Mukava ilta ja ym..
Oon aikasemminkin kokeillut, ja venyttänyt vehjettäni imurilla.
Imurin se käyrä suutin, ja öljyä tai rasvaa..
Nyt vaan käänsin liikaa vastakkaiseen suuntaan, niin kuului, tai oikeastaan tuntui rusahdus, ja stondis venähti..
Nyt pari päivää pakastevihannespussia, ja lyijykynä lastana, sideharsoa.
Ei kehtaa lääkäriin mennä näyttää.
Mites muut onko kokemuksia, miten paranee, ja missä ajassa?.
En aio enää ikinä kokeilla jos tästä selviän...
Kivempi olis joa olis oma nainen, mutta oon vasta 15V ni vaikeelöytää.. tai tosin voishan sen kuvitella niinkinpäin, et olis 60v, ni olishan se vaikee silloinkin löytää..
Imuri naksautti vehkeeni
7
922
Vastaukset
- cdfgfg
Jos aiot ikinä enää nussia, niin se pitää kuule ihan lääkärin leikata kuntoon jos on paisuvainen revennyt. Muuten voi tulla impotenssia ja tai kiero kyrpä.
Onko se turvonnut? Jos se turposi, niin paisuvainen on varmaan repeytynyt. Aika kiiruusti pitäisi hoitaa nämä asiat. googleta asiasta lisätietoa!- Ilman imuria
Mitäs tosta. Halusit "venyttää sitä" ja nyt se "venähti" kuten itse ilmaisit. Eli kaikki hyvin. Nyt se on siinä niin kun pitikin.
- Pilipili
Mulle Miele imasi palliitkin putkeen. Ei siitä mielestäni kummempaa huolta ole ollut, hyvin saan *unkata ja mällite lentää.
Mulla voi olla vain niin pienet vehkeet.- letkursteri
Naapurin esteri imee minus usein tuolöa philipsillä ja saan herkästi.
- hgl kugö
Tähän mennessä varmaan olet jo käynyt lääkärissä.
http://www.terve.fi/mita-jos-penis-murtuu
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00637 - Anonyymi
Mitä aktuaalista vittua 🤣 lyijykynä lastana🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
venyttelet sitä hieman niin eiköhän se korjannu'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707