Miten saisin kurkun auki niin, ettei yökötä. Haluttaisiin poikakaverin kanssa kokeilla onnistuuko syväkurkku.
Suihin
3
732
Vastaukset
- näin kai
harjoittele samankokoisella tai hieman pienemmällä dildolla. Kun viet mulkkua kurkulle, tee se kitalakea tai poskea vasten syvemmälle viemällä ettei osu yllättäen sinne ja anna kielen olla alahampaiden suojana.
- kokjep
Nieleminen lienee ainoa keino oppia kakomisen välttäminen. Eli jos yrität niellä sitä mikä on suussa niin oksennusrefleksi vaimenee. Voit harjoitella esim omalla sormella.
Yksi hyvä asento on että menet nelinkontin ja kallistat päätä reilusti taaksepäin.
Mies seisoo edessäsi ja työtää kalun suuhusi. Jos työntö tuntuu menevän liian rajusti syvälle, voit nelinkontin ottaa pakkia.
Vaatii luottamusta ja harjoittelua. Miehenä tuon tekee helposti liian rajusti. Itse pidän jos voin olla se joka määrää miten tuo tehdään. Olen sen verran hyvin ottanut aina toisen huomioon, että on pysynyt sopivissa nautinnon rajoissa molemmille. Miehenähän tykkäisi painaa syvää pitkäänkin, mutta eihän se onnistu, toisen pitää hengittää, pitää pikku pausseja. Naiset taas mielellään vain käyttäisivät syvällä, mikä miehenä tuntuu liian vähältä.
Jos olet sopivasti poikakaverillesi antautuva alistuva luonne, voit ajan mukaan nauttia siitä että hän panee sinua rajumminkin kurkkuun asti. Jos taas tuo tuntuu aralta jutulta, niin on parasta että keskustelette miltä homma tuntuu ja pyydät kaveriasi olemaan varovainen. Se miten kevyesti/rajusti tuon tekee riippuu siis täysin mieltymyksistä ja keskinäisestä kemiasta.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891