miesseuraa

man72

saako suonenjoelta miesseuraa miehelle

9

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normaali69

      Ei saa.

    • sinnevaankaikki

      Kohta aukeaa uimahalli.

    • TILT

      Se homouden pelko on Teidän omassa päässä .Siellä se on eikä lähde pois ,ettei vain ? sittenkin? , joo , uimahallissa ei mitään , eikun uimaan , se on uimista varten ja kuntoilua ,homot istuu laavuilla ja penkeillä . . .

    • Ollaan erilaisia

      Ei homoja tarvitse pelätä. Uimahallissa heitäkin käy mutta harva siellä mitään tekee, (häveliäisyys syistä ja toisen koekemattomuutta kunnioittaen) korkeintaan vilkaisee toisen jalkoväliin.
      Se vilkaisu ei välttämättä ole merkki homoudesta eikä vahingoita katseen kohdetta. Samalla tavallahan sitä monesti vilkaistaan vastaantulevaa syystä esim. millaiset vaatteet hänellä jne...

      • Homokortit roskiin.

        No hoh hoijaa. Jos teiltä Homoilta jotakin kysyy tai vastaa että ei löydy seuraa, olette heti sitä mieltä että meitä vaivaa homouden pelko. Eikö mene kuuppaan että kaikki eivät ole homoja? Teidän kanssanne ei voi kerta kaikkiaan kommunikoida millään järkevällä tavalla, vaan teillä pyörii kuulassa jatkuva filmi siitä, että olisikohan tuo homo ja jos sanoo että ei, niin on se kuitenkin. Varmaan vessassa persettänne pyyhkiessännekin kirjoitatte paperinkulmasn ensin HOMO. Mitä pystyy enää ei-homo kanssanne edes tekemään, kun teillä on tuo kummallinen hinttisuodin homolaseineen jatkuvasti päällä? Eihän heterotkaan joka tilanteessa aprikoi vastapuolestaan missä tahansa tilanteessa, että tahtoisikohan tuo seksiä eli onkohan se hetero. Homous/ei-homoushan on parinvalintakäyttäytymistä, ja kyllähän sitä elämässä joutuu kommunikoimaan muussakin tarkoituksessa. Kuinka teillä kaikki voikaan pyöriä jatkuvasti noin kapeasta lähtökohdasta katsoen?? Itse olen ei-homo, enkä todellakaan jatkuvasti kierrätä pienessä päässäni vastaan tulevien ihmisten seksuaalisuutta, saati muokkaa maailmankuvaani sen mukaan ihmisiä diskriminoiden.


    • Ollaan erilaisia

      Epävarmuus itsestään johtaa tuonkaltaisiin pohdiskeluihin.

      Ei kukaan tässäkään tilanteessa ole väitttänyt että KAIKKI olisi homoja, heitä on kai jokin promille tai sadasosa%, en osaa sanoa kun en tilastoihin tuijottele.

      Ei kukaan toista katsoessaan välttämättä mieti millaisia sexifantasioita vastaantulija mielessään miettii.

      Luulen että homoilla päässä pyörii kuitenkin suurimman osan ajasta aivan muunlaiset ajatukset kuin sexi kuten myös heteroilla, vain sinunkaltaisilla tuollaiset ajatukset vaivaa elämääsi, hanki elämä älä puhu sontaa.

      • Lueppa tämä.

        En minä ole epävarma itsestäni. Enkä myöskään kyseenalaista kenenkään oikeutta valita seksuaalisuuttaan. Arvostelen vaan erittäin voimakkaasti homojen tyyliä nähdä aivan kaikki ympärillän homo-valossa, ja muuttaa tai yrittää muuttaa ympäristönsä jollakin tapaa kyseenalaistamaan itsensä ja oma seksuaalisuutensa. Kuten sinäkin teet. En vain kertakaikkiaan ole homo, eli en saa mitään ideaa siitä että pitäisi omaa sukupuoltaan aktiivisesti deitata. Jokainen ihminenhän toki synnynnäisesti flirttaa muille, se on pelkästään sosiaalisuutta ja vahvistaa ihmissuhteita. Mutta tällaisesta on äärimmäisen pitkä matka siihen, että nousee barrikaadeille julistaen itsensä homoksi. Minulla on oikein hyvä elämä, mutta monella homolla ei ole, sen aistii selkeästi viestittelystä jossa pääasiassa mietitään ovatko kaikki maailman ihmiset homoja. Ei flirttailu omalle sukupuolelle tee homoksi, mutta teidän homojen ideaalimaailma, jossa miehet ovat miesten kanssa ja naiset naisten, on kieltämättä aika omituinen. Kaksi lajia? Teidän käytöksenne muistuttaa lasten "menen isona naimisiin parhaan kaverin kanssa" tai poikien "olen allerginen tytöille" - käyttäytymistä. Kun tuosta vaiheesta VÄHÄN vielä kasvaa IHMISENÄ sisäisesti, ymmärtää mitä ihmisyys, seksuaalisuus ja karisma ovat. Homojen värikoodi- slangi ym maailma muistuttaa sekin paljon lasten, autistien ym. koodistoa, eikä tarvita mitään ydinfysiikkaa jotta käsittää että jokin elämänvaihe sisäisessä kehityksessä Ihmisyyteen on vielä kesken. Tsemppiä matkalle, toivon todella että te Homot isolla Hoolla ymmärrätte että rakkaus, välittäminen ja myös ihmisyys eivät ole kiinni ulkoisessa olemuksessa.

        Terveisin Hetero.


    • TILT

      No , huh hah hei ,taitaa olla pientä ? patoutumaa ,tekstiä pukkaa . . . Uimahalli on Uimahalli ,homot istuu laavuilla . . .

    • eiuimari

      TILT : Tai lauteilla :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe