Aloittajille ilkeily Suomi24:ssa!

17-vuotias tenava

Mikä helvetti siinä on kun aikuiset ihmiset tulevat tänne oikein kaivamalla kaivamaan niitä vikoja jokaisesta aloituksesta? Yrittävät päteä ihan käsittämättömän lapsellisilla ja ahdasmielisillä tavoilla. Purkavat ennakkoluulojen täyttämää vihaansa viattomiin yksilöihin.

Pitääkö tänne hankkia oikein nettiterapeuttikin teitä varten? :D Vittuilkaa nyt minullekin ihan rauhassa kun uskalsin aloittaa tämän keskustelun. Mitä minä muka tiedän, kitukasvuinen teini kun olen.

6

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D teini taas moro

      tää on varmaan väärä palsta ?

    • 55-v

      Tällaiset idiootit tulevat pätemään tänne. Ensin kannattaa tarkkailla, ja vasta sitten kuolla.

    • Bror-Erik

      Älä naurata enempää,olet kaukana teini-ikäisestä,kyllä minä lauseenrakennuksesta
      jotain osaan lukea.

    • ucc86

      Internetin suurin ongelma on se, ettei ikinä voi olla täysin varma, onko sieltä lainattu viisaus oikeasti sanojaksi mainitun henkilön lausumaa.

      — Urho Kekkonen

    • teinit_nukkumaan

      Mistä voi olla varma, että ilkeilijä on aikuinen?

    • shdfufhrghgty

      Ehkäpä tämän foorumin aloituksissa on vikaa? Jospa aloitukset ja muutkin tekstit, joita tavalliset ihmiset kommentoivat, ovat laittomia? Miten itse toimit, jos olet eettinen ja näet laittoman tekstin netissä? Yritätkö soittaa foorumin ylläpitoon ja pyytää siistimään palstoja, vaiko mitä teet siinä tilanteessa? Oletko asiaton, joka heti jos näet jonkun nimen esiintyvän netissä ja asiattoman kirjoituksen ohessa, että alat julkisesti internetissä syytellä sitä ihmistä asiattomaksi, joka ei välttämättä ole laitonta kirjoitusta edes laatinut tai osallinen mitenkään nettiasiattomuudessa, vaiko oletko eettinen ihminen, joka ymmärrät, että kaikki mitä netistä luettavissa on, ei välttämättä ole paikkaansa pitävää tietoa? Kumminpäin? Nimimerkkikenttä herjaa kirjoittajaa 17- vuotiaaksi, no aha, jos mulla olisi alaikäinen lapsi, en kyllä päästäisi sellaista osallistumaan mihinkään Suomi24- foorumin kirjoitteluun, koska tässä on kyllä ihan aikuisenkin henkinen sietokyky koetuksella, kun tätä foorumia lukee, mutta pitäisikö minun nyt sitten ajatella kirjoittavani 17- vuotiaalle syystä, että jos nimimerkkipalstalla nimimerkkikenttään joku on vääntänyt olevansa 17- v.?


      "Nettiterapeuttia" vailla on jokainen joka edes joskus lukee tätä kyseistä ( btw oletan olevani Suomi24- foorumin media- aiheosiossa) foorumia. Itse olen vuosia huutanut reaaliaikaista ylläpitoa valvomaan Suomi24- keskusteluja, mutta eihän tämä(kään) foorumi sitä tietenkään tee, koska ne tekevät bisnestä pelkästään sillä, että tavikset asioista tietämättömät kirjoittavat netin palstoille... En usko, että kerrassaan kukaan on täällä kiinnostunut minun mielipiteistäni, enkä todellakaan itse ainakaan kaiken osakseni saamani palstavttuilun jälkeen edes haluaisi kertoa miten ajattelen mistäkin ilmiöstä tai asiasta; en koskaan ainakaan täällä, mutta minua kiinnostaa teidän sinnikkyys herjata keskustelupalstoja. Jos olisin joku hardcoretason nörtti, tää olis varmaan toisella tavalla minullekin mielenkiintoista, mutta sori olen ihan tavis. Enkä todellakaan halua keskustella 17- vuotiaiden kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe