Aloittajille ilkeily Suomi24:ssa!

17-vuotias tenava

Mikä helvetti siinä on kun aikuiset ihmiset tulevat tänne oikein kaivamalla kaivamaan niitä vikoja jokaisesta aloituksesta? Yrittävät päteä ihan käsittämättömän lapsellisilla ja ahdasmielisillä tavoilla. Purkavat ennakkoluulojen täyttämää vihaansa viattomiin yksilöihin.

Pitääkö tänne hankkia oikein nettiterapeuttikin teitä varten? :D Vittuilkaa nyt minullekin ihan rauhassa kun uskalsin aloittaa tämän keskustelun. Mitä minä muka tiedän, kitukasvuinen teini kun olen.

6

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D teini taas moro

tää on varmaan väärä palsta ?

• 55-v

Tällaiset idiootit tulevat pätemään tänne. Ensin kannattaa tarkkailla, ja vasta sitten kuolla.

• Bror-Erik

Älä naurata enempää,olet kaukana teini-ikäisestä,kyllä minä lauseenrakennuksesta
      jotain osaan lukea.

• ucc86

Internetin suurin ongelma on se, ettei ikinä voi olla täysin varma, onko sieltä lainattu viisaus oikeasti sanojaksi mainitun henkilön lausumaa.

— Urho Kekkonen

• teinit_nukkumaan

Mistä voi olla varma, että ilkeilijä on aikuinen?

• shdfufhrghgty

Ehkäpä tämän foorumin aloituksissa on vikaa? Jospa aloitukset ja muutkin tekstit, joita tavalliset ihmiset kommentoivat, ovat laittomia? Miten itse toimit, jos olet eettinen ja näet laittoman tekstin netissä? Yritätkö soittaa foorumin ylläpitoon ja pyytää siistimään palstoja, vaiko mitä teet siinä tilanteessa? Oletko asiaton, joka heti jos näet jonkun nimen esiintyvän netissä ja asiattoman kirjoituksen ohessa, että alat julkisesti internetissä syytellä sitä ihmistä asiattomaksi, joka ei välttämättä ole laitonta kirjoitusta edes laatinut tai osallinen mitenkään nettiasiattomuudessa, vaiko oletko eettinen ihminen, joka ymmärrät, että kaikki mitä netistä luettavissa on, ei välttämättä ole paikkaansa pitävää tietoa? Kumminpäin? Nimimerkkikenttä herjaa kirjoittajaa 17- vuotiaaksi, no aha, jos mulla olisi alaikäinen lapsi, en kyllä päästäisi sellaista osallistumaan mihinkään Suomi24- foorumin kirjoitteluun, koska tässä on kyllä ihan aikuisenkin henkinen sietokyky koetuksella, kun tätä foorumia lukee, mutta pitäisikö minun nyt sitten ajatella kirjoittavani 17- vuotiaalle syystä, että jos nimimerkkipalstalla nimimerkkikenttään joku on vääntänyt olevansa 17- v.?

"Nettiterapeuttia" vailla on jokainen joka edes joskus lukee tätä kyseistä ( btw oletan olevani Suomi24- foorumin media- aiheosiossa) foorumia. Itse olen vuosia huutanut reaaliaikaista ylläpitoa valvomaan Suomi24- keskusteluja, mutta eihän tämä(kään) foorumi sitä tietenkään tee, koska ne tekevät bisnestä pelkästään sillä, että tavikset asioista tietämättömät kirjoittavat netin palstoille... En usko, että kerrassaan kukaan on täällä kiinnostunut minun mielipiteistäni, enkä todellakaan itse ainakaan kaiken osakseni saamani palstavttuilun jälkeen edes haluaisi kertoa miten ajattelen mistäkin ilmiöstä tai asiasta; en koskaan ainakaan täällä, mutta minua kiinnostaa teidän sinnikkyys herjata keskustelupalstoja. Jos olisin joku hardcoretason nörtti, tää olis varmaan toisella tavalla minullekin mielenkiintoista, mutta sori olen ihan tavis. Enkä todellakaan halua keskustella 17- vuotiaiden kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1390
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1076
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 65
      744
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      727
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe