ottaa päähä. Olen kolmen lapsen isä. Kaksi niistä rupiaa olemaan murkkuiässä tai toenen on jo ja pahasti. Nukkumaan mennessä niistä nuorempi voi olla jo meijän sängyssä ku on niin kuuma,kylmä,tai pelottaa. Eihän sitä raaski siitä poiskaan ajjaa. Tai jos ei oo niin yön aikana tulee, minä en. Vanhempi ei nuku varmaan koskaan, rappaa yöt jääkaapilla ja touhuaa mitä millonkin. Millon tässä pääsee kokeilemaan ees pellaako tuo vehe vai ei. Sitte ku pääsee ja vehe sattuu pelaamaan niin tullaan niin pirun joutuin että hävettää ja vituttaa yht aikaa. Vaimo pääsee sittä muutaman voemajuoman jälkeen nakkelemaan tai suorastaan vittuilemaan. Ottaa vaan niin päähä...
ottaa kumpaaki päähä
ee oo heleppoo
0
92
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275353
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34687- 1561747
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551456Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike221122- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701013viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2091004- 37849