Omituinen ontelotulehdus

tuskainen

Lääkäri totesi tiistaina poskiontelontulehduksen toisella puolella päätä ja ärtyneen ontelon toisella puolen, ja määräsi antibiootteja. Lisäksi popsin antihistamiineja limakalvojen kuivatukseen. Nyt on joka päivä olo vaihdellut, mutta ei tästä ota selkoa onko se paranemaan vai pahenemaan päin. Nyt ainakin kulkee jo henki nenän kautta, kuumeilu on vähenemään päin, eikä niistäessä tule yhtään sellaista keltaista mätää, mutta jo aiemmin loppunut ärsyttävän liman valuminen kurkkuun alkoi tänään uudestaan. Nyt en tiedä pitäisikö luottavaisena jatkaa kuurilla, vai mennä lääkäriin pyytämään jotain muuta apua. Tilanne on sikäli paha, koska tämä tauti pitäisi saada pois suht pian, koska muuten uhkaa suoranainen henkis-taloudellinen kriisi...

3

1927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskainen

Sain semmoisen tiedon toista kautta, että kirkkaan liman valumisesta ei ilmeisesti tarvitse olla huolissaan, koska ontelon täytyy parantuakseen tyhjentää lima sisältään.

Olisi kyllä paljon helpompaa jos taudin oireiden lisäksi jossain vaivauduttaisiin selittämään sen paranemiseen liittyvät lisäilmiöt, ettei tarvisi turhan takia huolestua.

• auttaa

Minulla todettiin myös poskionteloiden tulehdusta ja limakalvojen paksuuntumista, myös toisessa ontelossa nestettä. Tätä väsymystä saisastin pari kuukautta ja nielu on ärtynyt, ääni käheytynyt, todettiin myös polyyppejä, kun ei hengitys kulje muutakuin makuullaan. Minulle annettiin jotain kortisonisuihketta jota laitan aamulla kumpaankiin sieraimeen pari kertaa.Jos ei auta saan lähetteen kurkku,korva ja nenä tautienerikoislääkärille ja poistetaan polyypit ja katsotaan onko siellä jotain muuta. Kuulin myös, että jatkuvat lääkkeet ja kortisonisuihkeet altistavat riippuvuuden poskionteloihin, eikä pysy auki ilman niitä.Apteekissa neuvottiin tähän sarvikuonoon ja on halpa , en halua riippuvuutta lääkkeisiin.Totuin tähän samana päivänä ja onnisttuu käyttäminen ,hengitys myös kulkee. Kokeile ainakin.

• Ninni
        auttaa kirjoitti:

Minulla todettiin myös poskionteloiden tulehdusta ja limakalvojen paksuuntumista, myös toisessa ontelossa nestettä. Tätä väsymystä saisastin pari kuukautta ja nielu on ärtynyt, ääni käheytynyt, todettiin myös polyyppejä, kun ei hengitys kulje muutakuin makuullaan. Minulle annettiin jotain kortisonisuihketta jota laitan aamulla kumpaankiin sieraimeen pari kertaa.Jos ei auta saan lähetteen kurkku,korva ja nenä tautienerikoislääkärille ja poistetaan polyypit ja katsotaan onko siellä jotain muuta. Kuulin myös, että jatkuvat lääkkeet ja kortisonisuihkeet altistavat riippuvuuden poskionteloihin, eikä pysy auki ilman niitä.Apteekissa neuvottiin tähän sarvikuonoon ja on halpa , en halua riippuvuutta lääkkeisiin.Totuin tähän samana päivänä ja onnisttuu käyttäminen ,hengitys myös kulkee. Kokeile ainakin.

Mikä on sarvikuono? En ole koskaan kuullutkaan sellaisesta aparaatista. Miten sitä käytetään ja mihin se auttaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      126
      5334
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3842
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      37
      1972
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1694
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1693
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1630
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1443
    10. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1362
    Aihe