Niin, eli poikaystäväni on tykkäillyt puolalastomien naisten tissipersekuvista instagramissa jatkuvasti.. Olen huomautellut, etten pidä asiasta. Vastaa siihen sitten vaan, että "tykkäsin niistää ihan vaan testiksi, katoin että huomaatko!"
Tätä on jatkunut tosi kauan, yrittääkö hän saada mua jotenki mustasukkaseks tai vihaseksi, miettiikö hän, kiinnostaako mua enää??
Pistää jo pikkasen ärsyttämään, kyllä tässä itsetunto laskee. Ne alastomat photoshopatut ämmät ovat paremman näkösiä kun mä, niin tottakai tulee kysymys mieleen, että enkö mä enää kelpaa?
Tykkäileekö muidenkin miehet instagramin lehmistä avoimesti? -.-
Poikaystävä + instagram
asdfghjklöä'
1
524
Vastaukset
- ...
No siis itehän sain äskettäin tietää, et oma poikaystävä on kommentoinu jonku sen tekstailukaverin kuvaan jotain hempeily emojeita.. En osaa selittää tota hyvin. Ja se tyttö vastas siihen samallalailla. Ei tunnu hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237