Käykääpäs kurkkaamassa http://vibewaves.brinkster.net,sieltä EUROPE->Hitstatistic´s European Top30->April
Hannan Love is like a song single on siis menestynyt jonkin verran muuallakin Euroopassa!
Hanna menestynyt jo ulkomailla!
8
1114
Vastaukset
- Siellä se Hanna
ulkomaisten huippunimien joukossa.Ja eipäs mikään ihme;)
- vampire
Siellä se Hanna kirjoitti:
ulkomaisten huippunimien joukossa.Ja eipäs mikään ihme;)
Kehtaako viell joku sanoo Hannaa surkeeks laulajaks.
- xxxxxxxxxx
vampire kirjoitti:
näinkin surkea kappale kuin Love is like a song menestyy ulkomailla;).Kyllähän se jo varmasti kertoo jotain Hannan äänen mahtavuudesta!
- moppe
xxxxxxxxxx kirjoitti:
näinkin surkea kappale kuin Love is like a song menestyy ulkomailla;).Kyllähän se jo varmasti kertoo jotain Hannan äänen mahtavuudesta!
Missä te tuolla näätte sen love is like a songin menestyksen, ei satu mun silmien kohdalle. hmm..
- joku vain
moppe kirjoitti:
Missä te tuolla näätte sen love is like a songin menestyksen, ei satu mun silmien kohdalle. hmm..
vasemmalla kun lukee se Europe niin sen alta löytyy se lista.Ja aprilin eli huhtikuun kohdalta voit löytää Hannan kappaleen.
vampire kirjoitti:
Pakara Hanna on surkee laulaja. Eikä levytkään myy kunnolla ainakaan Suomessa.
- masie
Satan__666 kirjoitti:
Pakara Hanna on surkee laulaja. Eikä levytkään myy kunnolla ainakaan Suomessa.
HCIMY-video tulee tällä viikolla MTV-Nordicin soittolistalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947693- 374067
- 483640
- 2443137
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402732Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212624- 462603
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as382586- 1372540
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292499