Bitcoinin verovapaus

verosuunittelia

Bitcoin yleistyy kovaa vauhtia vaihdon välineenä ja verottaja on laatinut ohjeistuksen bitcointulojen verottamiseksi. Ohje kertoo että siinä vaiheessa kun coinit vaihtaa euroiksi, katsotaan niiden virallinen vaihtokurssi ja tulovero lasketaan normaalisti saatujen eurojen pohjalta.
Tässä on porsaanreikä ja tilaisuus tehdä varainhankintaa verovapaasti. Voit tehdä työtä mitä vain ja laskuttaa kaiken bitcoineina. Älä vaihda tuloja euroiksi, vaan jätä ne bitcoineiksi. Kun valuutan vaihtoa ei tapahdu, ei verottaja pääse toteamaan bitcoinien myyntihetken kurssin bitcoinien europohjaista arvoa, koska myyntihetkeä ei ole.
Voit ajaa esimerkiksi omalla autolla taxitoimintaa. Pyydät korvauksen bitcoineina. Kun et pyydä euroja, et pyydä virallista rahaa ja tällöin annat lakipykälien mukaan ilmaisia kyytejä, joka ei vaadi taxitoiminnalle vaadittua lupamenettelyä.
Teetkö nyt sitten mitä teet, voit kerätä bitcoineja haltuusi vaikka vuosien ajan ja niitä ei voida verottaa.
Kun bitcoineja on tarpeeksi, voit muka "hukata" ne, jonka jälkeen ne eivät enää kiinosta verottajaa. Ja kun "löydät" ne niin avaat uuden anonyymitilin ja sitten voit ostella niillä kaikkea kivaa.
Bitcoinien peseminen on näin heppoa.

2

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ipsek

      Olen tehnyt noin jo vuosia. Verottaja ei ikinä saa rahojani, jos edes yrittää otan coinini ja muutan ulkomaille ja sitten ei enää yhtään mitään edes polttoaineverona!! Kukaan ei voi mua pysäyttää, teen mitä haluun! :)

      • lentävä kaupparatsu

        Joudun työni puolesta matkustamaan aika paljon. Valuutan turvalliseen ja ei valvottuun vapaaseen liikuttamiseen on bitcoin osoittautunut varsin käteväksi.
        Hoidan rahasiirrot liikkuvasta toimistostani. Ostan kännykkäni easywallet bitcoin lompakkoon saldoa Suomessa. Salasanat ovat päässäni. Puhelimen kadottamisesta ei ole edes teoreettista vaaraa. Tullissa rajoilla ei tarvitse mainita ja kukaan ei voi niistä mitään tietää.
        Kohteessa löytyy netistä yllättävän helposti kontakteja, jotka ostavat bitcoineja isojakin määriä, ihan 95%:sti hyvään hintaan. Kaupat onnistuu kätevästi åaikallisessa kahvilassa, jossa on netti.
        Tämä on todella kätevää ja siksi miellyttävää, että kaavakleet ja selitykset valuutan siirtosta jäävät kokonaan pois. En tee mitään laitonta, mutta jos tekisin niin tietäisin että siirtojen tonkiminen myöhemmin on mahdotonta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe