Se ei halua pyytää anteeksi. Kostaa tällä tapaa. Minun pitää aina pyytää anteeksi.
Vaimo viipyy mustikassa yöhön asti
34
148
Vastaukset
- ----
Kyllästyttää on juuriaan myöten sinun vaimosatuilusi.
- henrjii
sehän nyt aikamoinen separatisti on
- monni-sonni
Jos son separaattori ja vielä serpentiinikin.
Mustikoista saa hyvän hinnan,teehän kunnon eväät mukaan et jaksaa poimia.
- .mollis
Ihana vaimo sulla. Jos mun mies lähtis mustikkaan, niin suututtaisin hänet.
- hunksikas
Mitä hänen pitäisi anteeksi pyytää ? olemassa oloaan vai.
- €ero
Kävin tänään tutkimassa et onko mustikoita, harvakseltaan näkyy olevan mutta pahalaisen hirvikärpäset ovat ilmestyneet niitä on löytynyt kehosta, muuten Venäjältä levisivät oli se nyt 70 luvulla meillepäin.
Niin mitä hyvää Venäjältä on meille tullu, itkua ja hammasten kiristystä - reppuriika
Voi Luojan kiitos, ettei ole sitä kotikomentajaa. Saa poimia mustikoita vaikka ympäri vuorokauden. Äskettäin sisko varoitti, että laita aina lappu vaikka tietokoneen päälle, että missä liikut ja minnepäin olet lähtenyt, jos vaikka metsään tuuperrut. No ei sitä lappua tule joka kerta laitettua.
- ollakovaiei1
Mitä teit?
- .mollamaija
Minulla on aina kännykkä mukana metsällä. Sais kuvan jos karhu tulee vastaan tai vaikkapa eksyy. Hirvikärpäsiä inhoan tosi paljon. Nykyisin on sellaisia harsoviittoja, pitää hommata.
- Pirre*
Karhu syöny.
- mus tikka
Tai vaimo myllää sammalikossa nallen kanssa kilpaa.
- Hoitsu(.) (.)
Vaimos on ostanut mustikat päivällä torilta ja nyt hoitelee naapurin Kalu-Kallea.
- Kaiken kokenut
Tapa se tuokin pitää mykkäkoulua.
Jos se oikeasti mustikassa on, eiköhän se palanne takaisin kun alkavat nuo syyssateet eli kuten sanonta kuuluu, kyllä routa porsaan kotiin tuo.
Ja jos muutaman vuoden maltat itse odottaa, voi käydä sellainenkin ihme että tyhmä mököttäjämuija kehtaa itse pyytää tyhmyyttään anteeksi. Tosin Jeesus kyllä sieltä voi ennen takaisin tulla tai maailma loppua. Asenteellisia vastauksia. Kannattaisko kuulla ensin molempien osapuolten versio tapahtumsita ennen kuin aletaan tuomihtemaan.
- mur eke
No just joo, oletko ruudinkeksijä?
- vähemmän tyytyväinen
mur eke kirjoitti:
No just joo, oletko ruudinkeksijä?
Avioerossakin on kaksi osapuolta, tyytyväisiä, vähemmän tyytyväisiä ja pettyneitä
Oma maa mansikka ja muu maa mustikka,
tässä katsannossa olet ehkä itsekin viipynyt vieraissa.
Kostonkierre on kinkkinen ja voimavaroja kuluttava juttu
ja kaiken lisäksi tosi vaikeaa katkaista, luulen.
Anteeksipyynnön vaatiminen vaikuttaa nöyryyttämiseltä,
voihan sen sanan siinä tilanteessa laukaista mutta
harvoin se siinä asiassa koko pöytää puhdistaa.Miksi naisen piti lähteä kotoa pois ja vipyä "metsässä" yötä myöten. Ukko vuottaa kotona ja vahtii kellosta miksi vaimo ei tule anteeksi pyytelemään. Ihmeellinen yhtälö!
- katsele ympärillesi
alottajalle,
ole hyvillään jos se ei enää tulekka kotiin ollenkaa,
sittenhän sinä olet vapaa ettimään nuorempaa ja kauniimpaa viihdyttäjää,
nuoresta on enenmmän hyötyä, se jaksaa p a n n a tai a n t a a koko elämäsi uusiksi.Aivan.
Nainenhan on se jonka tehtävä on panna miehen elämä uusiksi. Nainen vie ja mes viikisee. Missä vaiheessa se näin päin pääs kääntymään?
- Hohhoijaa3
Sitä se on elämä kun elää suhteessa. Toinen on ainainen riesa.
- ent. siivoojaparka
Miksei aloittaja opettele pyhkimään itse?
- bessie*
Sinulla on hyvä ja kiltti vaimo kun vielä näillä kymmenillä jaksaa ja yrittää sinua miellyttää. Sinun aisankannattaja fetisismistäsi kai on kysymys?
- Valiopari
Jos siippasi nimi on Vaimoriepu, niin sitten ymmärrän...
- Jaromir Hoza
Akka tuli kotio. Oli kerännyt 10 litraa mustikkaa. Mie sanoin, että on mulla todella
urhoollinen vaimo. En enää muistutellut niistä anteeksipyynnöistä. Näin se
aina menee. Akka "hyvittää" jollakin, mutta anteeksipyyntö on minun tehtävä.- akka 62
Ole nyt ikionnellinen ,että sulla on terve vaimo joka jaksaa niitä mustikoitakin sulle kerätä !!!!!!!!!!!
- Vakka kantensa jne
Niin on luonto säätänyt, naisihmisillä on pienemmät aivot joihin mahtuu vain hyvin pikkuinen sielu.
- ====0
Tikusta ja akasta asiaa. Ilman pohjaa.
- L - L
Meillä tilanne ei olisi päässyt noin pahaksi.
Vaimoni suuntavaisto on olematon joten metsässä liikkuessamme hänet on pidettävä huutomatkan päässä tai sellaisella alueella josta ei pääse pois kuten purojen yms. rajaamalla alueella.
Joskus on ollut tarkalla kun rouva on huomaamattaan ylittänyt rautatien.
Jos hävikki pääsisi tapahtumaan niin hälyttäisin pollarit, rajavartiolaitoksen koirineen, kodinturvajoukot yms. etsimään jo valoisana aikana.
Tietenkin sinun on pyydettävä anteeksi! Sinun vuoksesi vaimosi katoilee yöhön saakka.- bessie*
Joka kerta kun olen eksynyt se on tapahtunut juuri niin että olen huomaamattani ylittänyt tien tai jotain sen tapaista. Kovin helposti en eksy metsissä ja oikein kunnolla en ole koskaan eksynyt.
Tai no, ainakin kerran olen kyllä osunut metsäautotiellä olevalle autolleni normaaliin tapaani eli alle 500 metrin tarkkuudella, mutta tullut aivan vastakkaisesta suunnasta kuin mistä olen luullut tulevani, eli auto on ollut väärällä puolella tietä. Tiedä sitten onko se eksymistä ja tuurilla osumista vai olenko luonnonlahjakkuus.
- henrjii
vähän rasistinen aloitus, ei saa sanoa, että mustikassa
- Ihmettelen sua
Olitko olevinasi hauska?
Vai riitaako haastat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412368Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701644Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631174
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862