Mitäs mieltä olette tämän henkilön henkisistä ominaisuuksista ?
Muistaako kukaan kun AL kertoi jossain lehdissä että Kreikassa ollessaan oli joku hieroja laittanut sormensa hänen pimppaan ?
Oli sitten muka niin shokissa ettei tehnyt mitään vaikka karvaranne sormetti.
Tuli sitä lukiessa mieleen, että muistan siinä AL:n kirjoittamassa häräntappoase-kirjassahan oli se kohta missä se mies sormeili "karvasimpukkaa"
Eli eikö ole outoa että jo vuosikymmeniä aikaisemmin on kirjoittanut tällaisesta ja sitten myöhemmin se tapahtuu ja hänelle itselleen ? Oliko joku fantasia kyseessä ?
Ja sit ku oli siinä linna-ohjelmassa niin oli jotenkin hysteerisen oloinen ja muuta
Anna-Leena Härkönen - Onko normaali ?
28
2737
Vastaukset
- miten mahtaa olla?
No TÄMÄPÄ on tosiaankin tärkeä kysymys!
- P. Uutteenperä
On se. Normaali.
- ,,,,,,,
Ketjun aloittaja fantasioi. Mene komeroon runkulle.
- pidä homo pääs kii
Mitä vittua sä uliset siel runkkari ?
Tässä on todistusaineisto siitä että karvaperseinen karvaranne ählämi ali-ihminen tunki sormeaan Anna-Leenan karvasimpukkaan:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288538580616.html - :))
pidä homo pääs kii kirjoitti:
Tässä on todistusaineisto siitä että karvaperseinen karvaranne ählämi ali-ihminen tunki sormeaan Anna-Leenan karvasimpukkaan:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288538580616.htmlPidä ite!!! Anna-Leena on tosi hyvä tyyppi ja lahjakas kirjailija näyttelijä. OIKEA JULKKIS, ei turhaketyrkky. Tienaa hyvin ja ansaitustikin. Poikansa myös kasvattanut kohteliaaksi ja hyvätapaiseksi. Painii ihan eri sarjassa kuin yleensä tällä palstalla kommentoidut neverheardit...
- Mene hoitoon
pidä homo pääs kii kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288538580616.htmlMikä todistusaineisto?
- niinpäniin
:)) kirjoitti:
Pidä ite!!! Anna-Leena on tosi hyvä tyyppi ja lahjakas kirjailija näyttelijä. OIKEA JULKKIS, ei turhaketyrkky. Tienaa hyvin ja ansaitustikin. Poikansa myös kasvattanut kohteliaaksi ja hyvätapaiseksi. Painii ihan eri sarjassa kuin yleensä tällä palstalla kommentoidut neverheardit...
Jep jep ainoa kirjailija jonka korjan luin istunnolla.
Plussaa paskani luisti
Miinusta paskani luisti kirjanansiosta joka oli uskomatonta shaibaa
Miinusta Jätin kirjan lehtiroskikseen
Plussaa jätin kirjan osat useampina päivinä jottei kukaan muu onnettomasti joutuisi
Surkeaa teosta lulemaan
- paperback writer
Aloittajan mainitsemat sormitemput ovat Anna-Leenan kertomia, ei siis aloittajan fantasiaa.
A-L on niin normaali kuin suomalainen naiskirjailija voi olla.- parasta A-luokkaa
Erittäin fiksu nainen. Suomen kirjailijoiden aatelia! Sofi Oksasen lisäksi!
- jottai on
Anna-Leena Härkösellä voisi olla epävakaa persoonallisuushäiriö.
On aina vähän "pihalla". Hämmästyneen oloinen koko elämästä, pikku-
tuttömäinen, "avuton" ja samaan aikaan aggressiivinen, minä itse.- samaa katselin
No vähän saman kuvan sain siitä tv-sarjasta..
- Röyhkeä on
Etuilee röyhkeästi hammaslääkärijonossa vedoten myöhästymiseen.
- jepulis jee
Anskun yli 40v tunteneena voin sanoa, että hän on kyllä ihan normaali.... taiteiljasielu oli jo kouluaikoina ja sitäkin positiivisessa mielessä.
- Salieri
Komppaan! Nyt ollaan jännän äärellä, kun kyse on ikivanhasta kolumnista. ALH, tsemppiä. Kuka on tehnyt noin paljon noin nuorena (Mozart kylläkin)
- sehän on PISSIS
Kouluaikana oli melkoinen pissis,
vielä isompi pissis siitä tuli kun nai sen lääkärin.
Aina lesottamassa minä minä minä sitä ja minä tätä.
Varmaan jotain vikaa, ei ainakaan pysty kestävään parisuhteeseen.
Hävettävän monta suhdetta takana. eikai normaali ihminen tuollain.
Ja muutekin aika lyhyt, onko se jotain 135 senttiä? Ainakaan yläasteella ei ollut pitempi. Taitaa nyt kasvaa vain sivusuunnassa.
Viimekesänä katsoin sen persettä, takataskujen väli jotain 120 senttiä- Oiva neuvo
Koeta nyt edes olla hauska. Muuten sinussa ei ole muuta kuin tuo pahanilkeä ääliömäisyys.
- Sakara
Ai normaalin ja epänormaalin erottaa siitä, kuinka monta suhdetta on takana? Olipa erikoinen väite. Joillakin on vaan enemmän vientiä kuin toisilla. Ja miksi niitä takataskujen välejä pitäisi alkaa mittailemaan, eiköhän Härkönen ole ensisijaisesti kirjailija/näyttelijä eikä niitä hommia pehvanmitalla tehdä..?
- lkuthsdfgklö
Sakara kirjoitti:
Ai normaalin ja epänormaalin erottaa siitä, kuinka monta suhdetta on takana? Olipa erikoinen väite. Joillakin on vaan enemmän vientiä kuin toisilla. Ja miksi niitä takataskujen välejä pitäisi alkaa mittailemaan, eiköhän Härkönen ole ensisijaisesti kirjailija/näyttelijä eikä niitä hommia pehvanmitalla tehdä..?
Härkösessä ei ole mitään vikaa, mutta se että yrität liittää kysynnän ja suhteiden määrän toisiinsa, on erittäin suurta schaibaa. Eli pysytäänpä totuudessa.
Jos joku muuten arvostelee kirjailijan ulkonäköä, on aika mehtässä. Eikä näyttelijöidenkään työvälineet varmaan erityisemmin muiden asia ole. - Sakara
lkuthsdfgklö kirjoitti:
Härkösessä ei ole mitään vikaa, mutta se että yrität liittää kysynnän ja suhteiden määrän toisiinsa, on erittäin suurta schaibaa. Eli pysytäänpä totuudessa.
Jos joku muuten arvostelee kirjailijan ulkonäköä, on aika mehtässä. Eikä näyttelijöidenkään työvälineet varmaan erityisemmin muiden asia ole.Juu, sitäpä juuri tarkoitin, että näyttelijän/kirjailijan ulkonäöllä ei pitäisi olla erityisemmin merkitystä hänen ammatillisten kykyjensä kannalta. Mutta siinä olen eri mieltä, etteikö ulkoisesti ja sisäisesti viehättäville ihmisille olisi enemmän potentiaalisia kumppaneita tarjolla. Ei se tietenkään tarkoita, että niiden kaikkien kanssa pitäisi seukata. Itse olen suht. ruma ja aika tylykin ihminen, joten seurustelukumppaneitakin on ollut huomattavasti vähemmän kuin mukavammilla ja kauniimmilla ystävilläni.
- karvasimpukka
Sakara kirjoitti:
Juu, sitäpä juuri tarkoitin, että näyttelijän/kirjailijan ulkonäöllä ei pitäisi olla erityisemmin merkitystä hänen ammatillisten kykyjensä kannalta. Mutta siinä olen eri mieltä, etteikö ulkoisesti ja sisäisesti viehättäville ihmisille olisi enemmän potentiaalisia kumppaneita tarjolla. Ei se tietenkään tarkoita, että niiden kaikkien kanssa pitäisi seukata. Itse olen suht. ruma ja aika tylykin ihminen, joten seurustelukumppaneitakin on ollut huomattavasti vähemmän kuin mukavammilla ja kauniimmilla ystävilläni.
Anna-Leena on ruma pikkunainen ja paska kirjailija.
- d,jfKLDSA
Sakara kirjoitti:
Juu, sitäpä juuri tarkoitin, että näyttelijän/kirjailijan ulkonäöllä ei pitäisi olla erityisemmin merkitystä hänen ammatillisten kykyjensä kannalta. Mutta siinä olen eri mieltä, etteikö ulkoisesti ja sisäisesti viehättäville ihmisille olisi enemmän potentiaalisia kumppaneita tarjolla. Ei se tietenkään tarkoita, että niiden kaikkien kanssa pitäisi seukata. Itse olen suht. ruma ja aika tylykin ihminen, joten seurustelukumppaneitakin on ollut huomattavasti vähemmän kuin mukavammilla ja kauniimmilla ystävilläni.
Tuomittiin kysynnän ja suhteiden määrän rinnastaminen.
Jos jotakuta lähestyy vaikka tuhat ihmistä vuodessa, hän voi silti olla yhden kanssa vuosikymmeniä. Samoin voi olla yhden kanssa joku, jota kukaan ei yritä iskeä. - Aivan kuin ne kaikki lähestyjät pitäisi jotenkin ottaa harkintaan? Sellaiselle on kyllä jo nimi. - muutenkinsisältö
d,jfKLDSA kirjoitti:
Tuomittiin kysynnän ja suhteiden määrän rinnastaminen.
Jos jotakuta lähestyy vaikka tuhat ihmistä vuodessa, hän voi silti olla yhden kanssa vuosikymmeniä. Samoin voi olla yhden kanssa joku, jota kukaan ei yritä iskeä. - Aivan kuin ne kaikki lähestyjät pitäisi jotenkin ottaa harkintaan? Sellaiselle on kyllä jo nimi.Mitä tarkoittaa olen eri mieltä, etteikö?
- Se on lyhyt
Jotain outo siinä todella on, ei nähtävästi pysty pysyvään parisuhteeseen.
Mutta saahan sitä avioerossa taas lisää rahaa.- häräntappoase karvasinpu
Karva simpukan sormeilu tapahtui israelissa jos siis edes oikeasti tapahtui..tais olla ansku banskun fantasia
- lahjaton ja ruma
vastaus kysymykseen:
Ei. Ei ole normaali. - Anonyymi
Ei uutisia
- Anonyymi00027UUSI
Kaikki kirjat samanlaisia ja tosi spesifejä seksiaktien kuvauksia. Olisiko nymfomaani...?
T. Aries Lotsburg - Anonyymi00028UUSI
Suomen suosituimpia kirjailijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893772
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1951487- 761400
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401090Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051020Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3251005- 45917
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os86899- 98889
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en126870