Toinen luotsi palstalle - FUCKIFUU

kaikki mukaan

Twiikeri on kadonnut jonnekin ja tarvitsemme palstalle luotsin. Joillakin palstoilla toimii kaksi tai kolmekin luotsia, miksei täälläkin.
FUCKIFUU on ilmaissut kiinnostuksensa toimia palstan luotsina. Hän olisi varmasti jämpti ja motivoitunut.

Antaisimmeko hänelle mahdollisuuden? Voitaisiinko laitaa jokin yhteisviesti ylläpidolle siitä että myös FUCKIFUU voisi toimia palstan luotsina.

87

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kiitos

Fucki, shut up.

• Kannatetaan

Minusta FUCKIFUU toisi ryhtiä palstalle.

• höhhöhhöö

Pikku-fuckia aina niin sairaalloisen suunnattomasti v*tuttaa.

• kaikki mukaan

Älä tule tähän ketjuun sekoilemaan. Sinut FUCKIFUU luotsina laittaisi ensimmäisenä ruotuun.

• ei pahalla
        kaikki mukaan kirjoitti:

Älä tule tähän ketjuun sekoilemaan. Sinut FUCKIFUU luotsina laittaisi ensimmäisenä ruotuun.

en usko fucki että sinun omia kannatuksiasi lasketaan
        mene nyt takaisin niille vaparipalstoille, kun ne kerran ovat sinulle mieleen
        mietippää mitä siitä tulisi, jos uskovaiset eivät saisi kirjoittaa täällä eivätkä ateistit uskontopalstoilla. niinhän se tieto leviää... vai leviääkö

fucki on harvinaisen tyhmä koiraihminen

• M,,,...,,:-)
        ei pahalla kirjoitti:

en usko fucki että sinun omia kannatuksiasi lasketaan
        mene nyt takaisin niille vaparipalstoille, kun ne kerran ovat sinulle mieleen
        mietippää mitä siitä tulisi, jos uskovaiset eivät saisi kirjoittaa täällä eivätkä ateistit uskontopalstoilla. niinhän se tieto leviää... vai leviääkö

fucki on harvinaisen tyhmä koiraihminen

PUAHHAHHAA FUCKIFUU murskaisi sinut älykkyydellään.

• * ittees
        M,,,...,,:-) kirjoitti:

PUAHHAHHAA FUCKIFUU murskaisi sinut älykkyydellään.

Kirjoittaisit vaan pikku-fucki omalla typerällä nimimerkilläsi niin et vaikuttaisi ihan niin säälittävältä.

• M,,,...,,:-)
        * ittees kirjoitti:

Kirjoittaisit vaan pikku-fucki omalla typerällä nimimerkilläsi niin et vaikuttaisi ihan niin säälittävältä.

Taidat olla krisu, joka pelkää kirjoittamismahdollisuuksíensa kapenevan palstalla, kun FUCKIFUUSTA tulee luotsi.
        PUAHHAHHAHHAA pikku-krisu kirjoita vielä kun voit, mutta yritä edes kerran elämässäsi kirjoittaa totta.

FUCKIFUU on viisas ja rohkea leijonaihminen.

• näin on näreet

Palstan luotsiksi minun ehdotukseni on: uskova mies,, joka saavutti aikoinaan laajan suosion koska hänen kirjoituksensa täyttivät koko etusivun.

• kaikki mukaan

Uskova mies,, trollasi palstan täytteen. FUCKIFUU olisi pitänyt palstan siistinä.

• Kannatus

Kannatetaan

• CFGHJKOIUYTR

AIVAN TURHA ALOITUS

• Harmittaahan se
        CFGHJKOIUYTR kirjoitti:

AIVAN TURHA ALOITUS

Hiiret lähtee pöydältä.

• Toimeksi vain.

• tttttttttttttttttttt

Aloitus heti poistoon ja aloittaja vuoden esto tälle palstalle

• Kuin muuttolinnut
        tttttttttttttttttttt kirjoitti:

Trolllille tuli nk. hätä käteen.

• siitä vaan

Trolleilla menee heti pupu pöksyyn. FUCKIFUUn nimikin vapisuttaa trolleja.

• ååååååååååååå

Elinikäinen.

• hahhahhaaahahaaa

Pikku-fuckin vaalikampanja minua aivan suunnattomasti n*urattaa.

• kaikki mukaan

Kateellista naurattaa. Mene pois. Tänne saavat kirjoittaa FUCKIFUUN kannattajat.

• bhgfdertyuoiujhg
        kaikki mukaan kirjoitti:

Kateellista naurattaa. Mene pois. Tänne saavat kirjoittaa FUCKIFUUN kannattajat.

Taas palstan pennut valittaa turhasta, menkää nyt imee se tuttipullo tyhjäksi, että rauhotutte

• virallinen valvoja

Pikku-fuckin vaalilaulu:

Pikku-fuckin pyörästä on kumi puhjennut
      Ja uretaanilla me paikkaamme sen.

• virallinen valvoja

isältäni puhkesi kumi ja hän puhkesi katkeraan itkuun

• virallinen virpoja
        virallinen valvoja kirjoitti:

isältäni puhkesi kumi ja hän puhkesi katkeraan itkuun

Ja niin sai pikku-fucki alkunsa.

• virallinen valvoja
        virallinen virpoja kirjoitti:

Ja niin sai pikku-fucki alkunsa.

ja niin virallinen valvoja sai alkunsa

• kaikki mukaan

Missä kaikki vakiopalstalaiset ovat?

• jhgfffffdseeeeeeeeee

He ovat tulleet uskoon

• M...,, :-)

FUCKIFUU näyttää teille trollit närhen munat kun hän deletoi tämän ketjun asiattomuuksia ja bannaa teidät.

• gugeugeuyu

Ja niin pikku-fucki puhkesi kyyneliin mikä minua niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
        suunnattomasti n*urattaa.

• oijoijoijoijoi

"FUCKIFUU näyttää teille trollit närhen munat..."

Sehän selittääkin kaiken sen kiukun mikä sinulla on sisälläsi, sinulla on närhen munat. Ehkä niitä ei kannattaisi kuitenkaan esitellä.

Oijoijoijoijoi......

• M.,. :-)
        oijoijoijoijoi kirjoitti:

"FUCKIFUU näyttää teille trollit närhen munat..."

Sehän selittääkin kaiken sen kiukun mikä sinulla on sisälläsi, sinulla on närhen munat. Ehkä niitä ei kannattaisi kuitenkaan esitellä.

Oijoijoijoijoi......

Onpa krisulla heikko yleissivistys.Tuliko peruskoulukaan käytyä ennen työttömyyskortistoon siirtymistä.

• Jos palsta tarvii uuden luotsin tai useamman uuden luotsin niin rohkenen ehdottaa mielestäni parempia vaihtoehtoja. Itse ehdotan ja kannatan Jason Daxia ja a-teisti-nimimerkkejä uusiksi luotsiksi.

• Riihitonttu lV

Minä ehdotan palstan luotsiksi ateistien omaa lempijumalaa Riihitonttu lV.

• ...

...

• FUCKIFUU luotsiksi ja jätän palstan heti.

• ja välittömästi!

• M,.,:-)
        ikiateisti kirjoitti:

ja välittömästi!

Mitäs salattavaa teillä koirilla on?

• M,.,:-) kirjoitti:

Mitäs salattavaa teillä koirilla on?

Kommentit ei olleet koiran (sama), vaan sen omistajan ja mitään salattavaa ei ole.

• miten mahdollista?
        ikiateisti kirjoitti:

Kommentit ei olleet koiran (sama), vaan sen omistajan ja mitään salattavaa ei ole.

Molemmissa nikeissä sama koira vai?

• Onko fuckifuu rekisteröitynyt? Luotsikandidaatin pitää olla.

• kaikki mukaan

Kyllä minun mielestäni, vaikka yleensä kirjoittaakin rekkaamattomana.

• hgfdertyuiopkjh

FUCKIFUU menköön suolle, sen jutut ja asenteet tiedetään.

• M..,,:-)

FUCKIFUULLA on ylivoimaisesti parhain asenne ja paljon energiaa toimia luotsina.

• M..,,:-) kirjoitti:

FUCKIFUULLA on ylivoimaisesti parhain asenne ja paljon energiaa toimia luotsina.

Oletko itse ko nilkki vai trolli?
        Muita vaihtoehtoja en heti huomaa.

• koirien ruuaksi

Luotsiksi pyrkivällä pitää olla myös 'nuhteeton' keskusteluhistoria joten fuckilla ei ole mitään mahdollisuuksia.

• Kuten ei minullakaan, vaikka eipä olisi haluakaan ko toimeen.

• possuilua
        ikiateisti kirjoitti:

Kuten ei minullakaan, vaikka eipä olisi haluakaan ko toimeen.

ikiateisti

Miksi pidät uskovaista vaimoasi pellenä

• possuilua kirjoitti:

ikiateisti

Miksi pidät uskovaista vaimoasi pellenä

Kristinuskoinen ja organisoitunut kristinusko ovat yhtä kaukana kuin yö on päivästä.

Kun jokin uskonto organisoituu, niin sen vallan hierrarkialle kiipeää toinen toistaan idioottimaisempaa Patmoksen Petteriä tai Niilo Räsästä ja kohta sen organisaation touhu voi olla kuin hullujenhuoneelta.

Esim Uganda.

Kristinusko on kuin LSD-ruiske idiootin valtimoon ja lopputulosta ei voi kuin arvailla, siis jos ehtii alta pois.

• yguigiui
        ikiateisti kirjoitti:

Kristinuskoinen ja organisoitunut kristinusko ovat yhtä kaukana kuin yö on päivästä.

Kun jokin uskonto organisoituu, niin sen vallan hierrarkialle kiipeää toinen toistaan idioottimaisempaa Patmoksen Petteriä tai Niilo Räsästä ja kohta sen organisaation touhu voi olla kuin hullujenhuoneelta.

Esim Uganda.

Kristinusko on kuin LSD-ruiske idiootin valtimoon ja lopputulosta ei voi kuin arvailla, siis jos ehtii alta pois.

Ateismiuskonto on organisoitunut.

http://www.dlc.fi/~etkirja/Ateistit.htm

Nyt enää vain FUCKIFUU luotsiksi niin touhu on kuin hullujenhuoneelta. Ateismi on kuin pyövelin kirves kaulavaltimolle.

• ilt.leh.toim.

Itkettääkö sinua nyt FUCK, kun sinua nyt suunnattomasti i*kettää niin lähetä siitä kuva iltalehden toimitukseen.

• M,,,.:-)

Krisutrollit vapisevat jo pelkästä ajatuksesta, että palstalle tulee aktiivinen luotsi.

• ugefueu
        M,,,.:-) kirjoitti:

Krisutrollit vapisevat jo pelkästä ajatuksesta, että palstalle tulee aktiivinen luotsi.

Minä suorastaan tärisen naurusta kun sinua nyt aivan käsittämättömän suunnattomasti v*tuttaa.

• M,,,.:-) kirjoitti:

Tiedä krisuista, mutta minä ainakin jätän palstan samana päivänä kun ***** FUCKIFUU alkaa luotsata palstaa.

• M,.,., :-)
        ikiateisti kirjoitti:

Tiedä krisuista, mutta minä ainakin jätän palstan samana päivänä kun ***** FUCKIFUU alkaa luotsata palstaa.

Antiteistit ovat pelottavia, vai? hehee

• -s-

Höpsistä. Tosin luotsia tai luotseja, oikeita sellaisia eikä kertakäyttönimimerkeillä kirjoittelevia suunsoittajia, tämä palsta kaipaisi. Nykyinen on jokseenkin näkymätön.

• Tripp, trapp

Tärkeää olisi saada luotsi palstalle. Halukas sellainen. Luotsaaminen voi varmasti tuntua helpolta ja hauskalta jonkun mielestä. Saa potkia trolleja esim. (Terveisiä vaan palstatrolleille).
      Luotsin tulee olla paitsi sitoutunut tehtäväänsä myös aihealueestaan kiinnostunut sekä asiallinen, inspiroiva, looginen, hyvän yleissivistyksen omaava.
      Kolme luotsia voisi olla sopiva määrä. Yksi luotsi yksin kuluu nopeasti loppuun.

• >>>Kolme luotsia voisi olla sopiva määrä.

• Työnjakoa?
        ikiateisti kirjoitti:

>>>Kolme luotsia voisi olla sopiva määrä.

Minimi, kyllä.
        Täytyy vaan varoa liian monen kokin sekoittamista soppaan.
        Luotsien lisäksi pystyttävä kommunikoimaan keskenään.

• hah hah hah!

Minä ehdottaisin itseäni luotsiksi, jos vaivautuisin rekisteröimään nikkini ja jos minua kiinnostaisi paimentaa teitä idiootteja. Mutta koska minä olen kiinnostunut pelkästään naureskemaan teille, niin ehdotan, että jatkan naureskelulinjalla ja ilmoitan teille aika ajoin, että olen havainnut palstalla pyöriviä uskovaisia v*ituttavan suunnattomasti:D

Joitakin hyyyvin harvoja ateisteja olen myös havainnut v*tuttavan pikkiriikkisesti, lähinnä uskovaisten tyhmyyden, mutta sekin on palstan uskovaisten vika, ei ateistien:D

• TommaTunnorBullrarMe

Mitähän sinäkin tekisit ilman tätä palstaa?
        Keskellä yötä väsäät kommentteja, joilla ei ole mitään vaikutusta mihinkään.
        Addiktio ateisteihin?

• ytywyiyy

Ateismi on trollausta Jumalaa vastaan joten jos luotsi hoitaa virkansa oikein niin ateistit eivät voi enää kirjoitella tänne.

• F luotsiksi

Luin FUCKIFUUN ajatuksia palstan luotsaamisesta ja nehän ovat hyviä. FUCKIFUULLA on stratekia trollaamisen varalle ja hän uskaltaa reakoida vääryyksiin.

"Vapaa-ajattelijoiden ja Kirkosta eroamispalstalla trollit siivotiin joten kristityt tulivat tänne trollaamaan. On selvää että Twiikeri on epäonnistunut luotsi, ja tehtävään pitäisi tulla toinen esimerkiksi minä, niin johan palsta tyhjenisi, poistaisin yli 90% aloituksista, mutta hieman sääntöjä purkaen antaisin keskustella luotsista niin paljon kuin tarvetta. "

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12411850/#comment-69224367

• FUCKIFUU

Ajatukseni luotsaamisesta olivat lähinnä muistutus Twiikerille että asiat voisi tehdä paremminkin ja älykkäästi. Uutta oli muutaman monikultturistiateistin kauhu sille että joku todellakin siistisi palstan, antiteismi ei saa näiden puuhalaajien mielestä sammuttaa edes tulipaloja, koska suhtautuu niin nuivasti kuivaan puuhun.

Minä en katso luotsin tehtävänä sitä kuinka suosittu hän on vaan, se että hän tekee työnsä. Teidän vähempiälyisten mielipiteilläni minusta ei ole mitään merkitystä minulle tai oikeastaan kenellekään, ehkä siitä on kuitenkin teille itsellenne terapeuttista apua kun ette kykene katsomaan sitä paskonaamaa peilistä.

• euhgu

Ja nytkin sinua aivan suunnattomasti v*tuttaa.

• FUCKIFUU
        euhgu kirjoitti:

Ja nytkin sinua aivan suunnattomasti v*tuttaa.

Olet aivan oikeassa, minua on aina harmittanut kristityt ja muut typerykset kuten sinä aivan suunnattomasti.

• euhgu
        FUCKIFUU kirjoitti:

Olet aivan oikeassa, minua on aina harmittanut kristityt ja muut typerykset kuten sinä aivan suunnattomasti.

Hyvä kun tunnustit, sehän onkin aivan s*unnattomasti näkynyt kirjoituksissasi, nyt minäkin kannatan sinua palstan luotsiksi.

FUCKIFUU LUOTSIKSI.

• FUCKIFUU
        euhgu kirjoitti:

Hyvä kun tunnustit, sehän onkin aivan s*unnattomasti näkynyt kirjoituksissasi, nyt minäkin kannatan sinua palstan luotsiksi.

FUCKIFUU LUOTSIKSI.

Ei tietääkseni ole ollut mitään tunnustettavaa, uskoakseni mielipiteeni kristityistä on ollut alusta saakka rehellinen ja varsin kristallinkirkas ilman tulkitsemisen tai erehtymisen vaaraa.

Mitä tulee luotsi kannatuksesta, niin en tarvitse sellaista. Suomi24 ei ole demokratia.

• oot hihhuli
        FUCKIFUU kirjoitti:

Ei tietääkseni ole ollut mitään tunnustettavaa, uskoakseni mielipiteeni kristityistä on ollut alusta saakka rehellinen ja varsin kristallinkirkas ilman tulkitsemisen tai erehtymisen vaaraa.

Mitä tulee luotsi kannatuksesta, niin en tarvitse sellaista. Suomi24 ei ole demokratia.

"Mitä tulee luotsi kannatuksesta, niin en tarvitse sellaista."

Juuri sitä kannatusta sinä olet itkenyt ja kerjännyt eilisen päivän mutta vedit herneet nenään kun edes ateistit ei sinua kannata enkä ihmettele yhtään miksi.

• tuttivahti

Silloin, kun keskusteluun liittyy vähä-älyinen jihadisti-ateisti, niin ketju on viimeistään pilalla.

• FUCKIFU
        oot hihhuli kirjoitti:

"Mitä tulee luotsi kannatuksesta, niin en tarvitse sellaista."

Juuri sitä kannatusta sinä olet itkenyt ja kerjännyt eilisen päivän mutta vedit herneet nenään kun edes ateistit ei sinua kannata enkä ihmettele yhtään miksi.

Olet onneton Mikki Hiiri, ei luotsia valita minkään kannatuksen perusteella. Luotsiksi ilmoittaudutaan.

• luuserin syöjä
        FUCKIFU kirjoitti:

Olet onneton Mikki Hiiri, ei luotsia valita minkään kannatuksen perusteella. Luotsiksi ilmoittaudutaan.

No mene ilmoittautumaan, mitä täällä itkeskelet ja kerjäät. Ei ne sinua täältä tule hakemaan.

• Kuka voittaa

Jos se luotsi pitää välttämättä vaihtaa, ehdottaisin seuraavia nimim. luotsiksi

- Tiede vastaan sana
      - Valheen vangit
      - menee ja käy
      - Selvää kuin mikä
      - Ei ole koskaan
      - Näin on todettu
      - Häpeisivät
      - Uudistukaa
      - KUMPI
      - MIES JA NAINEN

Ei pitäisi olla nyt vaikea valita, kun noin monta. Tiedän että kaikki on yhtä hyviä, että valinta tulee olemaan tosi vaikea.

• M.,.,.:-)

Ateistipalstan luotsi ei voi olla krisu. Krisut eivät ole rehellisiä.
        Itseäsi ehdotit.

FUCKIFUU on edelleen parhain edotus luotsiksi.

• doggi
        M.,.,.:-) kirjoitti:

Itseäsi ehdotit.

Pikku-fucki on paras ehdotus koiran kakkeroiden kerääjäksi.

• Etkö jo usko

Tiedät koska itse olet kaikki nikit tehnyt. Voidaan kerrankin Kaisun kohdalla puhua TIEDOSTA.

• 5+6>10
        M.,.,.:-) kirjoitti:

Itseäsi ehdotit.

Ainoa vaihtoehto ei aina ole hyvä vaihtoehto.
        Vrt esim kuolemaantuomitun vaihtoehdot.

• uytrertyuijhgvbn
        Etkö jo usko kirjoitti:

Tiedät koska itse olet kaikki nikit tehnyt. Voidaan kerrankin Kaisun kohdalla puhua TIEDOSTA.

Puhu pukille

• ilt.leh.toim.

No miksi FUSKUFUU ei ole vielä luotsina, eikö kantti kestä? Etkö itkenyt tarpeeksi? Menikö löröt housuun.
      Ja koska meni niin lähetä siitä kuva iltalehden toimitukseen.

• oo0oo

Pikku-fucki on mitään aikaansaamaton nyhverö. Ei edes luotsiksi pääse.

• keskikaljaa

Fuckifuu luotsiksi, sillä hänellä riittää aikaa kun työ ei rasita arkipäivää ja viikonloppurahatkin tulee sossusta.

• ilt.leh.toim.

Hei pikku-fucki, sinun vaalikampanjasi taisi karahtaa pöpelikköön.

V*tuttako se sinua. Ja koska se sinua niin valtavan suunnattomasti v*tuttaa niin lähetä siitä v*tutuskuva iltalehteen.

• JuupasEipäsJuupasEip

Iskeekö jumalasi sinut kuoliaaksi jos kirjoitat vitutuksen vitutukseksi?
        Eikö jumalasi osaa lukea sanaa jos kirjoitat sen eri tavalla hieman. Jumalasikin on siis tyhmä?
        Vittu että olet ääliö. Taidat olla palstan typerin trolli kautta aikojen.
        "Jos en voi olla paras paremmuudessa, niin olen paras huonoimmuudessa".
        Todistat kerta toisensa jälkeen lauseen todeksi.
        Vituttaahan se, kun ei pärjää muille edes Suomi24 - palstalla.

• ieuhgihei

Tänäänkin on kaikkia ateisteja aivan suunnattomasti v*tuttanut.

Kiitos teille siitä.

• Kasvata edes munat

Vitutus on ihan omasi.
        Harmittaako ettet osaa vastata mitään jolla olisi suurempaa painoarvoa kuin vittu, josta äitisi sinut maailmaan pusasi?
        Nyt ymmärrän, vitutus-sanalla kunnioitat äitiäsi.
        Millä sanalla kunnioitat isääsi. Olettaen että sinulla on biologinen isä?
        Uskovana en sinua pidä.
        Ateistiksi olet liian tyhmä. No, eipä kiinnostakaan. Säälittävä olet.

• ehgierghi

Ateistilogiikka on alkanut minua heti aamusta aivan suunnattomasti n*urattamaan.

• FUCKIFU

Tänäänkin minua on aivan suunnattomasti v*tuttanut.

• FUCKlFUU

Olen oikea supernössö. Tästä lähtien minua pitää nössöksi kutsuttaman.

Rakastan Kristittyjä, kaikkea hyvää teille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      21
      2031
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      82
      1871
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      68
      1808
    4. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1573
    5. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      485
      1429
    6. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1424
    7. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      48
      1217
    8. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      35
      1089
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      72
      1068
    10. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      22
      1039
    Aihe