Eikä yle ole yksin , mukana lähes koko valtamedia tekköö sitä. Eläkeläiset pitäisi saada yhteen mutta liekö mahdollista kun tuo ruotsitus on noinkin massiivista.
Anja Koivistolle..sitä ruotsitusta pukkaa kaikkialta
2
52
Vastaukset
- Tympii tuo ruotsitus
YLE:n pakkoruotsitus on pilannut koko kiinnostuksen YLE:n ohjelmiin. Pakkoverotus toi
Yleen pakkoruotsitus kiihkon ja muuta ei koko toosasta enää tule kuin ruotsalaista sontaa. - anja koivistoinen
Koko valtamedia on todella politiikan elitiin vallassa.
Miten niin massiivinen ruotsitus estää eläkeläisten yhdistymisen? Eläkeläisiä on se 1.5 miljoonaa. Jos puoletkin heistä lähtisi mukaan omaan yhdistykseen ja maksaisi sen jäsenmaksun 20 euroa vuosi.
700 000 x 20e = 14 000 000 eli 14.milj. Sillä rahalla pystyisimme toimimaan ja olisimme suurin puolue ja kunnioitetuin puolue. Mutta jos eläkeläisten asiaa ajaa vain muutama kymmenen aktiivia niin tulos on laiha.
Eläkeläiset - katsotaan peiliin! Meitä suomalaisia eläkeläisiä on enemmistö, meidän on syytä pitää yhtä.
Eduskuntaan on saatava meidän oma edustus, nyt meitä ei puolusta kukaan. Ja vielä - me ei olla kaikki vanhoja kalkkiksia vaan alle 65-vuotiaita on noin 500 000 eläkeläistä.
http://senioritry.123kotisivu.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 828019
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556128- 816070
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344581- 483196
- 363194
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412685- 352672
- 402610
- 251923