Onko kuka sitä lääkettä käyttänyt ja miten on auttanut? Millaisia sivuvaikutuksia on ollut?
Absenor.
2
245
Vastaukset
- vihreäbanaani
Epilepsia todettu 13 vuotiaana. Nyt 24 ja koko 11 vuotta käyttänyt absenoria. En osaa sanoa sivuvaikutuksista juurikaan kun en muista ennen lääkkeen syönnin aloittamista miten asiat oli. Joskus väsyttää enemmän joskus vähemmän. Syön kuin hevonen mutta eikös sekin ole yksilöllistä :) Mutta lääke on toiminut minulla hyvin. 3 kohtausta olen saanut koko tänä aikana. 1 jolloin epi todettiin, 2 lääkitystä koetettiin lopettaa ja 3 ryyppäämässä ja unohdin ottaa iltalääkkeet ja aamulääkkeet meni turhan myöhäseks.
- Martti taneli
Absenor voi aiheuttaa haimatulehduksen, kuten minulle kävi. Annos 3x300mg ja 2, 5 kuukautta meni ja olin sairaalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275735
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962549- 1342467
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv52053- 121293
- 581045
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍81032- 51902
- 76815
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101805