Aloittajille ilkeily Suomi24:ssa!

17-vuotias tenava

Mikä helvetti siinä on kun aikuiset ihmiset tulevat tänne oikein kaivamalla kaivamaan niitä vikoja jokaisesta aloituksesta? Yrittävät päteä ihan käsittämättömän lapsellisilla ja ahdasmielisillä tavoilla. Purkavat ennakkoluulojen täyttämää vihaansa viattomiin yksilöihin.

Pitääkö tänne hankkia oikein nettiterapeuttikin teitä varten? :D Vittuilkaa nyt minullekin ihan rauhassa kun uskalsin aloittaa tämän keskustelun. Mitä minä muka tiedän, kitukasvuinen teini kun olen.

6

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D teini taas moro

tää on varmaan väärä palsta ?

• 55-v

Tällaiset idiootit tulevat pätemään tänne. Ensin kannattaa tarkkailla, ja vasta sitten kuolla.

• Bror-Erik

Älä naurata enempää,olet kaukana teini-ikäisestä,kyllä minä lauseenrakennuksesta
      jotain osaan lukea.

• ucc86

Internetin suurin ongelma on se, ettei ikinä voi olla täysin varma, onko sieltä lainattu viisaus oikeasti sanojaksi mainitun henkilön lausumaa.

— Urho Kekkonen

• teinit_nukkumaan

Mistä voi olla varma, että ilkeilijä on aikuinen?

• shdfufhrghgty

Ehkäpä tämän foorumin aloituksissa on vikaa? Jospa aloitukset ja muutkin tekstit, joita tavalliset ihmiset kommentoivat, ovat laittomia? Miten itse toimit, jos olet eettinen ja näet laittoman tekstin netissä? Yritätkö soittaa foorumin ylläpitoon ja pyytää siistimään palstoja, vaiko mitä teet siinä tilanteessa? Oletko asiaton, joka heti jos näet jonkun nimen esiintyvän netissä ja asiattoman kirjoituksen ohessa, että alat julkisesti internetissä syytellä sitä ihmistä asiattomaksi, joka ei välttämättä ole laitonta kirjoitusta edes laatinut tai osallinen mitenkään nettiasiattomuudessa, vaiko oletko eettinen ihminen, joka ymmärrät, että kaikki mitä netistä luettavissa on, ei välttämättä ole paikkaansa pitävää tietoa? Kumminpäin? Nimimerkkikenttä herjaa kirjoittajaa 17- vuotiaaksi, no aha, jos mulla olisi alaikäinen lapsi, en kyllä päästäisi sellaista osallistumaan mihinkään Suomi24- foorumin kirjoitteluun, koska tässä on kyllä ihan aikuisenkin henkinen sietokyky koetuksella, kun tätä foorumia lukee, mutta pitäisikö minun nyt sitten ajatella kirjoittavani 17- vuotiaalle syystä, että jos nimimerkkipalstalla nimimerkkikenttään joku on vääntänyt olevansa 17- v.?

"Nettiterapeuttia" vailla on jokainen joka edes joskus lukee tätä kyseistä ( btw oletan olevani Suomi24- foorumin media- aiheosiossa) foorumia. Itse olen vuosia huutanut reaaliaikaista ylläpitoa valvomaan Suomi24- keskusteluja, mutta eihän tämä(kään) foorumi sitä tietenkään tee, koska ne tekevät bisnestä pelkästään sillä, että tavikset asioista tietämättömät kirjoittavat netin palstoille... En usko, että kerrassaan kukaan on täällä kiinnostunut minun mielipiteistäni, enkä todellakaan itse ainakaan kaiken osakseni saamani palstavttuilun jälkeen edes haluaisi kertoa miten ajattelen mistäkin ilmiöstä tai asiasta; en koskaan ainakaan täällä, mutta minua kiinnostaa teidän sinnikkyys herjata keskustelupalstoja. Jos olisin joku hardcoretason nörtti, tää olis varmaan toisella tavalla minullekin mielenkiintoista, mutta sori olen ihan tavis. Enkä todellakaan halua keskustella 17- vuotiaiden kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      109
      1974
    2. 254
      1729
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1106
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      64
      1003
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      67
      967
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      68
      860
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      847
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      831
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      815
    Aihe