Onko kuka sitä lääkettä käyttänyt ja miten on auttanut? Millaisia sivuvaikutuksia on ollut?
Absenor.
2
230
Vastaukset
- vihreäbanaani
Epilepsia todettu 13 vuotiaana. Nyt 24 ja koko 11 vuotta käyttänyt absenoria. En osaa sanoa sivuvaikutuksista juurikaan kun en muista ennen lääkkeen syönnin aloittamista miten asiat oli. Joskus väsyttää enemmän joskus vähemmän. Syön kuin hevonen mutta eikös sekin ole yksilöllistä :) Mutta lääke on toiminut minulla hyvin. 3 kohtausta olen saanut koko tänä aikana. 1 jolloin epi todettiin, 2 lääkitystä koetettiin lopettaa ja 3 ryyppäämässä ja unohdin ottaa iltalääkkeet ja aamulääkkeet meni turhan myöhäseks.
- Martti taneli
Absenor voi aiheuttaa haimatulehduksen, kuten minulle kävi. Annos 3x300mg ja 2, 5 kuukautta meni ja olin sairaalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624539KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1633488Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?612827- 1482776
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492664- 241913
- 241791
- 301646
- 1741630
- 421332