ollut todella epävarma ja uskon että kaikki ihmiset huomaavat että olen nyt rumimmillani.

Ja höpön pöppöö.

Tuskin kukaan edes huomaa yhtään mitään, kun kukaan ei todellakaan niin tarkkaan analysoi hioasi kuin sinä.

Ja kuukautisten aikaan hormonit terkevät tehtävänsä ja se on ihan normaalia.

Toki voit kokeilla rasvaisen ihon pesunestettä kuukautisten aikana, jos haluat.

Tämä on hyvä ja halpa ja löytyy marketista

http://www.lumene.com/fi/syvapuhdistava-puhdistusgeeli-0

Tuskin muuta tarvitset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      56
      3200
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2873
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2815
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2400
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2185
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      21
      1629
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1591
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1528
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1514
    Aihe