Hyi h*lvetti

prööööt

Kyllä täytyy sanoa että Amerikkalaiset on tasan yhtä vammasia moottoripyörän valmistajia ku Venäläiset on auton valmistajina.
Pappa Ladalla joka ajanu on niin HD on kaikin puolin suoraan verrannollinen.
Ei nyt varsinaisesti ainakaan menetä mitään kummassakaan vaikka kokematta jäiskin.

14

970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pan2

      Utelias kun olen niin mikä HD:n malleista on ollut omistuksessasi, omakohtaisesti kun sinulla tuntuu tuota kokemusta olevan.

    • Mika......

      Minun mielestä Harrikat on hemmetin hienoja prätkiä ihan joka ikinen ja harrkkakuskit ovat joviaalia porukkaa jotka eivät oikeasti ylenkatsomuita, vaan ovat leppoisia ja mukavia ihmisiä. Tein pitkän lenkin ympäri suomen ja paljon juttelin hd-ukkojen ja akkojen kanssa eikä kukaan irvistellyt minulle, vaikka ajelen toisen merkkisellä pyörällä itse.

      En tiedä tulenko koskaan itse ostamaan harrikkaa, kun on niin paljon kaikkea ihanaa maailmassa. Joka tapauksessa ne ovat kiistatta makeitä pyöriä.

      • Tarkoitatko että

        customit ylipäätänsä ovat makeita vai nimenomaan Harrikat? Jos meinaat että nimenomaan Harrikat niin mikä niissä on Japsia makeampaa muuta kuin hirmuinen hinta. Suzuki Intruder m1800 19000,-/ HarleyDavidson Breakout 1800cc 38000,- nämä pyörät ovat vertailukelpoisia keskenään tekniikan,ulkonäön ja varustelutasonsa suhteen,Harrikka vaan on tuplahintainen!


      • nowornever1
        Tarkoitatko että kirjoitti:

        customit ylipäätänsä ovat makeita vai nimenomaan Harrikat? Jos meinaat että nimenomaan Harrikat niin mikä niissä on Japsia makeampaa muuta kuin hirmuinen hinta. Suzuki Intruder m1800 19000,-/ HarleyDavidson Breakout 1800cc 38000,- nämä pyörät ovat vertailukelpoisia keskenään tekniikan,ulkonäön ja varustelutasonsa suhteen,Harrikka vaan on tuplahintainen!

        Niin, pari Intikkaa HD:n hinnalla mutta mitä sitten? Toinen ostaa Intikan ja toinen Harleyn, ei se sen kummempaa ole. Rahamies sijoittaa vajaa 20 keur Intikkaan ja toineen säästää iankaiken ja saa rahat kasaan HD:a varten, so what.
        Itse kuulun niihin jotka säästää rahaa uutta Harleyta varten. Ostan sitten joskus kun rahaa on, muu ei kelpaa.


      • Mika....
        Tarkoitatko että kirjoitti:

        customit ylipäätänsä ovat makeita vai nimenomaan Harrikat? Jos meinaat että nimenomaan Harrikat niin mikä niissä on Japsia makeampaa muuta kuin hirmuinen hinta. Suzuki Intruder m1800 19000,-/ HarleyDavidson Breakout 1800cc 38000,- nämä pyörät ovat vertailukelpoisia keskenään tekniikan,ulkonäön ja varustelutasonsa suhteen,Harrikka vaan on tuplahintainen!

        Tarkoitan että customit ovat ylipäätäänkin makeita ja kaikki harrikat eivät ole yhtä paljon mieleen vaan sillä on malleja ylitse muiden. Esimerkiksi risukeulat ovat mielestäni tosi makeita eikä niitä löydy muilta kuin harrikalta (tosin H-D taisi lopettaa sen valmistuksen 2011). Itse en pidä niistä superkalliista umpikatetuista matkamenijöistä roadkingeistä etc. Sitä paitsi siinä pyörätyypissä joku Honda Goldwing on aikamoinen käsite ja myös jonkin tonnin harrikkaa kalliimpi.

        En pidä H-D:tä sinällään parempana pyörä kuin vaikkapa intikkaa ja mielestäni intikka ei varsinaisesti häpeä H-D:n rinnalla millään tavalla. H-D:sä minun vetoaa sen perinne ja sitten sillä on (ainakin vielä hiljattain ollut) malleja jotka ovat klassisia . Kolmas juttu on, että H-D:ita varten on tarjolla paljon enemmän tuunausosia ja kokonaisia kauppoja jotka ovat erikoistuneet pelkästään H-D tuotteisiin. Intikkaan joutuu aina vähän haeskelemaan, jos jotain haluaa. Tai sitten tekemään itse ja olen nähnyt, että sekin joiltakin onnistuu.

        Aika monet monet prätkän rakentelijat tuunaavat sujuvasti monen merkkisiä pyöriä ja he eivät tosin vanno minkään tehdasvalmistetun pyörän erinomaisuutta vaan tekevät mieluummin itse.

        Suzukin hintapolitiikasta sen verran, että m1800 voi olla tämän hetken isoin malli mutta kyllä c1500 on itselleni se kaikkein makein suzuki tämän hetken katalogista. C1800 oli viimeinen möhkömallinen pyörä suzukilta ja sen suomeen tuonti (tai valmistus on lopetettu) eli niitä ei enää saa uutena. Suzukin C1500 taitaa olla myös siellä parinkymmenen tuhannen tuntumassa joten ei se nyt mitenkään alyttömästi ole H-D:tä halvempi, vaikka halvempi kiistatta onkin. Käytettynä H-D:t näyttäisi maksavan puolitoista tai kaksi kertaa enemmän kuin suzukit, mutta mikäpä siinä jos sellaisen haluaa.


      • "mitä sitten"
        nowornever1 kirjoitti:

        Niin, pari Intikkaa HD:n hinnalla mutta mitä sitten? Toinen ostaa Intikan ja toinen Harleyn, ei se sen kummempaa ole. Rahamies sijoittaa vajaa 20 keur Intikkaan ja toineen säästää iankaiken ja saa rahat kasaan HD:a varten, so what.
        Itse kuulun niihin jotka säästää rahaa uutta Harleyta varten. Ostan sitten joskus kun rahaa on, muu ei kelpaa.

        tämä on juurikin se ainoa mitä harrikkamies voi sanoa kysymykseeni...


      • kysyn vaan
        "mitä sitten" kirjoitti:

        tämä on juurikin se ainoa mitä harrikkamies voi sanoa kysymykseeni...

        Ei vaan....
        On asioita joihin toiset satsaa elämässään.
        Joku ulkomaanmatkoihin, joku lumikelkkaan, kolmas amerikanautoon tai luxuslexukseen.Joku säästää muutaman vuoden harrikkaan.
        Mitä sitten?
        Mihin sinä satsaat elämässäsi?


      • Jos sulla on kaksi
        kysyn vaan kirjoitti:

        Ei vaan....
        On asioita joihin toiset satsaa elämässään.
        Joku ulkomaanmatkoihin, joku lumikelkkaan, kolmas amerikanautoon tai luxuslexukseen.Joku säästää muutaman vuoden harrikkaan.
        Mitä sitten?
        Mihin sinä satsaat elämässäsi?

        identtistä jakkaraa toinen vaan erimerkkinen ja tuplahintainen,niin kumman ostat? Kyllä,aina löytyy sellaisia jotka ostaa sen tuplahintaisen vaikka se olisi jo valmiiksi viallinenkin kun se vaan on tietyn merkkinen. Se on sitä mitä ei osaa selittää,se on sitä jotakin.


      • Mika....
        Jos sulla on kaksi kirjoitti:

        identtistä jakkaraa toinen vaan erimerkkinen ja tuplahintainen,niin kumman ostat? Kyllä,aina löytyy sellaisia jotka ostaa sen tuplahintaisen vaikka se olisi jo valmiiksi viallinenkin kun se vaan on tietyn merkkinen. Se on sitä mitä ei osaa selittää,se on sitä jotakin.

        Ei ne ole ihan identtisiä ne jakkarat. Tuossa aikaisemmin kirjoitin, että harrikalta löytyy malleja joita muilla ei vain ole. Toisaalta keppivetoista harrikalta ei löydy, vaan ne on kaikki hihna tai ketjuvetoisia. Meinaan vaan, että mieltymyksensä kullakin ja jos esimerkiksi sattuu tykkäämään risukeulasta, niin silloin ei ole vaihtoehtoja ja se toinen jakkara vaan on olennaisesti erilainen.

        Jos haluaa keppivetoisen möhkön, niin silloin on valittava Intruder VL 1500 tai C1800 niille ei vain ole vaihtoehtoja. Kyse ei silloin ole siitä mikä on parempi, kun ei ole vaihtoehtoa. Jos haluaa vaikkapa springerin niin ei ole olemassa mitään halvempaa lähes yhtä hyvää, vaan harrikka on ainoa jolta sellainen löytyy.

        Kävin jossain HD-liikkeessa katsomassa niin niitä 2011 vuosimallin springereitä saa johonkin 18 k€ hintaan ja samalla rahalla saisi uuden Intruder C1500, mutta kun ne ovat erilaisia pyöriä, niin keskustelu siitä kumman ottaisi on täysin turha. Kardaania halajavan on otettava intikka ja risukeulaa halajavan on oettava harrikka. Molemmat on varmasti hyviä ja hienoja pyöriä on ihan joutavaa irvistellä että se harrikan haluava olisi joku statusta tavoitteleva tekstiiliurheilija.


      • Olen HD-MIES!!!
        Tarkoitatko että kirjoitti:

        customit ylipäätänsä ovat makeita vai nimenomaan Harrikat? Jos meinaat että nimenomaan Harrikat niin mikä niissä on Japsia makeampaa muuta kuin hirmuinen hinta. Suzuki Intruder m1800 19000,-/ HarleyDavidson Breakout 1800cc 38000,- nämä pyörät ovat vertailukelpoisia keskenään tekniikan,ulkonäön ja varustelutasonsa suhteen,Harrikka vaan on tuplahintainen!

        Mä ostin 2000km ajetun FatBobin muutama vuosi sitten ja maksoin 12000€. Se ei uutta hävennyt millään lailla. Nyt olen virittänyt sitä uusilla pakoputkilla jotta pärisee kunnolla ja kulkee yli 200km/h. Takana on jo 40000km. Silläkin saa pillua!
        Kuka vitun hullu maksaa break outista 38K€? Samalla rahalla/halvemmalla, voi rakentaa täysin uusista ja laadukkaista osista esim makean chopperin.


    • Anonyymi

      Intruder ja breakout samanlaisia. JEP 😂

    • Anonyymi

      Mistä sokea tietää baarin pöydässä, istuuko siinä HD miehiä vai japsimiehiä. No siitä, että japsimiehet kertovat missä ovat reissuja heitelleet kun taas HD miehet mitä kaikkea ovat korjanneet.

    • Anonyymi

      Taitaa kokematta jäädäkin sun osin, ku ei hynä edes riittäny siihen ladaan.

    • Anonyymi

      Huvittavaa ja ymmärrettävä juurikin hd miehen myynti txt kun yli 10v. pyörää myydään "vaihtoehto uudelle " tekstein , pitää olla tosi "hurahtanut" korvaväli joka tuommosta kirjoittaa tai uskoo moisiin myynti mainoksiin , enpä ostaisi tuommoselta myyjältä pyörääni ...... oli sitten hd tai muu merkki .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe