AllRight myy tuollaista MP-ASU TOURX pukua melkoisen kovalla tarjouksella. Myyjän mukaan puku on sellainen, jossa vedenpitävä kalvo on laminoitu päälikankaaseen kiinni. Vuorina on softsell vuori. Tiedä sitten noitten pukujen toimivuudesta. Tosin kokemusta kyseisen valmistajan tuotteista ei ole kuin hanskojen osalta. Toiset on hyvät ja toisista taas puskee viima sisään.
Kokemuksia MP-asun TOURX ajopuvusta
Turre
2
486
Vastaukset
- kiinnostaa myös
tietää
- Juhi1
Ko. puvusta ei kokemuksia mutta ellei gore-tex niin unohda. Vietin 2 viikkoa keväällä euroopassa ja vettä tuli huolella. Päällä oli rukan gore takki ja housut jotkut joissa muka vastaava kalvo. Housut piti tihkusateen mutta kun vettä alkoi tulla reippaammin niin rukka toimi ja housuista tuli vesi läpi. Suomeen palattuani painelin suoraan mopetikauppaan ja otin rukan housut mukaan. Ei halvimmat mutta toimii. Nyt syksyllä kun jaksaa kierrellä niin löytynee kovia tarjouksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889