Lääkäri totesi tiistaina poskiontelontulehduksen toisella puolella päätä ja ärtyneen ontelon toisella puolen, ja määräsi antibiootteja. Lisäksi popsin antihistamiineja limakalvojen kuivatukseen. Nyt on joka päivä olo vaihdellut, mutta ei tästä ota selkoa onko se paranemaan vai pahenemaan päin. Nyt ainakin kulkee jo henki nenän kautta, kuumeilu on vähenemään päin, eikä niistäessä tule yhtään sellaista keltaista mätää, mutta jo aiemmin loppunut ärsyttävän liman valuminen kurkkuun alkoi tänään uudestaan. Nyt en tiedä pitäisikö luottavaisena jatkaa kuurilla, vai mennä lääkäriin pyytämään jotain muuta apua. Tilanne on sikäli paha, koska tämä tauti pitäisi saada pois suht pian, koska muuten uhkaa suoranainen henkis-taloudellinen kriisi...
Omituinen ontelotulehdus
3
1927
Vastaukset
- tuskainen
Sain semmoisen tiedon toista kautta, että kirkkaan liman valumisesta ei ilmeisesti tarvitse olla huolissaan, koska ontelon täytyy parantuakseen tyhjentää lima sisältään.
Olisi kyllä paljon helpompaa jos taudin oireiden lisäksi jossain vaivauduttaisiin selittämään sen paranemiseen liittyvät lisäilmiöt, ettei tarvisi turhan takia huolestua.- auttaa
Minulla todettiin myös poskionteloiden tulehdusta ja limakalvojen paksuuntumista, myös toisessa ontelossa nestettä. Tätä väsymystä saisastin pari kuukautta ja nielu on ärtynyt, ääni käheytynyt, todettiin myös polyyppejä, kun ei hengitys kulje muutakuin makuullaan. Minulle annettiin jotain kortisonisuihketta jota laitan aamulla kumpaankiin sieraimeen pari kertaa.Jos ei auta saan lähetteen kurkku,korva ja nenä tautienerikoislääkärille ja poistetaan polyypit ja katsotaan onko siellä jotain muuta. Kuulin myös, että jatkuvat lääkkeet ja kortisonisuihkeet altistavat riippuvuuden poskionteloihin, eikä pysy auki ilman niitä.Apteekissa neuvottiin tähän sarvikuonoon ja on halpa , en halua riippuvuutta lääkkeisiin.Totuin tähän samana päivänä ja onnisttuu käyttäminen ,hengitys myös kulkee. Kokeile ainakin.
- Ninni
auttaa kirjoitti:
Minulla todettiin myös poskionteloiden tulehdusta ja limakalvojen paksuuntumista, myös toisessa ontelossa nestettä. Tätä väsymystä saisastin pari kuukautta ja nielu on ärtynyt, ääni käheytynyt, todettiin myös polyyppejä, kun ei hengitys kulje muutakuin makuullaan. Minulle annettiin jotain kortisonisuihketta jota laitan aamulla kumpaankiin sieraimeen pari kertaa.Jos ei auta saan lähetteen kurkku,korva ja nenä tautienerikoislääkärille ja poistetaan polyypit ja katsotaan onko siellä jotain muuta. Kuulin myös, että jatkuvat lääkkeet ja kortisonisuihkeet altistavat riippuvuuden poskionteloihin, eikä pysy auki ilman niitä.Apteekissa neuvottiin tähän sarvikuonoon ja on halpa , en halua riippuvuutta lääkkeisiin.Totuin tähän samana päivänä ja onnisttuu käyttäminen ,hengitys myös kulkee. Kokeile ainakin.
Mikä on sarvikuono? En ole koskaan kuullutkaan sellaisesta aparaatista. Miten sitä käytetään ja mihin se auttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362