Miksei kaksikielisyyden kustannuksia kerrota ja lasketa ? Onko kaksikielisyyden todelliset kustannukset satoja miljoonia vai peräti miljardeja euroja? Miksi tuota tietoa pihdataan kansalaisilta jotka sen maksavat? Järkikin sen kertoo että sellaista tietoa täytyy pitää salassa kansalaisilta joka aiheuttaa vakavaa levottomuutta suomenruotsalaisten keskuudessa koska hehän siitä hyötyvät ja saavat etuilla sen kustannuksella.
Mikä on totuus RKP:n rasistien mielestä?
Mitä kaksikielisyys maksaa ?
RKP:n rasistit
2
72
Vastaukset
- muuten kerrottaisiin
On vakaasti syytä epäillä, että pakkotuotsituksesta aiheutuvat kustannukset lienevät useuta muljardeja euroja vuodessa, koska niitä ei julkisteta. Salailuun on vain yksi syy: JÄRETTÖMÄN KALLIIKSI TULEE PAKKORUOTSITUS.
- hei, me hosutaan
Korjaus "pikakirjoitukseen" edellisessä: tietty: useita ja miljardeja, eikä mitään u-kirjainviljelyä, sorry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 828019
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556128- 816070
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344581- 483196
- 363194
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412685- 352672
- 402610
- 251923