poliittinen taito helpommaksi ja paremmaksi

dte

politiikassa menestyminen on helpompaa, tai todella paljon helpompaa, jos ei mieti, mitä kansa haluaa tai ajattelee. Poliitikkona, oman itsen mielipiteiden varaan pystyy paljon paremmin rakentaa, koska on muistissa niitä asioita. Kansan mielipiteitä pitää raskaasti koota, että ne menisi muistiin ja jotta pystyisi rakentaa malleja tietokasan päälle. siis, jos ei ole muistikykyinen on varmaan mahdotonta harrastaa poliittisia tekoja.

sitä paitsi kansan ja kenen tahansa muun kuin oman mielipiteitä on hankalampi arvioida, koska ei ole tämä kyseinen henkilö tai joukko itse. eli tämän toisen taustatietoon ei pääse.

siksi kolmanneksi ilman perustautumista muiden ajatuksiin saa rakennettua paremman kokonaisuuden, kun omat ajatukset tukevat toisiaan ja omat taustatiedot tukevat niitä ja toisia taustatietoja

lopuksi tulee helpommin sanavalmiimmaksi, kun on sisäistänyt varmasti uskomansa ajatukset. jos perustuu toisten mielipiteisiin, tulee ehkä halukkaammaksi kierrellä kysymyksiä, kun ei ole noita edellä sanottuja asioita.

2

148

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddet

tätä tietoa, että muiden ajattelun miettiminen perimmäisenä järjen perusteena on huonoa, niin sitä voi käyttää kvantitatiivisia ja laadullisia menetelmiä vastaan sanomisena. edellisissä menetelmissä tutkitaan sitä, mitä he ajattelevat ja koska miettiminen, mitä muut ajattelevat on ensimmäisessä viestissä todistettu turhaksi, niin kvanti ja kvali on turhaa perimmäisenä järjen perusteena.

ensimmäiseen viestiin lisään sen, että miksi miettiä muiden ajatuksia, kun nopeammin voi miettiä itse. ja muiden ajattelun tutkimiseen menee resursseja.

• yddde

jos muiden ajattelu on yhtä perimmäinen järjen peruste kuin oma peruste, lukeutuu tämä ensimmäinen järjen peruste huonoon menettelyyn, vaikka se olisi samalla tasolla kuin oma järjen peruste ja vieläkin enemmän, jos se on omaa syvemmällä tasolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      716
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      512
      708
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      605
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe