Imuri naksautti vehkeeni

jormajormann

Mukava ilta ja ym..
Oon aikasemminkin kokeillut, ja venyttänyt vehjettäni imurilla.
Imurin se käyrä suutin, ja öljyä tai rasvaa..
Nyt vaan käänsin liikaa vastakkaiseen suuntaan, niin kuului, tai oikeastaan tuntui rusahdus, ja stondis venähti..
Nyt pari päivää pakastevihannespussia, ja lyijykynä lastana, sideharsoa.
Ei kehtaa lääkäriin mennä näyttää.
Mites muut onko kokemuksia, miten paranee, ja missä ajassa?.
En aio enää ikinä kokeilla jos tästä selviän...
Kivempi olis joa olis oma nainen, mutta oon vasta 15V ni vaikeelöytää.. tai tosin voishan sen kuvitella niinkinpäin, et olis 60v, ni olishan se vaikee silloinkin löytää..

7

1317

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cdfgfg

Jos aiot ikinä enää nussia, niin se pitää kuule ihan lääkärin leikata kuntoon jos on paisuvainen revennyt. Muuten voi tulla impotenssia ja tai kiero kyrpä.
      Onko se turvonnut? Jos se turposi, niin paisuvainen on varmaan repeytynyt. Aika kiiruusti pitäisi hoitaa nämä asiat. googleta asiasta lisätietoa!

• Ilman imuria

Mitäs tosta. Halusit "venyttää sitä" ja nyt se "venähti" kuten itse ilmaisit. Eli kaikki hyvin. Nyt se on siinä niin kun pitikin.

• Pilipili

Mulle Miele imasi palliitkin putkeen. Ei siitä mielestäni kummempaa huolta ole ollut, hyvin saan *unkata ja mällite lentää.
      Mulla voi olla vain niin pienet vehkeet.

• letkursteri

Naapurin esteri imee minus usein tuolöa philipsillä ja saan herkästi.

• hgl kugö
    • Anonyymi

Mitä aktuaalista vittua 🤣 lyijykynä lastana🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

venyttelet sitä hieman niin eiköhän se korjannu'

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe